Paljon ENINTÄÄN maksaisit vuoden 2001 Emmaljunga-vaunuista..?
Meillä on nurkissa pyörinyt (lämpimissä sisätiloissa siis) kyseisenlaiset vaunut (joissa irrotettava kova koppa eli saa rattaiksi) jo monta vuotta, olleet 2 lapsella. Muuten todella hyväkuntoiset, mutta kuomun kangas tietty on vähän haalistunut ja nukkainen.
Mitä suostuisit maksamaan moisista, vai pitääkö lahjoittaa jollekin ilmaiseksi..? Menevät ainakin mökki- ja parvekevaunuista, minulla olivat ihan kaupunkikäytössä aikanaan.
Kommentit (10)
Vaikka olisivatkin hyvässä kunnossa, on tekniikka kuitenkin jo kehittynyt.
Itse lahjoittaisin jollekin tarvitsevalle. Itse vein vanhan turvakaukalon ensikotiin, olivat kovin kiitollisia.
Emmaljunga Coronado kuomurattaista lämpöpussilla 50€. Ovat erinomaisessa kunnossa vielä nytkin kankaita myöten.
Sulla kun oli vielä se koppakin, niin maksaisin 80€, jos ovat täysin homeettomat ja renkaat, jouset ym. vielä hyvässä käyttökunnossa.
Itse työnnän mielummin hiukan vanhempia laatuvaunuja, jotka siis edelleen loistavat työnneltävät, kuin uusia halpiksia!
Hei, tulee myöhässä mut muille. 250e vuonna 2013 näkyy olevan vielä hintaa 2001 vuoden edge yhdistelmistä kun selaa nettiä! Itselläkin edelleen käytössä samanikäiset ja viel pari vuotta sitten joku luuli että olivat uudet :D Värinä musta/harmaa siis, saman näköstä saa uutenakin ostettua edelleen. Emmaljungat on laadukkaat & varmaan viel 20v on käypät pelit, kunhan vaan on säilytetty lämpöises ettei kankaat ota homettta.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2012 klo 16:53"]
.
Meillä on nimenomaan 2001 emmaljungat ja ostin ne käytettynä. Kankaat oli vähän rikki parista saumasta mutta älyttömän hyvässä kunnossa muuten, ei hometta eikä rungossa pistettäkään ruostetta! Korjasin ja pyysin pölyt pois ja on ihan älyttömän hyvät ollu! 70€ ostin huutonetistä. Kankaissa ei haalistumia eikä mitään. En ikinä maksais uusista vastaavista 500€ ja siitä ylöspäin! Ei mitään järkeä! Eli pyydä mitä haluat, kyllä aina ostaja löytyy. :)
Niin, ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa 70 e 10 vuotta vanhoista rikkinäisistä vaunuista.
jotakii 50-70e, jos ovat siis hyväkuntoiset
vuoden 2002 emmaljungat maksoi 60e+toimituskulut kun ostin huutonetistä. vein verhoiltavaksi omalla ostamallani kankaalla ja kokonaishinnaksi vaunuille tuli n.350e, et joku varmasti ostaa emmallit ja kunnostaa ne koska ne on ihan ykkös menopeli vauvoille ja taaperoille.
.
Meillä on nimenomaan 2001 emmaljungat ja ostin ne käytettynä. Kankaat oli vähän rikki parista saumasta mutta älyttömän hyvässä kunnossa muuten, ei hometta eikä rungossa pistettäkään ruostetta! Korjasin ja pyysin pölyt pois ja on ihan älyttömän hyvät ollu! 70€ ostin huutonetistä. Kankaissa ei haalistumia eikä mitään. En ikinä maksais uusista vastaavista 500€ ja siitä ylöspäin! Ei mitään järkeä! Eli pyydä mitä haluat, kyllä aina ostaja löytyy. :)
niin saat myytyä retroina kovaan hintaan.
Itse en kyllä ykkösvaunuiksi huolisi (ei pahalla), mutta tarpeen vaatiessa esim mummolavaunuiksi voisin max viidellä kympillä ostaa.