Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mielestäsi jonkilainen sisällöntuottaja tälle sivustolle ja Sanoma Oy:lle

Vierailija
10.02.2017 |

Iltiksen lisäksi tietty,

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotan sisältöä joka johtaisi ikibanneihin kaikkialla muualla mutta täällä saan parhaimmillaan tuhat yläpeukkua ja 30+ sivua "keskustelua" joka johtaisi kaikkialla muualla ikibanneihin. Eli sivulatauksia kertyy ja mainoksia myydään paljon minun ansiostani. :)

Vierailija
2/7 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotan sisältöä joka johtaisi ikibanneihin kaikkialla muualla mutta täällä saan parhaimmillaan tuhat yläpeukkua ja 30+ sivua "keskustelua" joka johtaisi kaikkialla muualla ikibanneihin. Eli sivulatauksia kertyy ja mainoksia myydään paljon minun ansiostani. :)

No jotain tuollaista tarkoitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä ännää huutaa tuo otsikko.

Vierailija
4/7 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan ajatellut tuota. Mun keskustelut yleensä ei saa hirveesti eloa. Mut kyllähän tää meiän palstailijoiden yhteisaktiivisuus jollain tavalla ylläpitoa auttanee?

Vierailija
5/7 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. Mulle pitäisi maksaa aika paljon, jotta pääsisin edes jonkinlaisille tuntipalkoille.

Vierailija
6/7 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä joo, että mua häiritsee se Kalevauvan toiminta. Miten niillä voi olla oikeus tosta noin vain ottaa täältä tekstit biiseihinsä, muiden kirjoituksista? Eikä siitä edes varoiteta täällä mitenkään selkeästi.

t. Nipottaja täti

Vierailija
7/7 |
10.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen täällä aina ja ansaitsisin palkkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän