Mulla on 6000 euroa opintolainaa ja pienipalkkainen työ
Maksan velkaa pois varmaan seuraavat 20 vuotta, tosi kivaa...
Kommentit (7)
Mitä sit. Onko sulla kiire sen kanssa?
Mulla myös älytön määrä opintolainaa, toistakymmentä tuhatta. Mutta yli puolet opintolainasta meni ASP-tilille ja nyt mulla on myös "kiva" potti asuntolainaa. Näitä on mahtava maksella kun nettotulot on 1200e.
Mulla oli sama määrä. Työttömänä olin kun sen pois maksoin. Kyllä tuli monet itkut itkettyä. No nyt on vihdoin maksettu pois. Töitä sain näiden kituutusvuosien jälkeen.
Tuskin sentään. Mulla oli opintolainaa 5000e, ja olen maksanut sitä pois äitiyslomien ja hoitovapaiden aikana, eli välillä hyvinkin pienituloisena. Nyt sitä jäljellä enää n. 2500e.
Kun palaan taas töihin, saan sen maksettua nopeastikkin pois lähihoitajan (pienehköllä) palkalla.
Hei, tiedän ihmisiä jotka maksavat omia opintolainojaan pois työmarkkinatuesta. Sentään sinulla on työpaikka! Se on tässä taloustilanteessa jo tosi hyvä juttu, vaikka pienipalkkainen olisikin. Tsemppiä! Sitkeyttä vaan niin kyllä se siitä. :) t. opiskelija, joka myös joutunut ottamaan opintolainaa
Minulla oli aikoinaan opintolainaa 5000€ ja valmistuin työttömäksi. "Ansiosidonnainen" oli 600€/kk bruttona. Repikää siitä.
Mulla on 92 tuhatta asuntolainaa eikä työtä ollenkaan, revi siitä!