Kysymys kilttimiehelle
Onko tänään taas se päivä, kun jännämies tekee karvaiset pakarat savuten nousevaa ja laskevaa liikettä naisen päällä, ja kilttimies suutelee kylmässä yksiössään oluttölkkiä kyyneleen vierähtäessä poskelle?
Kommentit (13)
Ja paskat. Suutelen treenin jälkeen palautusmisjuomaputelia ja loppuillasta laitan siistit kuteet päälle ja painun radalle hyvää mieltä uhkuen. Kyllä siellä joku nainen huomaa miten hyvä tyyppi olen, jos vain polkumme yössä kohtaavat.
"kilttimies"
Kilttimies venyttelee pientä pippeliään kotisohvalla kun jännämies menee baariin hakemaan lihaa ja vetelee sitä sitten isolla kullillaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja paskat. Suutelen treenin jälkeen palautusmisjuomaputelia ja loppuillasta laitan siistit kuteet päälle ja painun radalle hyvää mieltä uhkuen. Kyllä siellä joku nainen huomaa miten hyvä tyyppi olen, jos vain polkumme yössä kohtaavat.
"kilttimies"
Et vaikuta kilttimieheltä.
Vierailija kirjoitti:
"kilttimies"
lul
"
Yksin ravintolaan joudun lähtemään
Ja kuten varmaan arvaattekin,
Yksin myös saan aina palata.
Joka ilta sama kuvio toistuu
Kerta kerran jälkeen,
Mutta yhä ihmettelen samaa asiaa..."
Myönnä vaan suosiolla että tämä on sinunkin kohtalosi.
MYÖNNÄ SE
Vierailija kirjoitti:
"kilttimies"
Harmi vaan, että kukaan nainen ei taaskaan huomaa kuinka hyvä tyyppi olet, ja yksin saat jälleen kerran tulla kotiin, ja aamulla sitten kiroilla turhaa eilistä iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies venyttelee pientä pippeliään kotisohvalla kun jännämies menee baariin hakemaan lihaa ja vetelee sitä sitten isolla kullillaan.
Näinhän se tuppaa menemään.
Kilttimies
Vierailija kirjoitti:
"kilttimies"
Jännämies laittaa kiltin päälle ja lähtee radalle.
Kilttimiehet vaikuttavat ihan hauskoilta tyypeiltä kunhan eivät kerro katkeria juttuja. Hyvät naurut sai tästäkin ketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"kilttimies"
lul
"
Yksin ravintolaan joudun lähtemään
Ja kuten varmaan arvaattekin,
Yksin myös saan aina palata.
Joka ilta sama kuvio toistuu
Kerta kerran jälkeen,
Mutta yhä ihmettelen samaa asiaa..."Myönnä vaan suosiolla että tämä on sinunkin kohtalosi.
MYÖNNÄ SE
lel
"Whether you think you can or you think you can't--you're right" - Henry Ford
En voi myöntää jotain sellaista, mikä on vielä tapahtumatta. Mutta tänään lyön snygit kledjut niskaan ja leveän hymyn naamalle - eiköhän joku samanmielinen nainen tartu tilaisuuteen, kunhan ensin vain löydetään toisemme. Toivottavasti sullakin on hauska ilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"kilttimies"
Harmi vaan, että kukaan nainen ei taaskaan huomaa kuinka hyvä tyyppi olet, ja yksin saat jälleen kerran tulla kotiin, ja aamulla sitten kiroilla turhaa eilistä iltaa.
Älä luovuta, veli hyvä. Jos sulla onkin käynyt huono tuuri naisten suhteen, niin muista, että luovuttamalla et ainakaan saa mitään. Mene ja nauti illasta, etti sydämesi vallan jäädy. Kyllä sä voit meitsinkin mukaan kulkuun tulla, jos vaikka mun hyvä olo ja positiivisuus tarttuisi suhun.
Vierailija kirjoitti:
Kilttimiehet vaikuttavat ihan hauskoilta tyypeiltä kunhan eivät kerro katkeria juttuja. Hyvät naurut sai tästäkin ketjusta.
"Kyllä susta joku vielä saa hyvän miehen. Joku muu kuin minä tai mun kaverit." Tällä tavalla naiset aina sanoo kiltille miehelle ja jatkavat jännämiesten perässä juoksemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä susta joku vielä saa hyvän miehen. Joku muu kuin minä tai mun kaverit." Tällä tavalla naiset aina sanoo kiltille miehelle ja jatkavat jännämiesten perässä juoksemista.
Totta. Se joku on aina joku muu.
Totuuden jälkeisessä maailmassa tuo päivä on joka päivä :(
- kilttimies