Amme, tähtitaivas ja sänky myös isälle – tältä näyttää Naistenklinikan uusissa synnytystiloissa

Uusissa synnytyshuoneissa on sänky myös tukihenkilöä varten. Kuva: Hanna-Mari Arosilta

Perhekeskeisyys on avainsana Suomen suurimman synnytyssairaalan uusissa tiloissa.Lue koko juttu

Kommentit (9)

Hirveää touhua kättärillä koke...

Kättäri on vaan niin liukuhihnahenkeä kätilöiltä, että uuset tilat eivät ilmapiiriä pysty muuttamaan.
T. Esikoisen kättärillä synnyttänyt. Seuraava aluesairaalassa..

Vierailija

Hirveää touhua kättärillä kokenut. kirjoitti:
Kättäri on vaan niin liukuhihnahenkeä kätilöiltä, että uuset tilat eivät ilmapiiriä pysty muuttamaan.
T. Esikoisen kättärillä synnyttänyt. Seuraava aluesairaalassa..

Olet varmasti oikeassa kättärin touhuista, mutta jutussa oli naistenklikikan remontoidut tilat, eikä mikään kätilöopisto.

Vierailija

Itse en menisi kätilöopistolle synnyttämään. Olen kuullut kättäristä todella paljon huonoa :/
Naistenklinikalla kuulemma saa tosi hyvin puudutteita eikä niistä pihdata, jos joskus saan lapsia niin Naistenklinikalla aion synnyttää, se on satavarma asia.

Vierailija

Olihan naistenklinikalla sängyt isää/tukihenkilöä varten jo 17 vuotta sitten. Mun mies veti sikeetä omassa alkovissaan monta tuntia kun oli synnytys niiiiiin kuulemma rankkaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat