Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätä särkee, niskat jumissa....:(

Vierailija
18.03.2006 |

Muilla ollu tämän laista tautia? Alkoi kovalla päänsäryllä viikko sitten samalla tuntuu niskassa ja jopa selässä. Puuduttaakin ylä kroppaa:/ Aluksi luulin että kärsin vanhasta vaivasta (jännitys niska). Olen nimittäin ollut siitä joskus jopa sairaslomalla. Silloin kädet ja hartiat puutui ja olo oli kamala. Nyt tässä taudissa on kuitenkin mukana ollut kauhea nuha ja nenän tukkoisuus vaan ei paljoa kuumetta. Mitä ihmettä sitä tekisi?! Ei viitsi turhasta lääkäriin lähteä, varsinkaan näin viikonloppuna. Onko muilla kokemusta vastaavasta flunssasta/taudista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

painettua alas rinnuksille:) Eli aivokalvontulehduksesta tässä tuskin on kyse. Eikä sitä vois varmaan ilman korkeaa kuumetta olla.

Vierailija
2/3 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu ettei järkikään juokse. Sydän hakkaa ja nenä tukossa. Mutta ei mulla mitään kuumetta ole tai muuten flunssaa. Mulla on tätä aika ajoin kun nostelen muksuja. Ärsyttävää. Buranaa vedän siihen ja käyn jumpassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaivaa minuakin! Niskat on usein jumissa juuri tosta lasten nostelusta. Mulla on pari kappaletta(1,5 ja 3-vuotiaat) eli nostelua tulee paljon. Niska vaivat on todella kamalia...Juuri tuo mainitsemasi " järki ei kulje" :) Kun olin sairaslomalla niska vaivoista oli todella ankea olo. Vinkui korvissa ja yläkroppa puutui. Yök! Haluaisn eroon näistä vaivoista ja varsinkin tästä päällä olevasta flunssasta!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme