Vierailija

Oletteko nähneet tahattomia erektioita saunoissa?

Sivut

Kommentit (92)

Vierailija

Miesten puolella näkee kaikkea. Käyn paljon uimahallien ja urheilupaikkojen saunoissa ja sellaisia osittaisia erektioita näkyy usein. Täysiä erektioita harvoin, joskus jollain nuoremmalla. Toki vanhempia kiimaisia seisottelija-setiä näkee välillä tietyissä paikoissa.

Vierailija

Tahattomissa erektioissa on se erikoisuus, että ne vain tulevat eikä siihen liity mitään seksuaalista. Naisenkin näkökulmasta on ehkä vaikea ymmärtää sitä, että jos miehellä seisoo, niin se ei välttämättä ole kiimoissaan. Yleensähän jossain sattumalta näkyvä erektio on juuri tällainen.

Vierailija

Mulle sattui kerran saunassa seuraava tilanne. Olimme vaimoni kanssa istumassa iltaa tuttava pariskunnan luona niin kuin monesti aiemminkin saunomisen merkeissä. Joku heitti ilmaan vitsinä et mennää kaikki yht aikaa saunaan. Ensin vain nauratti, mutta jonkin ajan päästä olimme kaikki saunan laiteilla. Ilmapiiri oli alkuun kiusaantunut kun jokainen vähän häpeili nakuna. Muutaman oluen jälkeen rentouduttiin ja juttu alkoi lentää. Menin jossain vaiheessa jäähylle ja kaverini vaimo tuli mukaan. Kaverini oli keittiössä ja vaimoni jäi saunaan. Kun palasin saunaan siellä vaimoni lisäksi oli kaverini jolla oli kova seisokki ja vaimoni ihasteli sitä. Sitten saunaan tuli kaverin vaimo joka myös ihmetteli tilannetta nauraen ja sanoi että kyllä toinenkin mulkku pitää seisomaan saada. Minulla alkoikin heppi koveta ja siinä me miehet sit istuttiin kalut kovina ja vaimot niitä mittaili silmillään. Mitään muuta ei sillä kertaa sattunutkaan.

Vierailija

Mulla alkoi joskus parikymppisenä seisoon kylpylän höyrysaunassa. Istuin kohdassa, jossa naisten puolelle näki hyvin, kun höyry alkoi hupenemaan. No melko kookas miehuuteni sykähti kohti kattoa. Näköyhteys toimi tietysti molempiin suuntiin. Lähistöllä istuskelevat mammat katselivat hymyillen, kun punastelin siinä 20 cm jorma sojottaen.

Ei julkisesti, perheen kesken ...

Kyllä sen verran itsehillintää löytyy ettei ala saunassa sojottelemaan. Mutta jos vaimo pyytää pesemään selkää niin sitten kyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla alkoi joskus parikymppisenä seisoon kylpylän höyrysaunassa. Istuin kohdassa, jossa naisten puolelle näki hyvin, kun höyry alkoi hupenemaan. No melko kookas miehuuteni sykähti kohti kattoa. Näköyhteys toimi tietysti molempiin suuntiin. Lähistöllä istuskelevat mammat katselivat hymyillen, kun punastelin siinä 20 cm jorma sojottaen.

Nyt sulla tuli kirjoitusvirhe, eikö se pitänyt olla 30 cm vähintään, eikä mitään pikkupoikien 20 cm.

Vierailija

Pari kertaa on muijan kanssa keulinut saunassa. Jostain hiton syystä sitä vain kiihottuu lisää kun toinen näkee että seisoo. Kerran nauratin toista kun sanoin että jaksaisko tuo ämpärin? Heitti sen ämpärillesen kylmää vettä päälle. Silti pojotti ihan suorana. Kiihottui kun saunan jälkeen suorastaan kävi päälle.

Saakin käydä, en ole mikään pihtaava jätkä. Luulen kuitenkin että nainen tykkää että saa miehen kiinnostumaan? Varmempaa merkkiä ei ole kuin munan asento. Joskus olen sanonutkin että mä voin valehdella mutta muna ei valehtele koskaan. Se kertoo aina tykkääkö vai ei. Nytkin kertoo mulle että jotain toimintaa saisi olla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nyt sulla tuli kirjoitusvirhe, eikö se pitänyt olla 30 cm vähintään, eikä mitään pikkupoikien 20 cm.

Noinko paljon harmittaa, että jollain on iso kulli. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa on muijan kanssa keulinut saunassa. Jostain hiton syystä sitä vain kiihottuu lisää kun toinen näkee että seisoo. Kerran nauratin toista kun sanoin että jaksaisko tuo ämpärin? Heitti sen ämpärillesen kylmää vettä päälle. Silti pojotti ihan suorana. Kiihottui kun saunan jälkeen suorastaan kävi päälle.

Saakin käydä, en ole mikään pihtaava jätkä. Luulen kuitenkin että nainen tykkää että saa miehen kiinnostumaan? Varmempaa merkkiä ei ole kuin munan asento. Joskus olen sanonutkin että mä voin valehdella mutta muna ei valehtele koskaan. Se kertoo aina tykkääkö vai ei. Nytkin kertoo mulle että jotain toimintaa saisi olla.

Samanlaisia taipumuksia: jos nainen katsoo silmiin ja välillä kyrpää niin alkaa seisomaan.

Vierailija

Jone kirjoitti:
Viime lauantaiksi olin pyytänyt pari työkaveria saunomaan. Vaimo suuttui, kun ei ollut sovittu ja päätti saunoa samaanaikaan. Vaimo on erittäin muodokas, lyhyehkö, isot tissit ja leveä perseinen blondi. Molemmilla työkavereille seisoi aivan täysillä ja vaimoa ei häirinnyt yhtään, kesti saunassa monta tuntia ja olut kelpasi. Kaverit pääsi iholle ja erektiota riitti vaimon katseltavaksi. Vaimon muotoja ihasteltiin ja huomasin et tappituntuma oli kavereilla vaimoon monet kerrat. Hyvä, ettei vaimo suostunut kavereiden selänpesuehdotuksiin.

Jopas oli sattumuksien summa:

- oli lauantai

- olit ihan pyytänyt kavereita saunaan

-kavereita oli kaksi

-vaimo suuttui....

jne jne. En jaksa kaikkia kummallisuuksia kirjoittaa edes. Hieno tarina. Pakko uskoa todeksi

Vierailija

Jos saunassa alkaa jöpötömään ja saunassa on 80-100 astetta niin mela kärventyy. Kyllähän mela nussimista kestää mutta ei tollasta kuumuutta. m

Jaska

Mökillä oltiin ja kylpytynnyrissä kavereiden kans. Vaimoke tuli myöhässä saunaan eikä tiennyt et muillahan on uikkarit. Vaimoke tuli ainoana naisena alasti tynnyriin, 4 miestä ja 3 naista, miulle paukahti aivan mahoton seisokki. Ei auttanu ku istua tynnyrissä , en voinu nousta ku olisi paljastunut et kiihotun tilanteesta. Vaimoketta ei edes tuntunu haittaavan yhtään tilanne, ei menny hakemaan uimapukua koko iltana. Sen mielestä uimapuku ei kuulu saunaan, tykkää aina esitellä itseään. No, mutta näkihän se et muut naiset ei tykänny ja miehet tykkäs kattella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos saunassa alkaa jöpötömään ja saunassa on 80-100 astetta niin mela kärventyy. Kyllähän mela nussimista kestää mutta ei tollasta kuumuutta. m

Kyllä mulla usein seisoo kotona saunassa eikä se vielä ole mihinkään kärventynyt. Jos löylyä kovasti heittelee, niin kyllä siinä tietysti alkaa helposti laskemaan.

Vierailija

Mulla on hyvin herkkä peli seisomaan ja ollut monia noloja ja huvittavia tilanteita sen vuoksi. Sen verran olen tottunut, että en enää jaksa joka tilanteessa niin paljon panikoida, vaan suhtautua rennommin ja huumorilla.

Eräässä jaksoittain toimivassa porealtaassa mulle iski poreiden takia kivikova seisokki ja poreiden loputtua vastapäisen naisen silmät sattuivat harhailemaan veden alle. Jossain vaiheessa uusia poreita odotellessa huomasin, kun tämä vilkuili hyvinkin aktiivisesti etumukseni isoa telttaa. Eipä sitä voinut minnekään piilottaakaan ja onneksi kohta poreet taas jatkuivat. Nainen vaikutti hyvinkin uteliaalta, kun poreet taas loppuivat ja nousin ylös altaasta stondiksen jo loputtua. :)

M32

Vierailija

muistan yhden ainoan erektion saunassa. Olin varmaan 14v varhaisteini kun olin äidin kanssa kahdestaan saunassa ja näin hänen posliiniksi ajellun hävyn. Muistan sen todella hyvin koska en saanut sitä millään ajatuksella laskeutumaan ja oli pakko mennä suihkuun penis osoittaen kohti kattoa. Äiti kysyi että mistäs moinen, johon pokkana vastasin että sun karvaton pillu sai hämmentymään =)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat