Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan aikaa, kun naiset saivat olla naisellisia, käyttää arkenakin kellohelmaisia mekkoja ja hameita ja korkokenkiä

Vierailija
26.12.2016 |

Nykyaikana naiset pukeutuvat kuin miehet. Farkkuihin ja tennareihin. Ja tukka kynitään miesmäiseksi.

Ai että kaipaan sitä aikaa, kun naiset saivat olla naisellisia jopa viikonloppuostoksilla käydessään.

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua estää pukeutumasta kellohameeseen?

Vierailija
2/92 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa naisista pukeutuu toivomallasi tavalla.

Minä kaipaan aikaa, jolloin oli älykkäitä miehiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan sellaiset vaatteet päälle kuin haluat.

Vierailija
4/92 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot aika vanha?

Vierailija
5/92 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nytkin SAAVAT olla jos haluavat. Niinkuin saavat miehetkin olla, eli laita sinäkin vaan kellohame päälle kun seuraavan kerran lähdet viikonloppuostoksille.

Näin talvella se on kuitenkin hieman epäkäytännöllinen...

Vierailija
6/92 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan ne olla vieläkin. Moni nainen näkee muut asiat tärkeemmäksi kun pynttäytymisen.

Vierailija
7/92 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei estä naista pukeutumasta nykyäänkin naisellisesti kellohelmoihin ja korkokenkiin. Toki se vaatii hieman itsetuntoa erottua massasta, mutta jos itsetuntoa ei löydy ennestään, sitä kannattaa kehittää.

Vierailija
8/92 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai elätät yksin perheesi ja pukeudut lierihattuihin arkena?

Vierailija
9/92 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pukeudu oman makusi mukaisesti?

Vai oletko mies, joka valittaa, kun naiset eivät ole hänen toivomastaan muotista. Siinä tapauksessa mä vastavalitan kaipaavani aikaa, kun puolet miehistä ei ollut ylipainoisia ja miehet harrastivat seksiä yhdessä naisten kanssa eikä yksinään tietokoneen ääressä.

Vierailija
10/92 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä mitä ajankohtaa tarkalleen kaipaat? 50-lukua? Kyllähän nykyään saa pukeutua niin kuin haluaa, aika moni haluaa pukeutua "mukavasti". Mutta ei kellohameet ja korkkaritkaan ole kiellettyjä. Tukkakin saa olla pitkä tai kynitty, voi valita itselleen ja imagolleen sopivan.

Vierailija
11/92 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, pukeudun hameisiin ja mekkoihin noin 350 päivää vuodessa enkä ole keneltäkään lupia kysellyt. 😂

Vierailija
12/92 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisit kaipaamasi epookin takaisin, niin kuluttaisit kuitenkin aikasi keittiössä kuten muutkin sen ajan naiset. Kannattaa miettiä älykkäästi mitä kaipaa.

Vierailija
13/92 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vuoden 2010 lakimuutoksen jälkeen (Laki sukupuolineutraalista pukeutumisesta) minullakin on ollut hankala hyväksyä sitä, että en saa enää pukeutua haluamaani hameeseen vaan joka lauantaiselle ostosreissulle on lähdettävä legginseissä ja liian lyhyessä paidassa. Aina silloin tällöin iltaisin silittelen laatikkoon pakkaamiani hameita ja haaveilen ajasta, jolloin jokainen nainen sai pukeutua hameeseen. Joskus kuitenkin illan pimeydessä, verhot tiukasti kiinni vedettynä, pukeudun yhteen hameistani ja liihotan ympäri asuntoani sydän innostuksesta läpättäen.

Vierailija
14/92 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, pukeudun hameisiin ja mekkoihin noin 350 päivää vuodessa enkä ole keneltäkään lupia kysellyt. 😂

Niin, mutta sinä oletkin nainen. Helppoa se sinulle on, toisin kuin minulle jota aina tuijotetaan ja maahanmuuttajat tuuppivat.

Vierailija
15/92 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuonne vain sateeseen kellohameessa tarpomaan. Korkkarit ovatkin niin kätevät kun kävelen töihin loskassa. Anteeksi vain ap:lle ja kaikille muillekin, että pukeudun lämpimästi ja sään vaatimalla tavalla.

Vierailija
16/92 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakotko siitä saa jos pukeutuu kuvailemallasi tavalla vai mikä oli pointti.

Vierailija
17/92 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän hametta melkein joka päivä, tai mekkoa. Jalassa on korolliset kengät. Hillittyjä värejä ja hillityt korot, asusteet yms. Ja olo on naisellinen vaikka ei kellohametta olekaan. Työmatkat liikun autolla, ei haittaa korkkarit loskassa. Jos ulkoilen niin päällä on ulkoiluun sopivat asut. Ai niin, on mulla pitkät hiuksetkin. En tiennyt ettei noin saisi pukeutua.

Vierailija
18/92 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty käyttämään korkkareita vaikka haluasinkin.

Hame tai mekko ei ole mun tyyliä. Nyt eletään 2000-lukua.

Vierailija
19/92 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisit kaipaamasi epookin takaisin, niin kuluttaisit kuitenkin aikasi keittiössä kuten muutkin sen ajan naiset. Kannattaa miettiä älykkäästi mitä kaipaa.

Minä olen ollut jo aamukymmenestä asti keittiössä. Keitin aamukahvit ja olen notkunut koneella tässä keittiön pöydän ääressä ihan yöpuvussa. Mies on miehekkäästi töissä. Lupaan oikean kodinhengettären tavoin keittää hänelle puuroa tai paistaa munakkaan, kun hän tulee takaisin kotiin.

Vierailija
20/92 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän on erilaisia alaryhmiä joissa kellohameet ja korkkarit ovat arkipäivää, esim. burleski, sitten ne japanilaistyyppiset lolitat, fiftaritkin vielä järjestää bileitä. Eli mikä on ongelma? Tosin moni tavallinen nainen valitsee käytännöllisyyden arjessa, mutta jos löytyy mies joka mahdollistaa sen ettei naisen tarvitse hukata aikaa töissä varmasti olisi enemmän aikaa panostaa ulkonäköön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme