Vierailija

Jos kenenkään kuolemaa ei lasketa?

Sivut

Kommentit (94)

Vierailija

Niitä riittää ihan liikaa mutta lapsuudesta on jäänyt mieleen se kun isäpuoli meinasi tappaa itsensä ja mun pikkusiskon.. en kerkeä tarkemmin selostaa kun palsta menee kiinni mutta se tapahtuma, olin eka luokalla silloin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Se kun pappa käytti hyväksi. Antoi pienelle tytölle kielisuudelmia yms. Isän väkivaltaisuus ja koulu kiusaaminen. On ollut kaikis kauheimpia kokemuksia.

Vierailija

Ei nyt yhtä paha mitä yllämainitut mutta itselle kamalin kokemus oli 4 vuotta sitten kun rakas kissani jouduttiin lopettamaan. Elämäni hirvein päivä. Sen muisteleminen saa aina silmät kosteiksi....

Suren edelleen... vaikea päästä yli koska ei ole ketään joka ymmärtää tätä. Se kissa oli mulle kaikki kaikessa. Sain sen lapsena ja tallattiin yhdessä elämää eteenpäin 13 vuotta.
Se oli mulle perheenjäsen...<3
Kaveripiirissä ei ole ketään jolla olisi ollut mitään lemmikkiä joten mun suremiseen vastattiin näin
"Se on vaan kissa???" "Sori, en vaan tajuu." "Mikä siinä oli niin ihmeellistä?" "Se on vaan lemmikki, ei perheenjäsen? Eihän se oo ihminen?"

Sulkeuduin ja en vaan oo vieläkään päässyt yli siitä koska en ole kunnolla saanut purkaa asiaa kenellekään.

Voi kuulostaa jonkun mielestä mitättömältä asialta mutta rehellisesti sanottuna se on elämäni hirvein kokemus ja tulee aina olemaan.
On ollut pahoinpitelevä poikaystävä ja olen ollut erittäin vakavassa ratsastusonnettomuudessa mutta kissani lopetus on aiheuttanut eniten henkistä kipua ja surua.

Vierailija

Tein abortin noin rv 12. Olin jo käynyt nt-ultrassa jne (silloin sikiö vastasi noin rv11).
Mies (23 v) oli koko raskauden ajan sanonut että ei halua vielä isäksi ja ei ole valmis. Ultraan menin yksin. Sieltä lähdin ja koitin miehelle näyttää kuvia jne.. Ei suostunut edes katsomaan niitä. Olin todella yksinäinen ja ahdistunut. Tajusin että jäisin oikeasti ihan yksin ja soitin seuraavana päivänä yksityiselle ja siellä kirjoitettiin aborttiin se lääkärin lupa.
Kättärillä varmistettiin vielä viikot ja olivat juuri se rv12.

Itkettää tuo vieläkin jos rupean ajattelemaan. Siitä 4 v päästä sain kyllä lapsen. Mutta tuota aborttia häpeän ja kadunkin.

Vierailija

Abortti. Ei kuitenkaan henkisesti (elämäni paras päätös!), vaan fyysisesti. Kivut, vuodot ja jälkiseuraukset oli jotain ihan hirveää, ei ikinä enää. Nyt on onneksi toimiva ehkäisy käytössä.

Vierailija

Raiskaus.
Tyyppi pääsi kuin koira veräjästä. Asiasta on yli 20-vuotta mutta silti olen aivan hajalla. Perheelleni olen sen jälkeen vain luuseri oaska ja kukaan ei asiaa usko. Elän tämän paskan kanssa vuodesta toiseen. Kun päätän päiväni. Kirjoitan kirjeen ja kiitän perhettäni "tuesta" ja kaikesta mitä olen heidän takia joutunut kestämään. Luulisi että raiskaus olisi riittänyt mutta toi kuulemma perheelle häpeää..

Vierailija

Kaveri meinasi hukuttaa minut leikillään. Olin sukeltamassa ja yritin nousta pintaan, mutta kaveri tukki tieni aina uimapatjalla. Silloin iski kauhea paniikki. Siksi en pysty vieläkään sukeltamaan. Oli todella julma pila.

Vierailija

Yli vuoden kestänyt seksuaalinen hyväksikäyttö. Aikaa on kulunut jotain 15-16 vuotta, mutta en ole kai vieläkään päässyt siitä kokonaan yli. No, onneksi käyn terapiassa ja asiat menee parempaan päin :)

M29

Vierailija

Hyväksikäytöt lapsena ja nuorena aikuisena. Jos lapsena ei opi pitämään puoliaan, ei sitä osaa vanhempanakaan taistella tai paeta, vaan lamaantuu.
Pahantekijät näkee kuka on helppo uhri, eli lapsena nöyryytetty joutuu uhriksi myöhemminkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se kun pappa käytti hyväksi. Antoi pienelle tytölle kielisuudelmia yms. Isän väkivaltaisuus ja koulu kiusaaminen. On ollut kaikis kauheimpia kokemuksia.

Mun isä kans antoi pitkiä kielareita, meinasin tukehtua. Sen huvittelu kesti monen vuoden aikana, kun muut ei nähneet. Elukat toimii vaan oraaliviettinsä mukaisesti. Hyi helvetti.

Vierailija

Silloisen mieheni, jonka kanssa olin ollut 13-vuotta yhdessä, vuosia jatkuneen pettämisen paljastuminen. Olin tyhmä ja sinisilmäinen, en tajunnut kuinka pahasti minua kusetetaan. Ja vielä ihmisen taholta johon uskoin eniten. Jabkehen luotin eniten. Kehenkään en enää samalla tavalla luota, tai tule rakastumaan

Vierailija

Seksuaalinen hyväksikäyttö lapsena, mitä jatkui 3 tai 4 vuotta. Narsistiäidin kanssa asuminen 16-vuotiaaksi saakka ja aikuisena asuessani 400km välimatkan päässä edelleen joudun kestämään narsistin oikkuja. En osaa sanoa kumpi noista nyt on pahemmat arvet loppupeleissä jättänyt, molemmat kuitenkin painaa mieltä edelleen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat