Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa 6kk ja hän luulee että olen kasvissyöjä, vaikka en oikeasti ole
Kaikki alkoi pienestä valkoisesta valheesta. Hän on sellainen vähän höpsö maailmanparantaja luonteeltaan ja kun tapasimme ajattelin että sanomalla olevani kasvissyöjä saan lisäpointseja häneltä. Tähän asti olen aina väittänyt kaikkien lihatuotteiden jääkaapissa kuuluvan kämppäkaverilleni, mutta nyt olemme suunnitelleet yhteen muuttoa ja suhde on muutenkin etenemässä vakavammalle tasolle, joten haluaisin kertoa totuuden. Mikä lähestymistapa kannattaisi ottaa?
M25
Kommentit (15)
Joo, mun eks-miesystävä tiesi ennakkoon, että lähden treffeille vain sellaisten miesten kanssa, jotka todennäköisesti ylipäätään haluavat lapsia. Sekin päätti sitten keksiä kivan pienen valkoisen valheen että haluaa lapsia, saadakseen mut. 6 kk seurustelun jälkeen se tunnusti valehdelleensa ja kertoi totuuden että ei halua eikä voi saada lapsia. Olipa kiva. Suhde oli sit siinä.
Olisiko tämä hyvä: "Valehtelin sinulle olevani kasvissyöjä. Koetin tehdä sinuun vaikutuksen, mikä oli todella typerää, ja haluan nyt kertoa totuuden. En tästedes valehtele ja haluan voittaa luottamuksesi takaisin. Annatko minulle anteeksi?"
N24
Joko alat kasvissyöjäksi tai kerrot vaan totuuden suoraan. Mihinkään salasyömiseen ei kannata ryhtyä.
En suosittele yhteenmuuttamista, tai yleensäkään suhteen jatkamista sen vakavammaksi. Alentuva asenteesi tulee selväksi jo höpsössä maailmanparantajassa. Etsi itsellesi arvojesi mukainen nainen ja päästä kasvissyöjä tyttönen vapaaksi. ;)
Vierailija kirjoitti:
En suosittele yhteenmuuttamista, tai yleensäkään suhteen jatkamista sen vakavammaksi. Alentuva asenteesi tulee selväksi jo höpsössä maailmanparantajassa. Etsi itsellesi arvojesi mukainen nainen ja päästä kasvissyöjä tyttönen vapaaksi. ;)
Naisesta puhuttaessa "höpsö" -sana on kylläkin positiivinen miesten mielestä.
Voithan sä olla kasvissyöjä joka syö satunnaisesti lihaa. Onhan näitä. Yksi työkaveri oli ensin kaikilla työillallisilla vegaani ja oli tosi tarkkaa sen asian kanssa. Sitten mentiin kerran lounaalle ja hän tilaa kebab pizzan. Perusteli että syö joskus lihaa.
Yksinkertaisesti ala kasvissyöjäksi, jos olet sellaista mennyt valehtelemaan. Ei tarvitse tehdä asiasta numeroa ja pääset kuin koira veräjästä. Samalla pienennät hiilijalanjälkeäsi ja ehkä jopa mahdollisesti syöt terveellisemmin.
Ihan samat ravintoaineet ja arvot voit saada kasvisruuasta. Oletan, että olette 6 kk:n seurustelun aikana syöneet yhdessä, joten lienet jo tottunut kasvisruokaan. (Tosi outoa, jos ette ole.) Miten muuten kuvittelit, ettei asia tule ilmi kun tapasitte?
Paistat kunnon sisäfileen itelles iltapalaks ja odota höpsön maailmanparantajan reaktiota! Mitä jos häntä ei oikeasti edes kiinnosta, mitä syöt..?
Nythän sinulla on hyvä sauma ruveta kasvissyöjäksi, kun nainen varmaan osaa tehdä kasvisruokia sitten sinulle. Mieti nyt, joutuisit varmasti tekemään liharuokasi itse.
Mitä ihmettä te ootte sitten syönyt yhdessä, jos nainen vieläkin luulee että olet kasvissyöjä? Oletteko kuitenkin kokanneet yhdessä kasvisruokaa ja ravintolassa tilanneet kasvisruokaa? Jos, niin ei luulisi olevan vaikeaa alkaa ihan täysipäiväiseksi kasvissyöjäksi :)
No sano, että aiot lopettaa olemasta kasvissyöjä.
Menette johonkin hyvään ravintolaan syömään ja tilaat kunnon pihvin.
Vierailija kirjoitti:
Sano, että kärsit vakavasta anemiasta ja mikään ei näytä auttavan, joten liha on pakko ottaa takaisin ruokavalioon.
Ellei nainen ole ihan täysin tyhmä, niin ei tällainen mene läpi kasvissyöjälle :) nestemäinen juotava rauta auttaa aina. Tai jos ei auta, niin silloin on ineytymisessä jotain ongelmia niin, ettei se auttaisi se lihansyöntikään.
Puoli vuotta kimpassa, ja olet ollut kasvissyöjä? No, jatka samaa rataa.
Meillä nuoremmatkin ovat tuossa ajassa oppineet toisiaan tuntemaan paremmin...
Valheella on usein tylyt jäljet. Testaa!
Sano, että kärsit vakavasta anemiasta ja mikään ei näytä auttavan, joten liha on pakko ottaa takaisin ruokavalioon.