Sanoin järjestyksenvalvojalle etten voi sietää hänen näköisiään miehiä ja ihmettelen, kuinka joku nainen voi ottaa hänenlaisensa
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Koetko sä olevasi kovinkin älykäs?
Kyseiseen järjestyksenvalvojaan nähden kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pötyä,olet idiootti.
Onko järjestyksenvalvojalla oikeus käyttää fyysistä väkivaltaa sanallista vastaan. Kuiskasin miehelle totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pötyä,olet idiootti.
Sanoo mies paksuine p*rseineen
Ulkonäöllä ei ole mulle merkitystä mutta tyhmyydellä on. Ap:llä ei taida sitä älyä aivoissa olla ollenkaan. Mutta tämä onkin provo ja kukaan mielenterveydeltään normaali ihminen ei sano noin.
Jaa. No sepä oli idioottimaisesti sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäöllä ei ole mulle merkitystä mutta tyhmyydellä on. Ap:llä ei taida sitä älyä aivoissa olla ollenkaan. Mutta tämä onkin provo ja kukaan mielenterveydeltään normaali ihminen ei sano noin.
Jos järjestyksenvalvojan ulkonäkö on vastenmielinen miksi sitä ei saisi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos järjestyksenvalvojan ulkonäkö on vastenmielinen miksi sitä ei saisi sanoa.
Ap taitaa olla näitä samoja, jotka kommentoi myös kovaan ääneen kassaneitien ja myyjien ulkonäköä. Ihan tiedoksi: se, että joku tekee julkisella paikalla työtään ei oikeuta ulkonäön arvosteluun.
Meillä kaikilla on omat mielipiteemme ja pers'reikämme, aina niitä ei tarvitse olla esittelemässä.
Miksi kenellekään pitäisi sanoa, että hänen ulkonäkönsä ei miellytä? Mitä sinä saat siitä? Mitä kuvittelet että vastapuoli saa siitä?
Saanko tulla sun työpaikalle haukkumaan sua kun tykkäät itse tehdä niin? :p Kuulostaa aika katkeralta aukoa jollekkin tuntemattomalle vartijalle
Elämässä usein sitä saa mitä tilaa, ap. Ehkä sinä tuosta jotain opit.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä usein sitä saa mitä tilaa, ap. Ehkä sinä tuosta jotain opit.
Otin pataan järjestyksenvalvojalta, mutta edelleen olen samaa mieltä hänen ulkonäöstään. Mielipiteeni ei muutu vaikka hakkaisi hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella?
En provosoidu sanansäilästä, en käytä fyysistä väkivaltaa, en kilahda pienestä. Kyseinen järjestyksenvalvoja ei sovi tehtävään.