Onko teillä naapureita joita ette näe koskaan?
Kommentit (14)
Hyvin harvoin näen ketään. Tosin liikun itsekin kyllä hyvin harvoin, ja näkymät naapurin pihoillekin ovat rajalliset kun eivät kaikki ihan tien varressa ole.
Oikeastaan suurinta osaa en tunne edes ulkonäöltä, vaikka vuosikymmeniä täällä olen viettänytkin.
Seinänaapuri ei tule koskaan vastaan enkä tiedä tarkalleen miltä hän näyttää. Nainen kuitenkin. ollaan asuttu tässä vuodesta 2012.
En osaa sanoa näenkö kaikkia, mutta vähintään useimpia. Koiraa kun käyttää 4krt/pvä ulkona, niin väkisinkin sattuu lähes aina joku naapuri tulemaan vastaan rapussa.
Mulla on naapureita joita en ole koskaan nähnyt. On ollut myös naapureita joita olen nähnyt ensimmäisen kerran, kun muuttivat pois. Tartteeko ihmetellä miksen osaisi epäillä naapurille käyneen jotain jos ei näy?
Naapuritalon asukkaan kanssa en ole sanonut edes heitä. Kerran ikkunasta näin kun oli käymässä postilaatikolla. Tyttökaverinsa kännisekoliluja paljussa olen kuullut.
Sitten on sellaisia joiden kanssa vaihtaa pari sanaa kun nähdään tuossa tiellä ja tietoimikunnan vuosikokouksessa.
Asutaan rivarissa, jossa on alle 10 asuntoa. Yhden naapureista olen nähnyt vain kerran. Sattui ollemaan kuistillaan jotain puuhaamassa kun kävin hakemassa postia (meidän postilaatikko on sen pihalla), yritin moikata mutta ei se varmaan kuullu tai nähny mua ku ei mitenkään reagoinu :D Näin pienessä taloyhtiössä luulis näkevänsä kaikkia edes joskus, mutta toi tyyppi on osottautunu aika näkymättömäks, ei se käy edes missään taloyhtiön kokouksissakaan.
Mulla on kämppis jota en näe koskaan :D kuuden hengen opiskelijakämppä siis ja kaveria ei oo näkynyt sitten marraskuun.
On varmaan. Tunnen kasvoilta vain kolme rappuni asukasta. Eikä mitään käsitystä, kuka asuu missäkin alakerran Sikari-Sakaria vaimoineen lukuunottamatta.
Samassa kerroksessa asuu eräs mies ja eläkeläinen. Mies lähtee, joka aamu 07 aikaan aamulla töihin ja palaa neljän aikaan. Eläkeläisrouva taas liikkuu lähinnä päiväsaikaan ulkona.
Itse opiskelen kotona, joten ei ole mitään säännöllistä rytmiä mutta harvoin kuitenkaan osutaan näiden samassa kerroksessa asuvien kanssa samaan hissiin tms. Kolmen vuoden aikana olen nähnyt eläkeläistä ehkä muutaman kerran ja miestä vähän useammin mutta silti harvoin.
Ehkä eri asia, jos itselläkin olisi rutiineja, niin varmasti törmäisi aina samaan aikaan näihin samaan aikaan töihin lähteviin tms. Ylipäätään muita kerrostalon asukkaita näen ehkä keskimäärin kerran viikossa.
Yhtä en ole nähnyt koskaan, mutta kuulen valitettavasti hänet joka päivä.
Ai niin,vastakkaisen naapurin kotiin tulon kuulen aina mut kuljetaan eri aikoihin. Aina kuuluu kauhea klonksutus kengistä käytävillä ja aina se sama oven paiskaisu kiinni.
Olen asunut isossa kerrostalossa melkein kolme vuotta ja tunnen YHDEN naapurin ulkonäöltä. Ei aavistustakaan keitä mun seinänaapurit on. Ei haittaa mua, olen tällainen epäsosiaalinen erakko. Onneksi asun 2. kerroksessa niin hissiä käytän äärimmäisen harvoin.
Suurin osa tästä rapusta.