Pahimman makuinen makeinen jota olet koskaan maistanut?
Mulla on sellainen joku ohutkuorinen liköörikonvehti joka rusahtaa suussa ja sit suu on täynnä sitä hirveän makuista litkua.
Kommentit (1168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Wiener nougatin resepti muutettiin valitusten takia takaisin alkuperäiseksi eli nyt niissä ei enää ole palmuöljyä.
mielestäni
.
Wienernougat on mielestäni aina ollut pahaa. Sen syömisestä tulee vain paha olo. Samoin kuin niistä mignonmunista, jotka nekin ovat nougaata eikä suklaata.
Maitoallergikolle ainoa vaihtoehto pusujen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neekeripusut
mocca kaikkein paras maku 😛
Banaani on kans aika hyvä. Ja oliko joskus toffeenkin makuinen. Talvimaku puolukka on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fazerin parhaat pussista ainoa hyvä oli Lakta, kaikki muut aika pahoja.
Lakta ja Tosca Tosca karkkeja voisin syödä mielinmäärin, parhaita!
Lactat onkin hyviä, muttä Toscat = 🤢🤮
En tiedä, että mitä karkkeja ne olivat mitä minun sisarukseni minulle usein syöttivät kun olin noin 3-5v. Tämä tapahtui 1980-luvulla ja sisarukset ovat minua 11-20 vuotta vanhempia. He sanoivat niitä pupujussin pastilleiksi ja ilmeisesti ne olivat jonkinlaisia salmiakkikarkkeja. Sellaisia melko pieniä ja pyöreitä ruskeita karkkeja, jotka olivat todella pahoja. Jostain syystä he eivät syöneet niitä itse.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Ei nyt ole karkki, enkä ole aikoihin nähnyt hyllyssäkään, mutta sellainen kolmionmuotoinen, tummanruskea Vicks-kurrkupastilli. Aivan järkky.
lakritsa vicks 😛
Pahin on ollut ehdottomasti Perusta tuotu kokapensaasta tehty "karkki". Hyhhyh :D
Englannin lakritsa pakkauksessa oleva autonrenkaan muotoinen, vaaleanpunainen/musta karkki jossa on hiutaleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se BOUNTY kookossuklaa on pahin.
Se on yksi parhaista!
No jos pidät kehnolla maitosuklaalla kuorrutetusta rasvaisesta sahanpurusta, niin sitten se ehkä on sinusta hyvää.
Kovin moni siitä ei kuitenkaan pidä, saati kehu parhaaksi.
Hyvissä ja pahoissa karkeissa on yksi oleellinen ero.
Pahat pitää syödä nopeasti pois, että niistä pääsee eroon.
Hyvien kanssa voi leikkiä, nakerrella ja nauttia niistä mahdollisimman kauan.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään salmiakista, mutta Sisut, tavalliset Pantterit ja kaikki muut salmiakit joissa on se vastaava "raikas" maku ovat minusta kauheita. Tumma suklaa on myös mielestäni kitkerää ja pahaa. Kauhukarkki olisi varmaan joku noiden yhdistelmä.
Mulla sama. Kauhukarkki olisi varmaan joku tervapastilli kuorrutettuna reilun kaupan tummasuklaalla.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Pätkis on mun inhokki yök
Joo minttu kuuluu hammastahnaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva kova karkki on mitenkään erityisen hyvältä maistuva, mutta itselläni on inhokki ylitse muiden ja se on irtokarkkilaareissakin oleva pyöreänmallinen valkoinen karamelli, jonka pinnalla kulkee jokin pinkki väriraita... En edes tiedä, miltä ne maistuvat - ei miltään?
polkkakarkit, nehän maistuu piparmintulta selkeästi.
Hammastahnan makuisia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki salmiakit
Et selvästikään ole suomalainen.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Ei nyt ole karkki, enkä ole aikoihin nähnyt hyllyssäkään, mutta sellainen kolmionmuotoinen, tummanruskea Vicks-kurrkupastilli. Aivan järkky.
Sitä ei olekaan tarkoitettu viihdekäyttöön.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätkis on mun inhokki yök
Joo minttu kuuluu hammastahnaan.
Hyvää myös lampaan kanssa.
Hirveältä maistuivat Verraton-suklaakonvehdit, joka sortti. Pahoja olivat myös liköörikonvehdit.