Miksi ostat Pepsimaxia, etkä Zeroa?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Zero ja coca cola lightissa on sellainen ihme metallinen sivumaku?
Makeutusaine.
Max on viinan kanssa parempaa kuin Zero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pepsimax on maultaan parempi, Zero on pistävämmän makuinen. Cocis light oli parempi kuin zero.
Vanha Zero oli hirveää myrkkyä, mutta uusi Zero Sugar on itse asiassa aika saman makuista kuin Pepsi Max, omasta mielestäni vie jopa voiton siitä.
Siinä taas yksi jolta makuaisti puuttuu.
Joku tupakoiva.
En osta yleensä Pepsi Maxiakaan vaan Xtra Colaa (ei lightia).
Ettekö te tiedä että noi makeutusaineet lihottaa? Vai oletteko joskus nähnyt laihan ihmisen juovan noita makeutusainemyrkkyjä?
Kuka nykyään edes tuollaisia juo? Eikö ole päivänselvää, että ne on myrkkyä?
Vierailija kirjoitti:
Coca-colat mätänee kauppoihin. Pepsimaxin myynti aivan tajuttomissa lukemissa.
Tälleen viime kesän kassalla viettäneenä huomautan, että zeroa myydään huomattavasti pepsimaxia enemmän.
Cokis Light on ainoa kevyt colajuoma jota juon, totuin sen makuun Jenkeissä asuessani, ja siellä nimenomaan se tunnetaan nimellä Diet-Coke.
Zero maistuu esanssiselle, ja Pepsi Max vielä esanssisemmalle kuin Zero.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te tiedä että noi makeutusaineet lihottaa? Vai oletteko joskus nähnyt laihan ihmisen juovan noita makeutusainemyrkkyjä?
Etkö tiedä, että makeutusaineet voivat lisätä makeanhimoa, mutta eivät lihota. Ja kyllä tiedän useita hoikkia, jotka juovat noita.
Minä ostan sitä joka on makeutettu aidolla sokerilla,en syö tai juo mitään tekopaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Noista saa suoliston sairaaksi
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Koska mä voin.
Mun mielestä zero oli ennen parempaa, ei maistunu makeutusaineelta toisin kun nykyään. Paras se silti on.
Pepai Max?