Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaisiko jos pyykkituvalla joku

Vierailija
25.01.2017 |

Laittaisi omia pyykkeejään koneeseen sinun pyykkiesi kanssa? Tai ottaisi kuivat pyykkisi narulta pois sen paremmin viikkaamatta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/9 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi minun vuoroni ja olisin ajoissa hakemassa omiani pois niin kyllä haittaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut kohdattua rikkaampiin kulttuureihin?

Vierailija
4/9 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jos oma vuoro jo loppunut. Mutta jos ei oma vuoro ole loppunut, niin sitten kyllä.

Vierailija
5/9 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kone: yök

Pyykkien pois ottaminen kun kuivia: jees

Vierailija
6/9 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset kohtaamiset rikastuttavat...ja lisää rikkautta tulee!

Vierailija
7/9 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten voi olla mahdollista laittaa pyykkejä samaan koneellisen? Tarkoitatko, että joku keskeyttäisi omalla vuorollani pyörivän koneen ja tunkisi omansa sekaan. Ei todellakaan olisi OK ja takuulla siinä vaiheessa antaisin palautetta.

Sen sijaan kuivia pyykkejä narulla siirrellään pois jatkuvasti, koska kuivaushuone täyttyy äkkiä ja kaikki eivät pääse ajallaan omia pyykkejä pois ottamaan (esim. työpäivän aikana). Jotkut viikkaavat nätisti, toiset eivät. Ei ole ongelma.

Jos haluaa estää muiden siirtämästä omia pyykkejä, on syytä olla heti pyykkien kuivuttua paikalla keräämässä ne pois itse.

Vierailija
8/9 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi ollenkaan jos joku seksikäs fitnesspimu laittaisi alusvaatepyykkiään mun pyykkien sekaan.

Vierailija
9/9 |
25.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisiko sinua jos joku runkkaisi mällit sinun vaatteisiin todistaen lähimmäisrakkautta median antamien kikkojen avulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän