Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Babycare-lampaantaljan pesu?

Vierailija
19.03.2006 |

Minulla on Stockmannilta ostettu hunajanvärinen pestävä lampaantalja, mutta pesuohje on hukassa. Uutta vauvaa varten talja olisi hyvä pestä, mutta löytyykö keneltäkään pesuohjetta?

Kiitos!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan ulkoakin, eli käsinpesu ja huolellinen kuivaus.

Tuosta kuivauksesta etenkin on pidettävä huolta, koska taljan sisäpinta jää helposti kosteaksi ja se ei kovin helposti myöskään kuivu => homehtumisen riski.

Jos taljassa ei ole tahroja tms riittää " pesuksi" se että imuroit taljan ensin ja laitat sen sitten hetkeksi lumihankeen ja harjaat sen jälkeen huolella.

Vierailija
2/4 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pessyt 40:ssä eikä miksikään ole mennyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pesee koneessa (muistaakseni ohjeessa oli konepesu?) minkähänlainen linkous? Uskaltaako kuivata rummussa, jos kerran muuten helposti homehtuu?

Vierailija
4/4 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Babycare-karitsantaljat vaativat vähemmän hoitoa kuin muut vauvan vuodevaatteet. Konepesu ja kuivaus kerran kuussa riittää. Konepesua (villapesuohjelmaa). Älä aseta lämpötilaa yli 40 astetta. Käytä villapesuainetta. Kuivaus: talja voidaan kuivata rummussa joko viileällä tai lämpimällä ilmalla. Taljan voidaan antaa kuivua myös luonnollisesti narulla välttäen suoraa auringonvaloa. Älä aseta taljaa kuivumaan patterille tai lämpöpuhaltimen eteen, sillä se

vahingoittaa taljaa."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan