Mistä syystä olette vaihtaneet kampaajaa?
Minä vaihdan nyt, sain tarpeekseni.
Olen käynyt 15 samalla kampaajalla ja aika kärsivällisesti olen jaksanut kuunnella, kuinka rasittavan paksut ja nopeasti kasvavat hiukset minulla onkaan. Väriä kuluu kuulema aina paljon ja koko ajan pitää olla sekoittamassa lisää väriä. Valittaa myös aina, miten asiakkaat eivät osta tuotteita enää vaan käyvät hakemassa halvemmalla marketeista ja miten epäreilua on, kun asiakkaat eivät ajattele yrittäjää vaan itseään.
Nyt kun lopetti sen marmattamisen värin sekoittamisesta, niin on alkanut tuskastella kun mun tukan FÖÖNAAMISEEN kuluu niin kauan aikaa.
Maksan listahinnan mukaan enkä saa alennuksia vaikka onkin jonkin sortin kaveri siviilissäkin, mutta sen kaveruuden varjolla uskaltaa ilmeisesti sitten marista hiuksistani.
Viimeistä edeltävänä kertana leikkasi väkisin tukan vaikka sanoin, että ei, mutta vaati lopputuloksen kannalta leikkuuta latvoista. Otti 4cm mikä oli paljon yli tarpeen, hiukseni on hyväkuntoiset ja hoidan niitä paljon tän kampaajan tyrkyttämillä tuotteilla. Leikkasi varmasti vaan sen takia että saa enemmän rahaa.
Nyt oli puoli vuotta edellisestä käynnistä ja alkoi taas vaatia leikkausta, sanoin, että et koske saksilla nyt koska olen hoitanut hiuksia niin hyvin, että latvat oli hyväkuntoiset.
Kampaaja pyöritteli silmiään ja sekoitti väriä ja samaan aikaan sätti, miten ihmeessä saa tehtyä kahdessa tunnissa tämän sävytyksen tähän mun tukkaani.
Toivomuksestani hän jätti värjäämättä osan hiuksistani, eli erotteli hiuksenhienoja vaaleita osioita folion avulla. Ei edes levittänyt vaalennusainetta vaan hoitoainetta, eli sävyä ei kulunut ollenkaan. Loput hiukset tummennettiin parin asteen verran. Hiustenkuivattamisen aikana hän valitti, että tukkani on rasittavan paksu ja föönaamiseen menee taas aikaa. Lykkäsi mulle föönin käteen ja minä sitten kuivasin osaa tukkaa. Olipa luksus olo.
Kassalla kampaaja velotti enemmän mitä listahinta oli ja perusteli sen sillä, että teki mulle raitoja?? Siis se oli oma tukka mitkä siellä foliossa oli ja levitti niihin hoitoainetta...mutta kait ne sitten oli raitoja, kusetuksen olo tuli silti. Kun ei saanut leikkaamalla lisähintaa niin otti sitten raitojen ja värin hinnan.
Kun käytin omaa lastani eräällä toisella kampaajalla niin hämmästyin kun kampaaja kehui tyttöni hiuksia maasta taivaisiin, jutteli mukavia ja kehui muutenkin lopputulosta. Tyttöni on perinyt mun hiustenlaadun, eli on tosi paksu ja nopeasti kasvava tukka.
Olen käynyt tällä mun kampaajalla nii kauan, että olen sokeutunut sen valittamiselle ja nyt näin, millainen kampaajan PITÄÄ olla. Hitto vie, olen tuntenut huonoa omaatuntoa joka kerta kun kampaajaraukkani joutuu niin kovasti tekemään töitä mun hiusten eteen.. Suututti niin, että varaan seuraavan ajan tälle tyttäreni hiukset laittaneelle kampaajalle, minäkin haluan kuulla kehuja hiuksistani enkä aina hävetä sitä, että vein taas arvokasta aikaa kampaajalta..
Kaiken lisäksi tämä uusi kampaaja on edullisempi listahinnaltaankin. Maksaisin sitäpaitsi enemmän, että edes kerran kampaajalta lähtiessä olisi hyvä mieli.
Kommentit (19)
Sen valittamisen takia olen itsekin vaihtanut. Osasi kyllä leikata ja värjätä ihan moitteettomasti, mutta se asenne...
"Miks oot tehny näin, miks et oo käyny useammin, kauhea kun on täällä taas tällaista, mäkämäkä". Ymmärrän kyllä, jos käyntien välillä asiakas itse perseilee hiuksensa ihan putoamiskuntoon asti ja kampaajan täytyy korjailla. Mutta kun itse hoidan tarkkaan hiukseni, en käytä edes mitään kuumaa muotoiluun. En edes fööniä. Perusidea noissa valituksissa aina, ettei tyyliin hiuksiaan saisi itse edes pestä vaan AINA kampaajalle. No, en vuosiin käynyt kun hiuksia kasvatin ja kun viimein menin trimmattavaksi, joutui kampaaja itsekin myöntymään että onpas hyvässä kunnossa hiukset "vaikka et oo käynyt täällä niitä hoitamassa". En mene enää, vaihdan jollekin toiselle. Harmi kun muuten osasi leikata ja värjätä kivasti, en vain kestä sitä ainaista marmatusta. Samassa paikassa työskentelee yksi toinen ihana kampaaja, jolle harmi kyllä on valtavat jonot :D varmaan juuri sen takia kun on niin ihana!
No ei kampaajalla kyllä ole oikeutta tuolla lailla valittaa. Vaihda jollekkin joka osaa olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt 15 samalla kampaajalla ja aika kärsivällisesti olen jaksanut kuunnella, kuinka rasittavan paksut ja nopeasti kasvavat hiukset minulla onkaan. Väriä kuluu kuulema aina paljon ja koko ajan pitää olla sekoittamassa lisää väriä. Valittaa myös aina, miten asiakkaat eivät osta tuotteita enää vaan käyvät hakemassa halvemmalla marketeista ja miten epäreilua on, kun asiakkaat eivät ajattele yrittäjää vaan itseään.
Nyt kun lopetti sen marmattamisen värin sekoittamisesta, niin on alkanut tuskastella kun mun tukan FÖÖNAAMISEEN kuluu niin kauan aikaa.
Maksan listahinnan mukaan enkä saa alennuksia vaikka onkin jonkin sortin kaveri siviilissäkin, mutta sen kaveruuden varjolla uskaltaa ilmeisesti sitten marista hiuksistani.
Viimeistä edeltävänä kertana leikkasi väkisin tukan vaikka sanoin, että ei, mutta vaati lopputuloksen kannalta leikkuuta latvoista. Otti 4cm mikä oli paljon yli tarpeen, hiukseni on hyväkuntoiset ja hoidan niitä paljon tän kampaajan tyrkyttämillä tuotteilla. Leikkasi varmasti vaan sen takia että saa enemmän rahaa.
Nyt oli puoli vuotta edellisestä käynnistä ja alkoi taas vaatia leikkausta, sanoin, että et koske saksilla nyt koska olen hoitanut hiuksia niin hyvin, että latvat oli hyväkuntoiset.
Kampaaja pyöritteli silmiään ja sekoitti väriä ja samaan aikaan sätti, miten ihmeessä saa tehtyä kahdessa tunnissa tämän sävytyksen tähän mun tukkaani.
Toivomuksestani hän jätti värjäämättä osan hiuksistani, eli erotteli hiuksenhienoja vaaleita osioita folion avulla. Ei edes levittänyt vaalennusainetta vaan hoitoainetta, eli sävyä ei kulunut ollenkaan. Loput hiukset tummennettiin parin asteen verran. Hiustenkuivattamisen aikana hän valitti, että tukkani on rasittavan paksu ja föönaamiseen menee taas aikaa. Lykkäsi mulle föönin käteen ja minä sitten kuivasin osaa tukkaa. Olipa luksus olo.
Kassalla kampaaja velotti enemmän mitä listahinta oli ja perusteli sen sillä, että teki mulle raitoja?? Siis se oli oma tukka mitkä siellä foliossa oli ja levitti niihin hoitoainetta...mutta kait ne sitten oli raitoja, kusetuksen olo tuli silti. Kun ei saanut leikkaamalla lisähintaa niin otti sitten raitojen ja värin hinnan.
Kun käytin omaa lastani eräällä toisella kampaajalla niin hämmästyin kun kampaaja kehui tyttöni hiuksia maasta taivaisiin, jutteli mukavia ja kehui muutenkin lopputulosta. Tyttöni on perinyt mun hiustenlaadun, eli on tosi paksu ja nopeasti kasvava tukka.
Olen käynyt tällä mun kampaajalla nii kauan, että olen sokeutunut sen valittamiselle ja nyt näin, millainen kampaajan PITÄÄ olla. Hitto vie, olen tuntenut huonoa omaatuntoa joka kerta kun kampaajaraukkani joutuu niin kovasti tekemään töitä mun hiusten eteen.. Suututti niin, että varaan seuraavan ajan tälle tyttäreni hiukset laittaneelle kampaajalle, minäkin haluan kuulla kehuja hiuksistani enkä aina hävetä sitä, että vein taas arvokasta aikaa kampaajalta..
Kaiken lisäksi tämä uusi kampaaja on edullisempi listahinnaltaankin. Maksaisin sitäpaitsi enemmän, että edes kerran kampaajalta lähtiessä olisi hyvä mieli.
Ei voi olla totta. Minulla ei edes ole varaa maksaa värjäyksestä kampaajalla koska se on niin älyttömän kallista, leikkautan ainoastaan halvimmalla mahdollisella kampaajalla. Värjään itse tai joskus korkeintaqn oppilastyönä värjäytän mutta sekin on jo kallista opiskelijalle. Paljonko maksat värjäyksestä ja leikkauksesta? Värjäys ja leikkaus tekevät yli 100 euroa vähintään jo lyhythiuksiselle. Olet kampaajan unelma-asiakas jos kerran käyt säännöllisesti värjäämässä, leikkauttamassa ja lisäksi ostat kalliita tuotteita. Ei kampaajalla luulisi olevan varaa valittaa. Ja jos hän kerran tietää että värjäykseen menee enemmän aikaa luulisi hänen älyävän varata aikaa hieman enemmän kun tuntee hiuksesi. Tuollaista valittamista voisi kuunnella korkeintaan jos kampaaja antaisi reilut kaverialennukset.
Vierailija kirjoitti:
Sen valittamisen takia olen itsekin vaihtanut. Osasi kyllä leikata ja värjätä ihan moitteettomasti, mutta se asenne...
"Miks oot tehny näin, miks et oo käyny useammin, kauhea kun on täällä taas tällaista, mäkämäkä". Ymmärrän kyllä, jos käyntien välillä asiakas itse perseilee hiuksensa ihan putoamiskuntoon asti ja kampaajan täytyy korjailla. Mutta kun itse hoidan tarkkaan hiukseni, en käytä edes mitään kuumaa muotoiluun. En edes fööniä. Perusidea noissa valituksissa aina, ettei tyyliin hiuksiaan saisi itse edes pestä vaan AINA kampaajalle. No, en vuosiin käynyt kun hiuksia kasvatin ja kun viimein menin trimmattavaksi, joutui kampaaja itsekin myöntymään että onpas hyvässä kunnossa hiukset "vaikka et oo käynyt täällä niitä hoitamassa". En mene enää, vaihdan jollekin toiselle. Harmi kun muuten osasi leikata ja värjätä kivasti, en vain kestä sitä ainaista marmatusta. Samassa paikassa työskentelee yksi toinen ihana kampaaja, jolle harmi kyllä on valtavat jonot :D varmaan juuri sen takia kun on niin ihana!
Minulle kampaaja valitti kun en ollut pessyt hiuksia valmiiksi kotona.
Kävin 2 kertaa kampaajalla, joka suurieleisesti voivotteli ohuita hiuksiani. Kiinnitti niihin ihan teatraalisen suurta huomiota. Ei ole kukaan muu kampaaja kehdannut vastaavaa tehdä, vaikka monella olen käynyt. Lisäksi vielä leikatessa voivotteli miten hirveän hankalaa ohuiden hiusteni leikkaaminen onkaan ja eipä tässä jää paljoa vaihtoehtoja miten leikata. Leikkasi aikamoisen mummotukan nuorehkolle naiselle. En aio enää tuonne mennä.
Haluan että hiukseni leikataan kuten itae toivon, kampaaja saa halutessaan kertoa ehdotuksia, mutta loppujen lopuksi minä päätän omasta päästäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken lisäksi tämä uusi kampaaja on edullisempi listahinnaltaankin. Maksaisin sitäpaitsi enemmän, että edes kerran kampaajalta lähtiessä olisi hyvä mieli.Ei voi olla totta. Minulla ei edes ole varaa maksaa värjäyksestä kampaajalla koska se on niin älyttömän kallista, leikkautan ainoastaan halvimmalla mahdollisella kampaajalla. Värjään itse tai joskus korkeintaqn oppilastyönä värjäytän mutta sekin on jo kallista opiskelijalle. Paljonko maksat värjäyksestä ja leikkauksesta? Värjäys ja leikkaus tekevät yli 100 euroa vähintään jo lyhythiuksiselle. Olet kampaajan unelma-asiakas jos kerran käyt säännöllisesti värjäämässä, leikkauttamassa ja lisäksi ostat kalliita tuotteita. Ei kampaajalla luulisi olevan varaa valittaa. Ja jos hän kerran tietää että värjäykseen menee enemmän aikaa luulisi hänen älyävän varata aikaa hieman enemmän kun tuntee hiuksesi. Tuollaista valittamista voisi kuunnella korkeintaan jos kampaaja antaisi reilut kaverialennukset.
Jos saisin alennusta niin ehkä ymmärtäisin sen mankumisen.. mutta hinnat on nousseet asiakkuuteni aikana jatkuvasti. Toisaalta en pyydä alennusta ikinä, vaikka henkisistä kärsimyksistä saisi kyllä alennusta antaa.
Ostan usein tuotteita, niin könttösumma on aika reilu.. "Raitojen" kanssa pitkälle yli satasen.
Käyn sinällään harvoin kampaajalla sen takia, koska tosiaan hyvillä tuotteilla hiukset pysyy hyvässä kunnossa. En käytä kotona fööniä tai suorista hiuksia kotona kuin ehkä kerran kuussa. Teen öljyhauteita latvoihin, suojaan saunassa hiukset ja käytän naamioita yms. Aina kampaamotuotteita vielä. Tiedän kyllä itsekin, että hiukseni ovat paksut ja sen takia käytänkin usein nutturaa ja seuraavana päivänä avaan nutturan jolloin tulee laineet. Ei näitä itsekään jaksa suoristella. Letillä on myös usein.
Kamalinta on se, että kampaajalla itsellään on ohut ja puhkivärjätty tukka, josta kuultaa päänahka läpi ja lisäkkeiden sinetit näkyy lähes aina. Teki mieli joskus sanoa, että vaihetaas paikkoja niin pistän ton sut, tarhapöllö, kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kampaaja valitti kun en ollut pessyt hiuksia valmiiksi kotona.
:D
Olen kuullut jalkahoitajan valittavan, kun asiakkaat tulee niin massiivisten kovettumien kanssa, että eivätkö asiakkaat mieti yhtään millaisia jalkoja esittelee. Itse en kylläkään käy jalkahoitajalla varsinaisesti showmielessä, ja jos kävisin, pyytäisin häneltä pääsylipun jalkaesitykseeni.
Jalkahoitajalla käynti on niin kallista että usein tavallinen ihminen menee sinne kun ei kotikonstit auta ja tarvitsee ammattilaisen apua.
Mikä tuo "halvemmalla tuotteet marketista"-juttu oikein on kun olen minäkin kuullut sen saman "saarnan" jo kahdelta kampaajalta?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo "halvemmalla tuotteet marketista"-juttu oikein on kun olen minäkin kuullut sen saman "saarnan" jo kahdelta kampaajalta?
Maahantuontifirmat ovat vapauttaneet nk.vain kampaamoissa aiemmin myymänsä tuotteet kauppaketjuille. Tigi, joka oli aiemmin kampaajien yksinoikeus, on nyt Tokmannista lähtien kaikkialla. Jos Tokmanni myy saman tuotteen ammattikoon hintaan 20e ei kukaan hullu maksa kampaajalla pienemmästä koosta enemmän.. Samoin Prismoissa ja Sokoksissa on nykyisin kampaamot, joten ne saavat myydä kampaamotuotteita. Revlon taitaa olla niitä harvoja joita saa vaan kampaajalta..Sama käynyt kosmetiikassa, kun hoitoloiden ihonhoitosarjoja vapautetaan myyntiin kuluttajille Sokoksella. Phytomer hoitoloita lakkautui monta kun vapauttivat sen kauppaketjulle. Sitä tosin en voi käsittää, että miten ihmeessä se voi olla asiakkaan vika, jos hän valitsee edullisemman vaihtoehdon.. Kampaajalla käynti maksaa muutenkin niin paljon, että säästän vaikka tuotteissa sitten.
Yritin "tukea" uutta lähiökampaamoa, mutta kampaaja oli niin ärsyttävän utelias ja tunkeileva etten pystynyt menemään sinne enää uudestaan. Muutenkin on inhottavaa missä tahansa, jos ei pysty keskittymään nauttimiseen vaan täytyy pitää seuraa kampaajalle/hierojalle/tms. ja kertoa liikaa omia yksityisasioitaan. Sama kampaaja ei tullut toimeen hyvin käyttäytyvän, mutta ujon lapsenkaan kanssa ja kauhisteli lisäksi kovaan ääneen lapsen ohuita hiuksia. Kiva.
Yleisin moka, mikä tehdään on hiusten nyrhiminen liian lyhyiksi. Mulla on sukurasitteena "huomiotaherättävät" ohimot lisättynä pyöreisiin kasvoihin, ja tykkään että otsa/sivuhiukset ovat vähintään poskipäihin asti jotta saan ohimot peitettyä ja hiukset kehystää kivasti kasvoja. Kuinkakohan monta kertaa olen lähtenyt kampaajalta kulmakarvoihin saakka leikatun ja liikaa ohennetun otsiksen kanssa. Näyttää muuten ihan karsealta mulla :-O!
Kerran lähdin yhdeltä kampaajalta siilin kanssa, kun olin halunnut silloin mielestäni niin muodikkaan vähän pidemmän kouvolatukan. Niskasta muutaman millin sänki ja päältä sitten muutaman sentin mittaiset töröttävät "hiukset" :-D. Vähän sellainen jenkkisiilin tapainen. Nuoren kampaajan ilmeestä näki, että nyt kävi vähän hiiri se kissalle takkia ompeli, pimpelipompeli-tilanne.
Nyt olen löytänyt ihanan kampaamon, jossa oikeasti huomioidaan asiakkaan toiveet, tyyli, hiuslaatu, pyörteet, kasvonmuodot ym. eikä tarvitse lähteä kotiin itku kurkussa. Tunnen itseni kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ammattikateus on myös yksi turn off kampaajassa. Kerran kävin vieraissa laitattamassa raitoja, ja tämä kampaajahaukka bongasi heti vieraiden kätten tuotoksen. Nosteli suurieleisesti mun hiuksia ilmehtien samalla kuin mulla olisi suurinpiirtein syöpää päässä, ja sitten motkotti, miten ammattitaidotonta työtä ja kuinka nyt menee tunti sen korjaamiseen häneltä. Ei muuten kampaaja ajatellut yhtään, että minä olen kiinnitettynä niihin hiuksiin ja hän haukkui parhaillaan minun tukkaani...
Maksoin tuplat, kun piti kuulema korjata sitä kauheaa lopputulosta. Kumma, kun ite olin ihan tyytyväinen raitoihin. Kun oli sitten loihtinut pääni kuntoon niin onnitteli itseään, kun sai pelastettua mitä pelastettavissa oli. "No tällanen siitä nyt sit tuli, pitää varmaan varata uus aika, että saa täysin kuntoon".
Juu en varannut. <3
Vierailija kirjoitti:
Yritin "tukea" uutta lähiökampaamoa, mutta kampaaja oli niin ärsyttävän utelias ja tunkeileva etten pystynyt menemään sinne enää uudestaan. Muutenkin on inhottavaa missä tahansa, jos ei pysty keskittymään nauttimiseen vaan täytyy pitää seuraa kampaajalle/hierojalle/tms. ja kertoa liikaa omia yksityisasioitaan. Sama kampaaja ei tullut toimeen hyvin käyttäytyvän, mutta ujon lapsenkaan kanssa ja kauhisteli lisäksi kovaan ääneen lapsen ohuita hiuksia. Kiva.
Yleisin moka, mikä tehdään on hiusten nyrhiminen liian lyhyiksi. Mulla on sukurasitteena "huomiotaherättävät" ohimot lisättynä pyöreisiin kasvoihin, ja tykkään että otsa/sivuhiukset ovat vähintään poskipäihin asti jotta saan ohimot peitettyä ja hiukset kehystää kivasti kasvoja. Kuinkakohan monta kertaa olen lähtenyt kampaajalta kulmakarvoihin saakka leikatun ja liikaa ohennetun otsiksen kanssa. Näyttää muuten ihan karsealta mulla :-O!
Kerran lähdin yhdeltä kampaajalta siilin kanssa, kun olin halunnut silloin mielestäni niin muodikkaan vähän pidemmän kouvolatukan. Niskasta muutaman millin sänki ja päältä sitten muutaman sentin mittaiset töröttävät "hiukset" :-D. Vähän sellainen jenkkisiilin tapainen. Nuoren kampaajan ilmeestä näki, että nyt kävi vähän hiiri se kissalle takkia ompeli, pimpelipompeli-tilanne.
Nyt olen löytänyt ihanan kampaamon, jossa oikeasti huomioidaan asiakkaan toiveet, tyyli, hiuslaatu, pyörteet, kasvonmuodot ym. eikä tarvitse lähteä kotiin itku kurkussa. Tunnen itseni kauniiksi.
Minä en nauti myöskään siitä kun tukka föönataan aina pyöröharjalla tätimäisesti. Viimeksi pyysin, että voiko jättää kosteaksi ja tehdä föönaamisen sijasta letin. Letti olisi ollut nopeampi kuin mun tukan kuivattaminen, etenkään kun en pyytänyt mitään ihmeellistä lettiä vaan ihan perus hännän tonne taakse.
Olisi veloittanut kampauksen hinnan siitä, niin sanoin, että no kuivaa nyt sitten kun samaan rahaan tulee. :D
Aivot...
Vaihdan kampaajaa, joka leikkaa/värjää jotain muuta kuin olin hänelle esittänyt toivomuksistani. Vaihdan kampaajaa jos hän lörpöttelee, eikä anna minun kaikessa rauhassa lukea lehteäni. Onneksi olen monen yrityksen ja erehdyksen kautta löytänyt huippuosaajan.
Vaihdoin kun aina tehtiin saman kaavan mukaan koska mulle ei mikään muu sovi. Saatika että väreissä ois ollut kauheesti toivomisenvaraa. Muutenkin niitä mielipiteitä oli. Siis hyvin hän kyllä leikkasi, mutta liian määrätietoisesti.
Vaihdoin kampaajaa, kun leikkasi aina liikaa. Jos oltiin sovittu, että leikka 3 senttiä, leikkasi 10. Jos piti leikata sentti, leikkasi 5. Kerran kuulin toisenkin asiakkaan valittavan asiasta, niin kampaaja tokaisi "mutta sentti on suhteellinen käsite". Ei se vittu ole. Muutenkin aina "painosti", että eikö jo leikattaisi lyhyeksi. Joo, mulla on pitkä tukka ja olen yli 40 eli olisihan se jo korkea aika vetää kananperseeksi. Lisäksi, kuten ap:lläkin valitti aina föönatessa, että siihen kuluu puolet enemmän aikaa kuin NORMAALILLA asiakkaalla. Joo, sori, et hiukseni ovat paksut ja pitkät.
Vaihdoin yli 10 vuotta sitten kampaajaa. Syyt: Sain kuulla jatkuvasti valitusta siitä kuinka paksu tukka minulla on. Ja joka kerta kampaaja sanoi: "En tiedä onnistuuko tämä." Ihan sama mitä pyysin. Kerran otin permanentin. Ennen sen tekemistä kampaaja kysyi: "Haittaako jos tämä epäonnistuu? Sinulla ei ole taipuisa tukka, joten niin voi käydä." No, se permanentti onnistui eikä perhana lähtenyt pois kuin kasvamalla! Ja tukka kuivui pilalle. Jouduin leikkaamaan reilusti. Viimeinen niitti oli se, kun kyseinen kampaaja onnistui jotenkin polttamaan osan väriaineesta päänahkaani kiinni niin, että sain siitä kamalan, verisen haavan! Olen nyt tämän yli 10 vuotta käynyt toisella kampaajalla. Hän on ihana, en haluaisi ikinä vaihtaa!
No kyllä mäkin vaihtaisin! Itse saan vitsailla hiuslaadustani, mutta minä teen sen ensin, ei kampaaja.
Olen myös vaihtanut hierojaa siksi, kun en saanut olla hierottavana vaan hän hölpötteli kaikenlaista omaan elämäänsä liittyvää. Minulle hieronta on luksusta perhe- ja työelämän keskellä.