Mies painostaa minua hävittämään älypuhelimeni, olen hänen mielestään riippuvainen
Valittaa että parisuhde kärsii kun "roikun" puhelimella. Saatan siis esimerkiksi pitkillä automatkoilla olla puhelimella, koska miksi en? Miten se matka siitä paranisi jos katson puhelimen sijaan asfalttia?
Kommentit (9)
Toivottavasti miehesi ymmärtää jättää sinut jos et hävitä sitä puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Valittaa että parisuhde kärsii kun "roikun" puhelimella. Saatan siis esimerkiksi pitkillä automatkoilla olla puhelimella, koska miksi en? Miten se matka siitä paranisi jos katson puhelimen sijaan asfalttia?
ikinä kuullut juttelemisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ikinä kuullut juttelemisesta?
Tämä!
Olin kuskaamassa kavereitani kylpylään pelkkää bensarahaa vastaan, matkaa lähemmäs 200km. Tunnelma oli kuin hautajaisissa. Minä yritän väsyneenä pysyä virkeänä ja pitää keskustelua yllä, vastaus kaikkeen on kuin yhdestä suusta "mmmmmm"
Puolessa välissä matkaa sanoin, että saavat jatkaa taxilla jos eivät vaivaudu edes juttelemaan kanssani. No laittoivat sitten naama mutrulla ne kädenjatkeensa laukkuun.
Kyllä mäkin jättäisin. Siellä autossa on hyvä vaikka jutella. Miehen kanssa tulee käytyä ne syvällisimmät ja parhaimmat keskustelut juuri autossa pitkillä matkoilla.
Oletko itse ajanut koskaan väsyneenä pitkää matkaa? Se keskustelun ylläpito on tärkeää jo ihan turvallisuuden takia. Ja on lisäksi epäkohteliasta kuljettajaa kohtaan. Taksi on eri asia, kuljettaja saa siitä palkkaa. Jos et kykene keskustelemaan kuljettajan kanssa, kulje taksilla. Siellä saa olla nenä kiinni puhelimessa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse ajanut koskaan väsyneenä pitkää matkaa? Se keskustelun ylläpito on tärkeää jo ihan turvallisuuden takia. Ja on lisäksi epäkohteliasta kuljettajaa kohtaan. Taksi on eri asia, kuljettaja saa siitä palkkaa. Jos et kykene keskustelemaan kuljettajan kanssa, kulje taksilla. Siellä saa olla nenä kiinni puhelimessa.
*Siis puhelimen räpeltäminen on epäkohteliasta kuljettajaa kohtaan
Kyllä se rasittaa kun tärkein on se älytön kapula. Suoraan sanottuna vituttaa sellaiset ihmiset jotka jatkuvasti nysvää sitä puhelinta.
Heittäisin miehen tilanteessa puhelimesi ikkunasta hankeen.
Mies on oikeassa. On puuduttavaa ajaa pitkää ajomatkaa jos keskustelukumppanin vastaukset ovat luokkaa "mmm"
"ai häh"
"mmjooo"