Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä uneni kertoo elämäntilanteestani?

Vierailija
15.03.2006 |

Unista tietäviä paikalla?

Näin viime yönä unta että lasteni isä kantoi repussa pommin kotiimme. Talo syttyi tuleen ja kuopus oli sisällä. Lapsi saatiin kuitenkin lievin palovammoin ulos turvaan.

Olen nähnyt myös unen jossa matkaamme laivassa. Laiva alkaa upota ja köytän kaikki lapseni _kylpytakinnarulla_ vyötäröni ympärille. Vedessä kannattelen lasten päitä vedenpinnan yläpuolella.

Yhdessä unessani isä vahtii lapsia rannalla. Yksi lapsista menee veteen ja joutuu pinnan alle. Saan lapsen kuitenkin vedestä turvaan.

Unet ovat toden tuntuisia ja yöllä kun herään niihin, sydän hakkaa tuhatta ja sataa enkä meinaa enää saada unta.. :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mulle tulee kuva, että sulla on ahdistusta ja aggressiivisiakin ajatuksia (joita saa kaikilla ihmisillä olla!), jotka onneksi purkautuu uniin. Jos mulla olis tuollaisia unia, ajattelisin varmaankin, että nyt on liikaa stressiä.

Vierailija
2/11 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jotenkin mulle tulee kuva, että sulla on ahdistusta ja aggressiivisiakin ajatuksia (joita saa kaikilla ihmisillä olla!), jotka onneksi purkautuu uniin. Jos mulla olis tuollaisia unia, ajattelisin varmaankin, että nyt on liikaa stressiä.

Ihmeellisiä ajatuksia..HUH!

Nautin lasteni kanssa olosta ja olen tyytyväinen elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Unista tietäviä paikalla?

Näin viime yönä unta että lasteni isä kantoi repussa pommin kotiimme. Talo syttyi tuleen ja kuopus oli sisällä. Lapsi saatiin kuitenkin lievin palovammoin ulos turvaan.

Olen nähnyt myös unen jossa matkaamme laivassa. Laiva alkaa upota ja köytän kaikki lapseni _kylpytakinnarulla_ vyötäröni ympärille. Vedessä kannattelen lasten päitä vedenpinnan yläpuolella.

Yhdessä unessani isä vahtii lapsia rannalla. Yksi lapsista menee veteen ja joutuu pinnan alle. Saan lapsen kuitenkin vedestä turvaan.

Unet ovat toden tuntuisia ja yöllä kun herään niihin, sydän hakkaa tuhatta ja sataa enkä meinaa enää saada unta.. :(

En tiedä unista mitään, mutta jotenkin tuosta voisi tulkita, että miehesi tuntee olevan rikki yhteiseen elämäänne sellaisenaan kuin se nyt on, ja on sellainen pinna-kireellä tunnelma koko ajan päällä. Itse tunnet kantavasi vastuun koko perheen hoitamisesta, ja etteivät voimasi meinaa riittää...

Toivottavasti ei ollut liian masentavaa kuulla, mutta nämä tulivat minulle mieleen. Ehkä teillä on kommunikointiongelmia myös, pystyisittekö juttelemaan?

Vierailija
4/11 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten sulla on itseltäsikin salaamiasi aggressioita perhettäsi vastaan: haluaisit räjäyttää perheen taivaan tuuliin tai hukuttaa lapsesi. Ehkä kannattaisi puhua stressistä ja tuhoamisajatuksista tai ainakin selventää päätä kirjoittamalla.

Vierailija
5/11 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet voimiesi äärirajoilla

Vierailija
6/11 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tai sitten sulla on itseltäsikin salaamiasi aggressioita perhettäsi vastaan: haluaisit räjäyttää perheen taivaan tuuliin tai hukuttaa lapsesi. Ehkä kannattaisi puhua stressistä ja tuhoamisajatuksista tai ainakin selventää päätä kirjoittamalla.

Unissa minä yritän pelastaa lapsia, en todellakaan hukuttaa heitä.

Oikeassa elämässä olemme lasten isän kanssa eronneet. Isä ei pidä lapsiin yhteyttä. Olemme lasten kanssa onnellisia, ainoastaan lasten isänkaipuu surettaa..

Vierailija
7/11 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista apua ajattelet minun tarvitsevan?

Vierailija
8/11 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheesi on varmaan tosi tärkeä sulle. Itsekin olen joskus nähnyt unia joissa menetän jonkun läheisen. Kait se on vain alitajuntainen juttu, ei halua kenellekkään tapahtuvan mitään pahaa. En pidä mitenkään kummana juttuna uniasi. Nuku hyvin!

Vierailija
9/11 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteyttä lapsiin. näet sen uhkana lastesi tulevaisuudelle, että isä puuttuu kuvioista.......

Sähän pelastat ja kontrolloit noissa unisasi.... Mä taas aina usissani EN ole tilanteen herra enkä voi tehdä mitään ja olen tulkinnut sen niin että pelkään hirveästi kontrollin menettämistä eli jos joku muu määrää miten tehdään enkä minä...

Ja sä taas pelkäisit muiden tekemisten vaikutusta lapsiisi.... tiedät että ITSE selviät heidän kanssaan ja olet heille turvana, mutta entä ulkopuolelta tuleva ?.

Vierailija
10/11 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Perheesi on varmaan tosi tärkeä sulle. Itsekin olen joskus nähnyt unia joissa menetän jonkun läheisen. Kait se on vain alitajuntainen juttu, ei halua kenellekkään tapahtuvan mitään pahaa. En pidä mitenkään kummana juttuna uniasi. Nuku hyvin!

Hyvä että ajattelee noin, eikä luule että itse haluaisin lapseni hukuttaa :/

Todellakin, lapseni ovat minulle tärkein asia maailmassa.

Tuota vesielementtiä vaan unissani ihmettelen..

Mitähän se mahtaa tarkoittaa? Vai ovatko unet vaan unia, eivätkä tarkoita mitään?

Vierailija
11/11 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

yhteyttä lapsiin. näet sen uhkana lastesi tulevaisuudelle, että isä puuttuu kuvioista.......

Sähän pelastat ja kontrolloit noissa unisasi.... Mä taas aina usissani EN ole tilanteen herra enkä voi tehdä mitään ja olen tulkinnut sen niin että pelkään hirveästi kontrollin menettämistä eli jos joku muu määrää miten tehdään enkä minä...

Ja sä taas pelkäisit muiden tekemisten vaikutusta lapsiisi.... tiedät että ITSE selviät heidän kanssaan ja olet heille turvana, mutta entä ulkopuolelta tuleva ?.

Pahin pelkoni on, että minulle sattuisi jotain.

Kuka silloin huolehtisi lapsista? Isäkö, jota kuopus ei edes tunne..

Mietin, että minne lapseni silloin joutuisivat? Saisivatko olla yhdessä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi