Av-mammat! Mikä on tekosyynne, ettette näytä 45-vuotiaana tältä:
Katsokaa tätä virolaista 45v kaunotarta. Timmimmässä kunnossa kuin yksikään av-palstan parikymppisistä.
https://www.instagram.com/p/BIfs5c5j73R/
https://www.instagram.com/p/BK5rx6zj2ph/
https://www.instagram.com/p/BNkOrj_DQkW/
Kommentit (106)
Mä olen 45. Mulla on kyllä vähän selluliittia, vaikka hoikka olenkin, mutta näytän mieluummin itseltäni, koska pidän omista kasvoistani enemmän.
Miksi mun pitäisi näyttää tuolta?
Olen 42v ja olen liian mukavuudenhaluinen, laiska, saamaton... En ole niin ulkonäkökeskeinen.
Tiedän, että minun olisi harrastettava enemmän liikuntaa. Treenattava lihaskuntoa.
Olen nyt flunssassa, onneksi tänään oli jo parempi olo :) Eilen illalla oli kuumetta 37,9 °C
Aamulla 37 °C ja menin töihin klo 6:een.
Tätä ennen olin flunssassa joulun alla ja sitä ennen syyskuussa.
Parempi vastuskyky olisi tarpeen :D
Vierailija kirjoitti:
Kuka fiksu nainen haluaa näyttää muille pakaroitaan ja reisiään... Nolohan tuo on.
T. Akateeminen nainen
Näin juuri. Haluan tulla huomatuksi ja arvostetuksi ihan muilla meriiteillä.
Pyllyni näytän vain omalle kumppanille. Niin paljon arvostan molempia.
Terv. fit & wit
Mä en elä uudestaan parikymppisen elämää. Mulla on toisenlaisia naisellisia vaatteita.
T. 46v.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on ihan tavallinen.
Ja kyllä ainakin mun kaveripiirissä on timmimpiäkin naisia kuin tuo.N21
No ei ole neljävitosena enää.
En halua näyttää ikäistäni vanhemmalta?
Ihan nätti nainen ja toivon hänelle kaikkea hyvää, mutta tuollainen tyrkkytyyli ei ole yhtään minun juttuni. Olen scifinörtti rillipää, joka viihtyy farkuissa. En halua missään tapauksessa esitellä persettäni kaikelle kansalle, vaan katsella mielummin teinipoikani kanssa vanhoja Star Trekkejä jättimäinen popparikulho sylissäni.
En edes tunne ketään, joka harrastaisi tuollaista pukeutumistyyliä yhtään missään iässä. (Tai no, onhan tuolla Enterprisella aika lyhyitä univormuja.)
Olen parikymppinen ja vaikka treenaisin perse ruvella niin en näyttäisi tuolta. Syynä geenit.
Mikset sinä ap näytä ryan goslingilta?
Ei ole aikaa eikä paikkaa ruskettaa persposkia. Olen laiska ja syön liikaa.
Minulla jäi vatsanahka vähän löysäksi raskauden jälkeen, joten se on tekosyyni etten ihan tuolta näytä. Selluliittia minulla ei ole missään, ei ole alleja, leuan alla ei ole helttaa, mikään muu kohta kehossa ei roiku, paitsi se masu ei ole timmi mutta ei se nyt nyt niin ruma ole. Kuvien naisen kasvot näyttävät leikellyiltä ja rintojakin on täytetty. Itse ei ole tarvinnut turvautua kauneuskirurgiaan, mutten missään nimessä näytä häntä vanhemmalta vaikka sitä olenkin. Liikuntaa harrastan jonkin verran, mutta en mitään kehon trimmaukseen keskittyviä lajeja. Olen varsin tyytyväinen.
Luulen ettei tuo nainen ole synnyttänyt..?
Joo... tosi kypsää esitellä persettään ton ikäisenä. Ei voi kuin nauraa!!
Täh, kyllä hyödykkeet yleensä esitellään!
Kaikkien kropat ovat erilaisia, siinä sinulle syy. Raskaus muuttaa naisen kehoa paljon, eikä se todellakaan ole sama kuin 17 vuotiaalla. Eikä kuulukaan.
Tekosyy: evoluutio
Mulla ei ole silareita.
Silti olin 45v (kuten nyt yli 10v myöhemminkin) hoikka ja hyvännäköinen, tosin punertavahiuksinen luonnostaan. Toki photoshoppaamalla saa paranneltua minunkin kuviani:)
Mitättömän näköiset kasvot. Tyrkky.