Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mammahousuihin jo rv5+ ?

Vierailija
19.03.2006 |

odotuspuolella kertovat jo noilla viikoilla siirtyvänsä, " maha niin iso jo"

ööö...onko totta ?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai tarvitaanko siihen av-mammojen hyväksyntä?

No joo, rv 5+ kuulostaa tosi aikaiselta mutta itse siirryin tokassa raskaudessa muistaakseni 8-9 viikolla. Ja syynä siis se että omat ei mahtuneet mahan turvotuksen takia jalkaan, ei se että olisi niin " hienoa" käyttää äitiyshousuja...

Vierailija
2/22 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä siirryin joskus rv 18. vähän naurattaa tuollaiset " rv 6 ja maha on jo niin iso ettämuutkin sen huomaa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukaan niistä odottajista ei väitä, että maha olisi VAUVAN takia iso. Vaan turvotuksen. Ekassa raskaudessa minulla ei ollut ko. ongelmaa, maha pullahti sitten vasta ns. ajallaan, ei ollut turvotuksia tms. alussa. Mutta nyt kakkosta odottaessa on toisin, turvotus alkoi rv 5+ ja on lisääntynyt koko ajan. Tavalliset housut ei mahdu jalkaan. Ja ilman housujakaan ei viitsi kulkea.

Vierailija
4/22 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siirryin ä.housuihin rv 25 kun odotin esikoista, kolmatta odottaessa huomattavasti aikaisemmin.

Vierailija
5/22 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 8 tasan ja jo 2 viikkoa on saanut yrittää peitellä TURVONNUTTA alavatsaa. En väitä, että vauva olisi tuon mahan koon takana, mutta raskaudesta tuo turvotus johtuu. En haluaisi, että kaikki sen huomaa, mutta minkäs teet!!!

Vierailija:

minä siirryin joskus rv 18. vähän naurattaa tuollaiset " rv 6 ja maha on jo niin iso ettämuutkin sen huomaa"

Vierailija
6/22 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas raskaus ja ei mahdu kuin lökärit enää jalkaan :( Vähän harmi, sillä kaikki kohta huomaavat jotain eikä vielä uskaltais kovin hehkutella asiasta.

Vierailija
7/22 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla ainakin oli (3. raskaus nyt) alussa maha turvoksissa niin että meinasi farkut kiristää. Vielä olen kuitenkin samoissa farkuissa kulkenut, nyt viikkoja 11+1. Hyvin mahtuvat vielä, ainoa vain, että kovin montaa tuntia ei kehtaa pitää, rupeaa tuntumaan pahalle, sen verran kai puristavat. Kotona onkin trikoot ym käytössä. Mutta on tuo turvotus alussa joillakin sitäluokkaa, että tekee mieli isompiin pöksyihin.

Vierailija
8/22 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin isomahainen loppuun saakka, eikä ne mammahousut olleet yhtään liioiteltuja tuossa alussa. Olisi pitänyt varmaan hiukan aiemminkin jo siirtyä, käytin pari viikkoa tavallisia housuja siten, että jätin vetskarin tai ylänapin auki.

Vierailija
9/22 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammahousuihin siirryin vasta ihan loppuraskaudesta joskus viikoilla 35 suunnilleen.

Vierailija
10/22 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia jos saa olla kotona ja kulkea vaikka vanhoissa kalsareissa. Mutta istupa 8 tuntia tietokoneen ääressä niissä farkuissa niin jo huomaat, että miksi joku haluaa pukea mammahoust jalkaansa tuossa tilanteessa...

Vierailija:

Mutta mulla ainakin oli (3. raskaus nyt) alussa maha turvoksissa niin että meinasi farkut kiristää. Vielä olen kuitenkin samoissa farkuissa kulkenut, nyt viikkoja 11+1. Hyvin mahtuvat vielä, ainoa vain, että kovin montaa tuntia ei kehtaa pitää, rupeaa tuntumaan pahalle, sen verran kai puristavat. Kotona onkin trikoot ym käytössä. Mutta on tuo turvotus alussa joillakin sitäluokkaa, että tekee mieli isompiin pöksyihin.

Vierailija
11/22 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mammahousuihin siirryin vasta ihan loppuraskaudesta joskus viikoilla 35 suunnilleen.

Vierailija
12/22 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siis ollut tarvetta siirtyä mammahousuihin ennen rv 18.

t: 4

Vierailija
13/22 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se tosiaan muuten menee!!! Kaikille muille kaikki käy juuri kuten sinulle. Masu pullahtaa juuri samalla viikolla, maha kasvaa juuri saman kokoiseksi ja samoin vauva... Niinhän se on, niin sen täytyy olla...

Vierailija:

Vierailija
14/22 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanutkaan etteikö saisi pitää, tulkitsitko kirjoitukseni niin? Tarkoitin ja kirjoitin että saattaa hyvinkin housut puristaa, puristi mullakin. Mutta nyt on turvotus helpottanut ja tilalle tullut kai jo vauvamahan alku, kun on ihan erituntuinen kun tuo alun turvotusmaha. Tottakai on paras pitää niitä housuja, missä olonsa hyväksi tuntee!

T:9

Vierailija
15/22 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä välikaudella ennen varsinaisen vauvamahan pullahtamista käytin yksinkertaisesti numeroa suurempia housuja. Ekoilla viikoilla äitiyshousut olisivat tuntuneet lähinnä naurettavilta päällä.

Vierailija
16/22 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilla eteenpäin (maha tulee melko alussa jo esiin). Toisilla on turvotusta, toisilla ei. Kaverini oli loppuraskaudestakin todella pieni mahainen, itse taas koko raskauden ajan todella iso mahainen. Jo puolessa välissä raskautta mahani oli paljon isompi kuin kaverini maha loppuraskaudessa.

Siirryin äitiyshousuihin rv11 ihan mukavuus syistä. Varaa ei olisi ollut, koska en ollut varautunut siihen että ne pitäisi jo tuossa vaiheessa ostaa. Pakko silti oli.

Vierailija:

Siinä välikaudella ennen varsinaisen vauvamahan pullahtamista käytin yksinkertaisesti numeroa suurempia housuja. Ekoilla viikoilla äitiyshousut olisivat tuntuneet lähinnä naurettavilta päällä.

Vierailija
17/22 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rv 34 ja nyt alkaa mammahousutkin kiristämään. Mitäs keksin päälle seuraavaksi?

Että siinä teille vinkiksi, että vatsat saattaa olla ihmisillä eri mallisia.

Vierailija
18/22 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se tosiaan muuten menee!!! Kaikille muille kaikki käy juuri kuten sinulle. Masu pullahtaa juuri samalla viikolla, maha kasvaa juuri saman kokoiseksi ja samoin vauva... Niinhän se on, niin sen täytyy olla...

Vierailija:

Vierailija
19/22 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitävätkö nämä mammat niin tiukkoja pillifarkkuja, että rasvan kanssa jalkaa ujutetaan? Ja sitten siirrytään äitiyshousihin rv6..no juu.

Toki toisilla maha turpoaa enemmän kuin toisilla ja vauvamahakin näkyy jo aikaisin.

Minulla aika myöhään. Ekan kanssa mahduin omiin farkkuihini rv20 asti, toisen kanssa rv14. Yksilöllistähän tuo on.

Vierailija
20/22 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei tosiaan millään mene jakeluun, että ne tavalliset housut _ei mene_ jalkaan enää... Voi helkkari, kai minäkin mieluummin käyttäisin tavallisia housuja, joita mulla on monenlaisia vaatekaappi pullollaan, joka tilanteeseen sopivia kuin noita saakelin yksiä ja samoja mammahousuja!!! Enkä tosiaan kulje kylillä mainostamassa, että hei, mulla on nyt mammapökät jalassa... Voi pyhä yksinkertaisuus teitä.

Juu mutta olkaa edelleen siinä luulossa, missä olette aina olleet. Ei noihin paukapäihin näköjään mikään tieto tai kokemus uppoa. Hajotkaa pienien mahojenne kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä