Näin äitiyspakkauksen tuotteet valitaan – hinta ja kestävyys ajavat kuosien ohi

Äitiyspakkaus 2017 on julkistettu. Mukana on sinistä, punaista ja häivähdys vaaleanpunaista.Lue koko juttu

Kommentit (3)

Vierailija

Kestovaipat olleet hyviä, harmi että jätetään pois jatkossa.

Tykkäsin myös vuoden 2016 äitiyspakkauksesta, miten siitä voi laittaa palautetta? Minne?

Vierailija

Voi että haluaisin äitiyspakkaus-raatiin töihin. Minulla on yli 25 vuoden kokemus vaatesuunnittelijana, kaupallinen maku, ja osaisin torpata huonolaatuiset vaatteet heti. Olen hyvin käytännöllinen. Minulla on yksi vastasyntynyt lastenlapsi, eli nykyäitien toivomukset ovat hyvin tiedossa. Ostaisin ennemmin hyvälaatuisia tai vaikka yksivärisiä tuotteita kuin paljon halpoja. Ne käyttämättä jäävät vasta kalliita ovatkin. Lisäksi tuo kokonaisuus on kaoottinen. Tietäisin siihenkin hyvän ratkaisun.

Vierailija

Vauvoille heti kasa äärimmäisen kirkkaita väriaineita ja painokuoseja kiinni ihoon.
Tekstiileistä irtoavien kemikaalien määrään tulisi kiinnittää enemmän huomiota - en usko ollenkaan, että nuo kaikki värit ovat ihoystävällisiä.

Liian räikeälle linjalle on tässä muutenkin lähdetty. Mauttomia ja halvan näköisiä kuoseja.
Toivottavasti en lisäänny tämän boksin aikana. :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat