Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (2521)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tänä päivänä on kovaa huutoa kaiken maailman erikoiset väännökset. Esim. jätetään jostakin tavallisemmasta nimestä kirjain pois tai vaihdetaan joku kirjain.

Esim. Seuraaviin olen törmännyt viime vuosien aikana vauvoilla: Eeti, Aia, Eemu, Eea

Nyt sattui tulemaan vain noita E- ja A-alkuisia mieleen, muitakin vastaavia on paljon.

Makuasioita, mutta itse en tykkää yhtään tuollaisista. Kuulosta siltä, että vanhempien prioriteetti on ollut vääntää väkisin jotain ***erikoista ja harvinaista***. Lopputulos vaan oudon ja teennäisen kuuloinen.

• ylös 11
  • alas 5
Vierailija

Opri (naisen nimi). Ei taida olla mikään superharvinainen, mutta itse olen törmännyt ikinä vain yhteen Opriin ja tuo nimi jäi jotenkin positiivisesti mieleen. Tällä henkilöllä se oli yhdistetty tosi yleiseen -nen päätteiseen sukunimeen ja minusta se kivasti teki nimestä uniikimman.

Vierailija

Jerker, suomenruotsalaiset vanhemmat. Mutta eipä se tuota anteeksi anna. Oli läppä tämän jätkän kaveripiirissä.

Sikkestiina on oudoin. Tulee taikinan sitko mieleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näitä nimi joita vois ajatella vain koirilla olevan: Milo,Sulo, Jalo, Luna, Bella,Donna, Siru.

Nämähän on koirien nimiä😁🐩🦮

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Saman perheen lapset:

Hertta Herranlahja
Toivo Sulo Suomi
Suometar Herransuoma
Väinö Veikko London Toivo
Rauha Rakas
Anna Armo Aina
Anto Armas