Oletko liian hyvä ihminen?
Minä olen. Olen tehokas, aikaansaava, muistan merkkipäivät, ostan lahjat ja kukat, siivoan, käyn töissä... Jostain syystä täysin vastakkaiset ihmiset ärsyttävät minua, täydellistä yksilöä...
Kommentit (8)
En ole liian hyvä ihminen, mutten liian huonokaan.
No en todellakaan ole :D En muista merkkipäiviä, enkä jaksa useinkaan siivota (nytkin pitäis), pitäis lähtä lenkillekkin mutta jumitan tässä. Käyn kyllä töissä toisinaan myöhästyn pari minuuttia ja joskus laiskotuttaa töissä niin etten tee työtäni ihan niin hyvin kuin pitäisi.
Minua ei ärsytä epätäydelliset ihmiset, sellaiset hieman ärsyttää jotka kuvittelevat olevansa täydellisiä ja siksi ylenkatsovat muita, mutta toisaalta sillä toiminnallaan vain todistavat etteivät olekkaan täydellisiä, joten win-win.
Mä olen täydellinen, eikä siinä ole mitään liikaa.
Oon myös niin täydellinen, että siedän virheitä muilta ja itseltänikin.
En ole liian hyvä. Olen ihan perushyvä. En siivoa enkä puunaa joka päivä, en jaksa aina tiskata ruuan jälkeen ja viikata vaatteita samantien kaappiin, kun ne narulta nostan. Eletään peruskodissa, jossa on välillä vähän sotkuista, mutta ei saastaista. Muistan fb-kavereiden synttärit, mutta en muiden.
Perfektionistit ärsyttää, siis ne besserwisserit, jotka arvostelee jatkuvasti muita ja rivien välistä toivoo muidenkin olevan heidän kaltaisiaan.
Hah, no en todellakaan. Monesta voi minua syyttää muttei kyllä liiasta täydellisyydestä.
En ole. Olen ihan normaali ihminen. Sä taas koitat koko ajan todistaa itsellesi ja maailmalle jotain ja koet ylemmyyttä toisin toimivia kohtaan eli olet kapeakatseinen ja tuomitseva. Se kertoo että joku ongelma sulla itsesi kanssa on.
No jos toi on joku hyvyyden mittari niin minähän olen täydellinen vaan en koskaan koe että ihmisiä tarvitsisi asettaa jollain tapaa viivalle, että kuka on parempi kuin toinen. Jokainen meistä on oman elämänsä paras, mietihän.
Mikäs niissä täysin vastakkaisissa ihmisissä ärsyttää?