Mitä vastaisit näihin jos olisit hakemassa päiväkotiin?
Olen menossa ensiviikolla haastatteluun ja näitä varmasti tullaan kysymään ainakin.
Vaikeaa oli mulla vastaaminen jo ennen haastatteluakaan.
Mitä muuta ehkä kysyvät tai mitä kysyisit minulta?
Kommentit (3)
· Mitkä ovat parhaat puolesi? Missä olet hyvä? -uuttera, empaattinen, tunnolinen,sopeudun hyvin uuteen, tulen toimeen eirlaisten ihmisten kanssa jne jne, eikö sinulle tule mitään hyvää ominaisuutta mieleen jota työssäsi tarvitaan?
· Mitä sinun tulisi itsessäsi kehittää? Aina on parantamisen varaa esim. tietoa
maahanmuuttajista, liikuntapedagogiasta jne.· Mitä odotat tältä työltä? Saan käyttää hyväkseni opiskeluani ja tietoani.
· Missä näet itsesi tulevaisuudessa, esim. 5 tai 10 vuoden kuluttua? Vakituisena tässä toimessa (päiväkodissahan tuskin on kauheasti uramehdollisuuksia?)
· Miksi juuri sinä olisit paras tähän tehtävään? Minulla on todellista halua tähän työpaikkaan ja olen valmis sitoutumaan siihen täysillä..
Niin ja kysymykset siis :))
- parhaat puoleni: neljän lapsen äitinä tiedän minkälaisia lapset ovat missäkin iässä ihan käytännön kokemuksesta, en pelkästään kirjatiedon perusteella.
- olen hyvä organisoimaan, pitämään langat käsissäni tiukoissakin tilanteissa, pystyn keskittymään useampaan asiaan samanaikaisesti.
- kehittämistä on aina, tällä hetkellä haluaisin tutustua eri kulttuureista tuleviin lapsiin
- odotan mukavia työkavereita, vaihtelevaa ja monipuolista työtä, jossa saan hyödyntää kaikki taitojani
- näen itseni 10 vuoden kuluttua päiväkodin johtajana
- minulla on käytännön kokemusta pätevän koulutuksen lisäksi, olen luonteeltani ja taidoiltani kaikin puolin sopiva päiväkotityöhön.
· Mitkä ovat parhaat puolesi? Missä olet hyvä?
· Mitä sinun tulisi itsessäsi kehittää?
· Mitä odotat tältä työltä?
· Missä näet itsesi tulevaisuudessa, esim. 5 tai 10 vuoden kuluttua?
· Miksi juuri sinä olisit paras tähän tehtävään
Niin ja kysymykset siis :))