Oletko mielestäsi jonkilainen sisällöntuottaja tälle sivustolle ja Sanoma Oy:lle
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Tuotan sisältöä joka johtaisi ikibanneihin kaikkialla muualla mutta täällä saan parhaimmillaan tuhat yläpeukkua ja 30+ sivua "keskustelua" joka johtaisi kaikkialla muualla ikibanneihin. Eli sivulatauksia kertyy ja mainoksia myydään paljon minun ansiostani. :)
No jotain tuollaista tarkoitin.
En oo koskaan ajatellut tuota. Mun keskustelut yleensä ei saa hirveesti eloa. Mut kyllähän tää meiän palstailijoiden yhteisaktiivisuus jollain tavalla ylläpitoa auttanee?
Ehdottomasti. Mulle pitäisi maksaa aika paljon, jotta pääsisin edes jonkinlaisille tuntipalkoille.
Siinä mielessä joo, että mua häiritsee se Kalevauvan toiminta. Miten niillä voi olla oikeus tosta noin vain ottaa täältä tekstit biiseihinsä, muiden kirjoituksista? Eikä siitä edes varoiteta täällä mitenkään selkeästi.
t. Nipottaja täti
Olen. Olen täällä aina ja ansaitsisin palkkaa.
Tuotan sisältöä joka johtaisi ikibanneihin kaikkialla muualla mutta täällä saan parhaimmillaan tuhat yläpeukkua ja 30+ sivua "keskustelua" joka johtaisi kaikkialla muualla ikibanneihin. Eli sivulatauksia kertyy ja mainoksia myydään paljon minun ansiostani. :)