Av-mammat! Mikä on tekosyynne, ettette näytä 45-vuotiaana tältä:
Katsokaa tätä virolaista 45v kaunotarta. Timmimmässä kunnossa kuin yksikään av-palstan parikymppisistä.
https://www.instagram.com/p/BIfs5c5j73R/
https://www.instagram.com/p/BK5rx6zj2ph/
https://www.instagram.com/p/BNkOrj_DQkW/
Kommentit (106)
Miksi ette voi miehet näyttää samalta kuin tämä kundi? Hänessä silmä lepää :)
http://bocadolobo.com/blog/wp-content/uploads/2014/10/111.jpg
Jumalaisen komea mies!
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa tähän nyt blogeja, Instatilejä tms nelikymppisistä hyvässä kunnossa olevista äiti-ihmisistä, kerran kun tuota timmimpiä löytyy vaikka millä mitalla.
Kyllä minua kiinnostaa mitä ja miten toi nainen treenaa, onhan hänen kroppansa ihan mielettömässä kunnossa mm. Selluliititon takapuoli, kapea vyötörö, timmit kädet..
Tää niin vitusti. Lankkuperse-mammat täällä marmattaa, että löytyy muka paljon parempikroppaisia. :D
Ei millään pahalla, mutta mitä ihmeellistä tuossa naisessa nyt oli. Suomihan on täynnä kauniita 45v naisia.
M
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa tähän nyt blogeja, Instatilejä tms nelikymppisistä hyvässä kunnossa olevista äiti-ihmisistä, kerran kun tuota timmimpiä löytyy vaikka millä mitalla.
Kyllä minua kiinnostaa mitä ja miten toi nainen treenaa, onhan hänen kroppansa ihan mielettömässä kunnossa mm. Selluliititon takapuoli, kapea vyötörö, timmit kädet..
Voi tulla nykynuorisolle yllätyksenä, mutta suurinta osaa nelikymppisistä ei voisi vähempää kiinnostaa pyllistellä instassa tai pitää blogia itsestään. Vaikka oltaisiin (ja ollaankin) hyväkroppaisia ja kauniita.
Itseasiassa tuolla naisella on parempi kroppa kuin perus fitnesstytöllä jolla on hervottomat ja liian miehekkäät kädet ja hartiat. Tuo on naisellinen look, ja tarkoitan nyt noita lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla nykynuorisolle yllätyksenä, mutta suurinta osaa nelikymppisistä ei voisi vähempää kiinnostaa pyllistellä instassa tai pitää blogia itsestään. Vaikka oltaisiin (ja ollaankin) hyväkroppaisia ja kauniita.
No kyllä siellä Instassa voi olla pyllistelemättäkin 😅 Blogi voi olla vaikka treeniblogi. Ja olen 100% varma että sinulla ei ole noin hyvää kroppaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta mitä ihmeellistä tuossa naisessa nyt oli. Suomihan on täynnä kauniita 45v naisia.
M
Sulla ei kauheasti taida olla kokemusta naisista?
Ihan hyvältähän tuo näyttää, veikkaan että käy treenaamassa 5x vko, botoxia, aurinkolomat rusketusta varten, kynnet ja ripset. Mäkin tekisin jos olis varaa. Tukka nyt ei oo kummonen.
Tunnen monta viisikymppistäkin jotka näyttää tuolta. Ei naiset enää nykyään mummoudu niin kun joskus ennen.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monta viisikymppistäkin jotka näyttää tuolta. Ei naiset enää nykyään mummoudu niin kun joskus ennen.
Niin varmaan 😂
En ole koskaan näyttänyt kuvan naiselta. Minulla on aivan erilainen ruumiinrakenne. Noin tasapaksu en ollut edes teininä vaikka olin silloin liian laiha.
Olen lyhyempi ja minulla on leveä lantio ja jättitissit. Vyötärö sentään on hoikka.
Pääkin on pieni ja pyöreä ja kaula pitkä ja ohut, vähän niinkuin olisi pallojuusto tikun nokassa.
Mua häiritsee tuo vyötärö. Onko se ihan luonnollinen vai luoko tekotissit ja lantio superkapean vyötärön harhan? Kyllä tuolla naisella on geneettistä tuuria ollut, jos vyötärö on noin kapea.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette voi miehet näyttää samalta kuin tämä kundi? Hänessä silmä lepää :)
http://bocadolobo.com/blog/wp-content/uploads/2014/10/111.jpg
Jumalaisen komea mies!
Minulle kävisi tuon miehen kanssa samalla lailla kuin ennen vanhaan auton perässä haukkuen juosseelle rakkikoiralle: kiinni saatuani en tietäisi, mitä sillä tekisin.
Ei mikään ihmeellisen näköinen kasvoista. Tyyli halpa ja mauton. Ei hoikka 45 v nyt mikään ihme asia muutoinkaan ole. Tosin 45v nainen joka pukeutuu kuin teinipissis, on mielestäni vähän ihme juttu
Onhan tuo nainen ihan mielettömässä kunnossa, mutta veikkaisin, että hänen arkensa on aika eri näköistä kuin meidän tavallisten kaduntallaajien. Harvalla työssäkäyvällä perheettömälläkään on aikaa käydä esim. viidesti viikossa salilla saati sitten joka päivä. Ja rahalla saa korjailtua lähes mitä vaan.
Toisaalta kenenkään on myöskään turha väittää, että suurin osa suomalaisista 40+ naisista on noin timmejä tai jopa paremman näköisiä. Ei varmasti ole, mutta mitä sitten?
Itsekin olen vasta 26, mutta huomattavasti rupsahtaneempi kuin tämä nainen, enkä ole edes lihava. Kasvoni ovat kuitenkin kauniit ja tyylitaju ikäni mukainen. Lisäksi olen älykäs. Näissä asioissa tuota naista ei sitten taas ole kehuminen (tosin älykkyydestä ei voi sanoa varmaksi).
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään ihmeellisen näköinen kasvoista. Tyyli halpa ja mauton. Ei hoikka 45 v nyt mikään ihme asia muutoinkaan ole. Tosin 45v nainen joka pukeutuu kuin teinipissis, on mielestäni vähän ihme juttu
Täydellistä tietämättömyyttä: hoikka on täysin eri asia kuin fit. Tuon kropan eteen täytyy tehdä ihan mielettömästi töitä. Hoikka voi olla muutenkin ns. laiha läski, muodoton pötkylä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Entä jos M:llä sattuu juurikin olemaan kokemusta :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Entä jos M:llä sattuu juurikin olemaan kokemusta :-)
No sitten ei väittäisi mitään noin typerää. Itse taidan olla töissä Suomen suurimmassa naisvaltaisessa työpaikassa ja kyllä, hoikkia nelikymppisiä kyllä löytyy mutta ovat ihan kuivan kesän oravia, eivät treenattuja kuten tuo ap:n nainen.
No nyt ihan käsi sydämellä, kyllä tuo nainen minusta on keski-ikäiseksi todella timmi ja nuorekas.