Av-mammat! Mikä on tekosyynne, ettette näytä 45-vuotiaana tältä:
Katsokaa tätä virolaista 45v kaunotarta. Timmimmässä kunnossa kuin yksikään av-palstan parikymppisistä.
https://www.instagram.com/p/BIfs5c5j73R/
https://www.instagram.com/p/BK5rx6zj2ph/
https://www.instagram.com/p/BNkOrj_DQkW/
Kommentit (106)
harmi, ettei osaa pukeutua, vaikka runko on noin hyvässä kunnossa. Toi kolmannen kuvan "asu" on riemastuttava XD
No kroppa ei oo lähimainkaan noin hyvä, mutta kasvot on apljon kauniimmat minulla.
Kropan ylimäärisyydet ja isot tissit ei oo miehiä haitannu tähän asti, joten en jaksa otta niistä stressiä vaan harrastan liikuntaa mieheni kanssa päivityäin vällyjen välissä ja harvemmin salilla.
En minä halua näyttää virolaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla hyvät geenit.
Ja treenannut, kyllä sen näkee. Upea kroppa kieltämättä vaikka silarit pistääkin vähän silmään.
Ihan perus keski-ikäisen eukon näköinen. Hyvä kroppa, mutta siihen se jääkin. Ja oon tota 20v nuorempi enkä mikään katkera vamhus.
Laiskuus ja mukavuudenhaluisuus ovat minun syyni. En halua käyttää aikaani treenaamiseen enkä myöskään kieltää itseltäni hyviä ruokia ja juomia.
Näiden aloituksien takia itsetuntoni laskee koko ajan. Seurustelen, mutta tarvitsen jatkuvasti hyväksyntää. Avaan pahalta vaikuttavia aloituksia, koska haluan nähdä mitä minulta vaaditaan.
N20
Oon yhtä timmissä kunnossa oleva kaksikymppinen ja sen verran itseäni täynnä, että tiedän olevani kasvoista paljon kauniimpi kuin tuo matami. Oon nähnyt paljon paremmankin näköisiä nelikymppisiä, vaikka kroppa onkin hyvässä kuosissa niin todellisella kaunottarella on myös sopusuhtaiset ja klassisen kauniit kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Luulen ettei tuo nainen ole synnyttänyt..?
no kuule on synnyttänyt. teini-ikäinen, ellei vanhempikin tytär löytyy kuvista kun selaa enemmän! on treenannut persettään ja masuaan ahkerasti. naamasta ikä toki näkyy kun silmäkuopat on niin syvällä ym ja tissit täytetyt mutta mieluummin silikoonipallot kuin tyhjäksi imetyt nahkaläpyskät.
Vierailija kirjoitti:
Oon yhtä timmissä kunnossa oleva kaksikymppinen ja sen verran itseäni täynnä, että tiedän olevani kasvoista paljon kauniimpi kuin tuo matami. Oon nähnyt paljon paremmankin näköisiä nelikymppisiä, vaikka kroppa onkin hyvässä kuosissa niin todellisella kaunottarella on myös sopusuhtaiset ja klassisen kauniit kasvot.
Ime paskaa :D tuon kokoinen nainen ei ole matami. Matamit on yleensä lihavia löllökasoja jota tuo nainen ei oo nähnytkään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime paskaa :D tuon kokoinen nainen ei ole matami. Matamit on yleensä lihavia löllökasoja jota tuo nainen ei oo nähnytkään...
Vanha matami se alkaa kuitenkin jo olla ;) Ottipa tunteisiin yksi sana ehkä muutenkin provosoivassa tekstissäni. Rennompaa perjantaita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha matami se alkaa kuitenkin jo olla ;) Ottipa tunteisiin yksi sana ehkä muutenkin provosoivassa tekstissäni. Rennompaa perjantaita!
Voi, sinäkin vanhenet pikkuinen. Ottipa tunteisiin joo tosi paljon, et vaan osaa käyttää termejä oikein. Matami on nimitys lihavalle akalle, eli sinulle kun alat vanheta etkä jaksa treenata enää. ;)
Aika moni irl tuon ikäinen kyllä on timmissä kunnossa ja näyttää tuolta, ei tuo nainen mitenkään poikkeuksellinen ole.
En muutenkaan tajua missä ihmeessä ihmiset näkee niitä rumia läskejä joita täällä niin usein haukutaan. Tänä päivänä naiset on tyylikkäämpiä ja kauniimpia kun koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Näiden aloituksien takia itsetuntoni laskee koko ajan. Seurustelen, mutta tarvitsen jatkuvasti hyväksyntää. Avaan pahalta vaikuttavia aloituksia, koska haluan nähdä mitä minulta vaaditaan.
N20
Älä vielä huoli, sinulla on 25 vuotta aikaa ennen kuin sun "pitää" näyttää tuolta.
No näytetäänhän, mun työpaikalla neljävitoset on hyvässä fyysisessä kunnossa. Tosin ollaan paljon tyylitajuisempia kuin kuvan nainen.
Ihan tavallisen näköinen nainen ikäisekseen.
Vaikea itse arvioida itseään, mutta oon tätä nykyä ihan tyytyväinen ulkonäkööni, vaikka olen vanhempi ja läskimpi kuin 20 vuotta sitten. Voi olla, että näen itseni aivan liian positiivisessa valossa, kun en kuitenkaan saa kehuja ulkonäöstä. Joskus tuntuu, että ikäiseni miehet vilkaisevat tai voihan se olla toiveajatteluakin.
No nyt on kyllä kuuma puuma! HOT HOT HOT