Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

jaa-a. Minulla ei mene lasten nimet sekaisin, mutta kanin ja kuopuksen nimet menevät. Kutsun kuopusta kanin nimellä ja toisin päin.

Ja ei, en todellakaan ole mitenkään kovin kiintynyt pupuuni. Kuopus sen sijaan on läheisempi minulle kuin esikoiseni.

Vierailija

Työkaveriltani menee väsyneenä ja/tai hiprakassa ollessaan aviomiestensä nimet sekaisin. Exä on jo yli 20 vuotta ollut entinen ja nyxä on ollut nykyinen jo 15 vuotta.

Vierailija

Kyl mun äiti saattaa vahingos sanoa mua meidän koiran nimellä kun oon käymässä kylässä. Koira on kiintynein äitiini, joten vois melkein olla hänen kolmas lapsensa hahha. Tottakai äiti pelastais mut ennemmin palavasta talosta, mut ei sitä voi ajatella et se lemmikki ois "vähemmän" rakkaampi koska todella rakas se on. Vaikee selittää, mut en tosiaan nää tossa mitään negatiivista.

Vierailija

Lapsuuden kodissani äiti luetteli meidän kaikkien nimet, ennen kuin  se oikea sattui kohdalle.  Itselläni on neljä lasta ja teen itse ihan samaa. Joskus ehdin luetella nimet kaksi kertaa, ennen kuin pysähdyn oikean nimen kohdalle. Kaiken huipuksi kuopuksen ja koiran nimi alkaa samalla kirjaimella ja ne menee myöskin joskus sekaisin. Saatan kutsua kuopusta koiran nimellä. Toki kuopus on rakkaampi, vaikka rakas se koirakin on.

Vierailija

Mun isäni kutsui vanhana minua usein toisella nimelläni ja monet vahingossa käyttävät siskoni nimeä.

Itse sotken sukulaislasten nimiä, kun ne ovat kovin samanlaiset tyyliin Moona ja Miina.

Nyksällä ja eksällä on onneksi samat lempinimet, niin kuin Juhaa ja Juhania usein kutsutaan Jussiksi, vaikka en mä niitä muutenkaan ainakaan vielä ole sekoittanut keskenään.

Itselläni on kyllä aivan kamalan huono nimimuisti, kun tapaa joitain tuttavia pitkästä aikaa yllättäin, ihan hävettää, kun muistaa naaman ja ihmisen, mutta nimi juolahtaa mieleen vasta myöhemmin.

Vierailija

Kyllä mulla menee lasten nimet sekaisin, varsinkin jos pitäisi äkkiä komentaa. Jos ollaan ulkona, ja kissa ja koirakin touhuaa mukana, päästelen usein koko litanian ja lopulta karjaisen " sinä mikä sun nimi nyt onkaan LOPETA!!!" Mut en mä ikinä mitään muistisairautta ole kyllä epäillyt..

Vierailija

Kyllähän nuo harvase päivä menee sekaisin. Joskus tulee myös sekoitus kaikkien lasten ja lemmikkien nimestä. Yhtenä päivänä huusin Jussia ja toisena Elisaa kun tuli tavuja vähän joka nimestä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Latest

Suosituimmat