Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun suku on taiteellisesti lahjakasta

Vierailija
31.12.2016 |

ja useat saavat elantonsakin tästä. Mulle se lahjakkuus on periytynyt ainoastaan haluun tehdä käsillä jotain, mutta taito puuttuu. Pikkasen ottaa pattiin kun kynä kädessä yrität saada paperille jotain mitä haluat kuvata, mutta tumpelo mikä tumpelo.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suvussa on taiteilijoita, mutta eipä juuri kukaan sillä taiteella elä, liki kaikilla on kakkostyö muulta alalta. Niin paljon tämä maa taiteilijoita arvostaa.

Vierailija
2/9 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tunnen tuskasi. Mun suvussa on taiteilijoita, muusikkoja Hollywoodia  myöten mutta taidot pomppasivat ylitseni seuraavaan sukupolveen. Taiteilijan pitää osata tehdä  myös bisnestä, pelkät lahjat eivät enää riitä.

Jospa lupaisimme itsellemme että ensi vuonna tehdään käsillämme jotain itsellemme merkityksellistä vaikka hienomotoriikka ei oiskaan ihan niin justiinsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi soittaja ja kuvataideohmisillä ja tanssijoilla on niin omahyväinen sävy aina puheessa? Eikä aito taide tee pikemminkin nöyräksi eikä omahyväiseksi. Minua etoo nuo ns taidesuvut juuri siksi kierrän ne kaukaa.

Vierailija
4/9 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi soittaja ja kuvataideohmisillä ja tanssijoilla on niin omahyväinen sävy aina puheessa? Eikä aito taide tee pikemminkin nöyräksi eikä omahyväiseksi. Minua etoo nuo ns taidesuvut juuri siksi kierrän ne kaukaa.

Menestys saattaa tehdä nöyräksi, mutta taiteilijoilta vaaditaan tiettyä omahyväisyyttä ja itsevarmuutta, että sille alalle edes lähtee. Monet lahjakkaat eivät luota omiin kykyihinsä tarpeeksi, joten ajautuvat jollekin varmemmalle alalle.

Vierailija
5/9 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te niitä oululaisia boheemeja opettajia..?

Vierailija
6/9 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin tunnen tuskasi. Mun suvussa on taiteilijoita, muusikkoja Hollywoodia  myöten mutta taidot pomppasivat ylitseni seuraavaan sukupolveen. Taiteilijan pitää osata tehdä  myös bisnestä, pelkät lahjat eivät enää riitä.

Jospa lupaisimme itsellemme että ensi vuonna tehdään käsillämme jotain itsellemme merkityksellistä vaikka hienomotoriikka ei oiskaan ihan niin justiinsa?

Olen ap ja olen kyllä tehnytkin jotain itselle merkityksellistä: maalasin asuntoni seinät sellaisiksi kuin haluan. No, kerran kun huoltomies kävi asunnossani, niin tokaisi: "Sulla on kivat seinät"

Miten sitten tämän lausunnon ottaakaan :D:D

Vierailija
7/9 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Word.

Vierailija
8/9 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on taiteilija ystävänä ja hänkin korostaa taiteilijoiden erilaisuutta ym. Hänen kohdallaan se tarkoittaa jonkinlaista ylpeyttä (negatiivisessa mielessä) ja mielipiteitä siitä mitä oikea ja väärä taide on ym.

Vierailija
9/9 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä "erilaisilla taiteilijoilla" voi olla N-tyypin persoonallisuus. Tutkimusten mukaan nämä korreloivat keskenään. (N = Neuroottinen)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän