Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko väärin pitää ihanaa nuorta miestä seksileluna, jos tämä suostuu siihen?

Vierailija
15.12.2016 |

Mulla olisi lauantaina treffit tämän pojan kanssa. Hän on minua nuorempi mutta yli 25-vuotiaita olemme kumpikin. Seksi on aivan taivaallista herkkua, en ole koskaan ennen niin hyvää saanut. Lisäksi hän on uskomattoman hyvännäköinen, oikea miesmalli piirteiltään. Kiihotun nollasta sataan vain nähdessäni hänen kaulallaan kulkevan verisuonen pullistuvan, kun olemme hetken katsoneet toisiamme silmiin.

Ongelma on, että hän on minuun rakastunut mutta minä en häneen. Olen aika varma ettei meistä ole tulossa elämänkumppaneita. Seksiä haluaisin kuitenkin hänen kanssaan harrastaa, kunnes jompi kumpi löytää vakavan suhteen.

Kun kerroin tästä, hän meni ensin vaikeaksi mutta ilmoitti myöhemmin että järjestely sopii hänelle. Mietin, voinko nyt luottaa siihen että hän tietää mitä on tekemässä. Sanokaa mulle, että saan jatkaa juttua hyvällä omatunnolla! Haluan häntä aivan hulluna.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin että vanha harppu kiusaa nuorta miestä.

Vierailija
2/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On väärin että vanha harppu kiusaa nuorta miestä.

tirsk

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole iästä kiinni.

Vierailija
4/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole iästä kiinni.

Jos toinen suostuu siihen, onko se hyväksikäyttöä?

ap

Vierailija
5/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo tietysti vähän ikävää hänen kannaltaan, jos on rakastunut sinuun ja sinä taas pidät häntä vain väliaikaisena seksileluna kunnes löydät paremman ja sitten yhtäkkiä "katoat". Mutta jos se sopii teille molemmille, niin ei kai siinä sitten mitään.

Vierailija
6/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulassa pullistuva verisuoni :D

Vierailija
7/8 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tuu hyväksikäyttää mielummin mua. Itse täytin juuri 16 eli oon täydellisessä iässä oleva poika

Vierailija
8/8 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkus jatkat, pelisäännöt olet jo selventänyt ja toinen ne hyväksynyt, joten nauti :)