Tilanneviesti

Keskustelu Aihe vapaa-alueella on suljettu aikavälillä 23:00 - 07:00.

BREAKING NEWS Alaston uimari Ylöjärven uimahallissa BREAKING NEWS

Sivut

Kommentit (167)

Vierailija

”Henkilökunta kiertelee altaan reunoilla pyyhkeiden kanssa.”
Ylöjärven uimahallissa yritetään parhaillaan saada kiinni pääaltaassa uivaa alastonta naista.

Ilta-Sanomien haastatteleman silminnäkijän Peten mukaan henkilökunta on toistaiseksi valinnut odottelutaktiikan.

– Henkilökunta kiertelee altaan reunoilla pyyhkeiden kanssa. Heitä on kolme tai neljä, Pete kertoo.

– Nainen on juuri nyt altaan keskellä, Pete raportoi kello 19 IS:lle.

– Hän on uinut välillä pitkittäin, välillä poikittain ja välillä hän kelluu selällään.

Pete arvioi naisen olen vain 40-vuotias ja ”aikuisen naisen kokoinen”.

Hän oli jo sisään tullessaan vähän sekavan oloinen. Ei kuitenkaan humalassa.

Pete ei itse nähnyt, kun nainen tuli peseytymistilasta altaaseen, mutta on varma, että nainen on alasti.

– En kerinnyt, mutta moni muu näki.

Uimahallin henkilökunta on erittäin vaitelias tai ehkä jopa vaivaantunut tapahtumain kulusta.

– En ole sellaisessa asemassa, että voisin kommentoida, valvomosta todettiin.

– Ei kerkiä, kahviosta sanottiin.

Pete joutui poistumaan paikalta kello 19.05. Pääaltaassa oli silloin alastoman naisen lisäksi noin 30 muuta uimaria.

Heillä ei ole vaaraa.

Pete arveli, että henkilökunta ei turvallisuussyistä yritä ottaa naista kiinni altaasta. Ainakaan, jos tämä pysyy omin avuin pinnalla.

– Taitavat nyt odottaa, että arvon rouva tulee itse pois.
Tuomas Manninen

Vierailija

Ihme ettei televisiossa piippaa!

" PIIP PIP PIIP PIIP PIIIP YLÖJÄRVEN UIMAHALLISSA ALASTON UIMARI! POLIISI KEHOITTAA KAIKKIA PYSYMÄÄN SISÄLLÄ!!! PIIP PIIIIP PIP PIIP "

Vierailija

Huh helpotuksen huokaus, niillä noin 30 viattomalla uimarilla ei ole vaaraa! Eivät ole hengenhädässä!
Onko jonkun omaisia tuolla? Mitkä ovat tunnelmat?

Vierailija

Ottaako hallitus kantaa tähän asiaan? Pääministeri Sipilä? Joko ministerit on kutsuttu koolle? Ja tuleeko tämä vaikuttamaan SOTEEN ?

Vierailija

Hitto mihin mä voin soittaa, epäilen että kälyni on tuolla sisällä!!!! Se käy aina perjantaisin illalla uimassa :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat