Sivut

Kommentit (92)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Muistakaahan kieltää kaikki niin saatte kasvatettua estoisia nuoria naisia ja miehiä, jotka saavat tyydytyksensä raiskaamisesta.

Vierailija:

Lainaus:

Minkälainen nainen tuntee tarvetta kehuskella 5v poikansa pippelin pituudella?! 8/

Eikö vielä kommentoitu pojan isän libidon mahd. periytyvyyttä? Kuka äiti tai vieläpä isä samalla tavalla miettisi tyttönsä häpyhuulien tai tissien kokoa tai seksuaalista aktiivisuutta?

4-vuotiaani ei ole vielä tehnyt tuollaista. Jos alkaisi tehdä, yrittäisin kyllä pehmeästi ohjata, että älä kaivele peffaasi tms. Siis hyvin lempeästi yrittäisin kitkeä tuollaisen tavan häneltä pois heti alkuunsa. Hän varmaan unohtaisi koko jutun ja aikuisena toimisi aivan normaalisti. Minusta tuollainen unnutus ei ole lapsen elämään kuuluva asia. Siis itsensä tutkiminen on eri asia, mutta jos tuollaisesta tulee tapa, niin en hyväksyisi.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Minkälainen nainen tuntee tarvetta kehuskella 5v poikansa pippelin pituudella?! 8/

Eikö vielä kommentoitu pojan isän libidon mahd. periytyvyyttä? Kuka äiti tai vieläpä isä samalla tavalla miettisi tyttönsä häpyhuulien tai tissien kokoa tai seksuaalista aktiivisuutta?

Ja seksuaalisen aktiviteetin... So?

t:65

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Ja seksuaalisen aktiviteetin... So?

t:65

Sitäpaitsi ei tuo perinnöllisyysoppi ole ihan noin yksioikoista.

..unnuttaminen on täysin normaalia lapselle. Ok, kaikki sitä eivät tee, mutta esim. minä olen tehnyt lapsena sitä ja paljon. Muistikuvia on, että olen tehnyt sitä n. 3-vuotiaasta lähtien. Sen muistan kumminkin, etten tehnyt sitä vieraiden läsnäollessa, vaan yksin peitonalla :). Senkin muistan, että siitä huomauteltiin -enemmänkin naureskeltiin, mikä sai minut hyvässä mielessä häpeämään sitä.

Olen kasvanut normaalissa perheessä, eikä taustalla ole hyväksikäyttöä, alkoholismia tai väkivaltaa. Toki joka perheessä omat ongelmansa ovat, mutta jos vanhempien yrittäjyydestä johtuva kiire saa lapsen unnuttamaan, niin johtuukoon vaikka siitä.

Itse olen vieläkin kovasti seksuaalinen ja libidonini on korkea.

Mielestäni olen aivan normaali 28-vuotias, 2 lapsen äiti.

On vaikea kuvitella lapsen tekevän sitä koko aikaa, jolloin se todellakin häiritsisi elämää. Syy ongelmaan taitaa kuitenkin piillä vanhempien (tai ehkäpä) äidin omassa päässä. Enkä tarkoita, että äiti itse olisi siihen syypää, vaan että omien vanhempiemme opit itsensä koskettelun häveliäisyydestä vain tulevat esiin tässä asiassa.

Tyttöni unnuttaa nyt joka ilta nukkumaan mennessä. Sinänsä ok jos tekee sitä huoneessaan peiton alla, mutta ongelmana on se, että kädet ovat päivisinkin jatkuvasti pimpissä:(((. Siis luulen, että siitä on tullut tytölle jonkinlainen tapa. Nykyään ei makaa enää mahallaan vaan voi istua ihan sohvalla ja pitää käsiä jalkovälissä ja painella alapäätä. Ei auta vaikka miten sanoisimme ettei ole soveliasta pitää käsiä jatkuvasti alapäässä:(.

Onko kellään mitään lisättävää tähän?

Suurimmaksi osaksi se on kuitenkin tapa, sillä hän tekee sitä aina, kun miettii tai kuuntelee tms. Tämä tapa vaihtelee hymistelyn ja virkayskän kanssa. Mutta jotain näistä kolmesta siis tehdään koko ajan!

Kysyin tästä asiasta vähän aikaa täällä ja moni oli sitä mieltä, että ne ovat touretten syndrooman tic-oireita ja osa piti sitä normaalina. Ärsyttävää se kuitenkin on enkä edelleenkään tiedä, kuinka suhtautua siihen. Ei enää huvita esim. lukea pitkiä kirjoja, kun sekunnin välein kuuluu jotain ja sitten kädet ovat housussa.

En oikein osaa ajatella, että tekemisen lisääminen auttaisi asiaa, sillä täytyyhän lapsen rauhoittuakin välillä eikö olla ulkopuolisen ohjauksen alla koko aikaa.

Vinkkejä tosiaan otetaan vastaan, sillä tämä vaikuttaa negatiivisesti suhtautumiseeni tuohon ihanaan pohdiskelevaan ja herkkään miehenalkuun.

Toisaalta se on ihan ok homma, niinhän sitä tutustuu omaan kehoonsa. On hassua, että sitä ollaan tytöiltä kieltämässä heti, kun pojat kuitenkin räpeltävät pippeleitään syntymästään lähtien jatkuvasti ilman sen kummempia kieltoja. Tämä asia taitaa olla yksi niistä jutuista, joka on pojilla tasa-arvoisempaa kuin tytöillä =)

Toisaalta taas, jos se alkaa olla jatkuvaa, eikä lapsi muuta teekään... En nyt oikein osaa kuvitella tällaista tilannetta. Lapsi joka saa tarpeeksi huomiota, seuraa, tekemistä ja vaikkapa niitä virikkeitä, ei yksinkertaisesti ehdi käyttää kaikkea aikaansa unnuttamiseen. Se on yksi keino hakea mielihyvää ja jos sitä mielihyvää saa muualta tarpeeksi, ei jatkuva unnuttaminen ole tarpeen.

Mutta tosiaan, jos kyse on lapsen itsetutkiskelusta ja vanhemmat tietävät varmasti hänen saavan huomiota muutenkin, en olisi huolissani.

vastauksena toiseksi viimeiselle kommentoijalle: kyllä, tyttöni tekee tätä toisinaan melkein jatkuvasti. Eli ihan siihen malliin että saamme olla koko ajan sanomassa siitä hänelle! Eilen oli tytön isovanhemmat kylässä ja kun me muut olimme kahvipöydässä niin löysin tytön hetken kuluttua olkkarin lattialta kädet jalkovälissä:(. Tosi kivaa. Vaikka olen sanonut, ettei sitä nyt pitäisi muualla tehdä kuin omassa sängyssä eikä ainakaan yhtenään.

Kohta otan kyllä lääkäriin yhteyttä, on tullut jo ongelmaksi tämä " unnutus" . Joinain päivinä ei sitä tee juuri yhtään paitsi aina aamuisin ja iltaisin nukkumaan menon yhteydessä. Mutta kun sitä pitää tehdä myös kun täällä on vieraita tai kun ME OLEMME JOSSAIN KYLÄSSÄ!

Ap

Sivut

Thread has been locked.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat