Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen outo käytös

Vierailija
23.12.2016 |

Tää nyt ei ehkä oo mikään kovin kummonen juttu, mutta on härnänny mun mieltä silloin tällöin. Olen tapaillut yhtä miestä nyt noin 4 kuukauden ajan ja näemme noin viikon-kahden välein. Ihmetyttää se, että kun jutellaan kaikenmaailman asioista (tässä vaiheessa tietysti vielä tutustutaan toiseen ja ei missään nimessä tiedetä toisistamme kaikkea) niin mies saattaa kertoa samoja juttuja minulle usealla eri tapaamiskerralla. Vaikka että "oltiin siellä ja siellä sen ja sen kanssa silloin ja silloin" (liittyen johonkin asiaan mistä siinä kohtaa keskustellaan). Ja ei selvästi näytä muistavan, että on jo aiemmin tästä minulle kertonut. Ja näitä on siis lähes jokaisella kerralla kun tavataan, yleensä aina jokin pikkujuttu, ei merkityksellinen asia. En viitsi niistä huomautella, sillä ei kuitenkaan vielä niin hyvin tunneta, että tavallaan "kehtaisi". Ja eihän tollaisella oikeasti ole mitään väliä.

Mutta homman tekee mielenkiintoiseksi (ainakin mun naisaivoilla kun ajatusta pyörittelee...) se, että mies kyllä huomauttaa joka kerta minulle jos sanon jotain, mitä olin jo aiemmin sanonut. Ja muistaa siis ihan pienintäkin yksityiskohtaa myöten mitä olen sanonut. Mulle näitä ei ihan kauheasti käy, sillä harkitsen vielä sanomisiani aika tarkkaan.

Eli tällä oudolla käytöksellä tarkoitan siis sitä, että miten ihmeessä tuo mies näyttää pystyvän muistamaan kaiken kertomani mutta ei muista mitä on itse sanonut mulle vaikka viikko sitten? Siis nyt puhutaan vaikka ihan jostain tarinasta, mitä oli vaikka tapahtunut jonain iltana. Kieroutuneet naisaivoni ovat jo alkaneet kehittelemään kaikenlaista teoriaa tästä ja nyt mielessä on jo se, että olenkohan vain yksi naisista vai se yksi nainen? Eli kertoileeko hän näitä samoja juttuja useammalle naiselle ja ei aina muista kenelle jo on mitäkin kertonut? Vai olenko vain vainoharhainen? No, eihän täällä sitä kukaan voi oikeasti tietää, mutta kirjailimpa tänne nyt silti. Saavat miehet (ja miksei kanssanaisetkin) taas pyöritellä päätään epäuskoisena naisaivojen toiminnalle...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sille jokin järkeväkin syy, miksi näette niin harvoin? Tuon taustalla en usko olevan mitään erikoista, että ei muista kaikkea höpöttelemäänsä.

Vierailija
2/10 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi tilanne on tämä: tapailee jotain toista tai useampaakin. Ei pysty muistamaan kenelle samankaltaisissa tilanteissa on mitäkin kertonut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sille jokin järkeväkin syy, miksi näette niin harvoin? Tuon taustalla en usko olevan mitään erikoista, että ei muista kaikkea höpöttelemäänsä.

Asutaan noin 200km päässä toisistamme ja molemmilla työkuviot vaikeuttamassa useammin näkemistä.

Vierailija
4/10 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Kuin oma tilanne.

Tuore poikaystäväni selitti kun käytiin sillon siellä ja täällä, johon mä kommentoin et en oo muuten käyny siellä sun kanssa... Johon jatkoi että kyllähän ollaan.

Niin. Satasesta vetoa että sillä on muitakin naisia. Kysy suoraan. Minun poikaystävä ""sekoitti"" välillä juttunsa eksiinsä.

Vierailija
5/10 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa anopiltani. Vuodesta toiseen samoja kommentteja tai kauhisteluja 😂

Mutta ehkä ei vain muista kertoneensa. Kiinnostuneena muistaa sinun sanomisesi (mikä on tietysti hyvä, että on niin kiinnostunut), muttei omia höpöttelyjään!? En tiedä, vaikea sanoa.

Vierailija
6/10 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa narsistilta. Jätä se sika.

Vierailija
7/10 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
8/10 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi tilanne on tämä: tapailee jotain toista tai useampaakin. Ei pysty muistamaan kenelle samankaltaisissa tilanteissa on mitäkin kertonut. 

Ap, pidätkö tätä vaihtoehtoa mahdottomana?

Vierailija
9/10 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, pidätkö tätä vaihtoehtoa mahdottomana?

No tavallaan en. Välimatka ja tapaamistemme välinen aika mahdollistaisi helposti tuon vaihtoehdon. Vituttaa vaan nämä ajatukseni kun mies ainakin vaikuttaa hyvin vilpittömältä, mutta en vain pysty jostain syystä vielä luottamaan. Mutta en kyllä ainakaan tässä vaiheessa vielä aio mitään kissaa nostaa pöydälle, ei olla edes puhuttu että seurusteltaisiin tai mitään vastaavaa. 

Vierailija
10/10 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Monesti saattanu kertomuksen jälkeen muistaa kertoneeni sen jo aikasemmin. Ei sitä voi muistaa kaikkee mitä kulleki on kertonu.

Ja monet myös mulle samaa juttua kertonu toistamiseen/useempaan kertaan. Harvemmin tosin asiasta huomautan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän