Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen on yhdessä kaljuuntuvan miehen kanssa niin tarkoittaako se aina että miehellä hiukset ovat lähteneet vasta myöhemmin suhteessa?

09.12.2016 |

Olen nuori mies ja kärsin hiustenlähdöstä (mikä ei ole se perinteinen iän tuoma miehille) ja kun katson pareja Prismassa niin kyllä kaljuuntuvia miehiä näkyykin naisten kanssa mutta nämä parit ovat usein vanhempia. Harvemmin nuorilla tämmöistä näkyy. Eli aika varmaan naiset sen hyväksyy kun hiukset ovat lähteneet myöhemmin mutta eivät olisi titustumisvaiheessa ikinä ottaneet miestään siinä jamassa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastuin kaljuuntuneeseen mieheen.

Rakastumisessa on useimmin niin että itsensä kanssa sinut oleva ihminen on viehättävä ja sellaiseen on helpoin rakastua.

Jos oikeasti mietit ettet saa naista koska olet kaljuuntuva, alat uskoa ettet saa naista ja se näkyy sinusta epävarmuutena. Sitten alat huomata ettet saa naista ja uskot sen johtuvan kaljusta ja sinusta tulee katkera.

Älä mieti koko asiaa. Koska se nainen jolle sillä on väliä, ei ole nainen sinua varten. Ja ne muut eivät mieti koko asiaa.

Vierailija
22/33 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastuin kaljuuntuneeseen mieheen.

Rakastumisessa on useimmin niin että itsensä kanssa sinut oleva ihminen on viehättävä ja sellaiseen on helpoin rakastua.

Jos oikeasti mietit ettet saa naista koska olet kaljuuntuva, alat uskoa ettet saa naista ja se näkyy sinusta epävarmuutena. Sitten alat huomata ettet saa naista ja uskot sen johtuvan kaljusta ja sinusta tulee katkera.

Älä mieti koko asiaa. Koska se nainen jolle sillä on väliä, ei ole nainen sinua varten. Ja ne muut eivät mieti koko asiaa.

No jos se epävarmuuskin haittaa pariutumista niin miksi ei ihan hyvin voisi juuri kaljuuntuminen tai jokin muu ulkonäkövirhe haitata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti. Itsellä alkoi hiukset kasvaa takaisin heti eron jälkeen.

Vierailija
24/33 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jason Stathamin ilme hänen lukiessaan tätä keskustelua https://goo.gl/0rFZyi

Vierailija
25/33 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että ylivoimaisesti suurin osa ei voi nähdä kaljuuntuvaa/kaljua miestä kiinnostavana nuoremmista naisista. Siinä mielessä tilanteesi on aika kurja.

Vierailija
26/33 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut sen että kun tukka alkoi lähteä nuorella iällä siihen loppui myös naisten kiinnostus. Katkera kyllä tästä olen

Vierailija
27/33 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut sen että kun tukka alkoi lähteä nuorella iällä siihen loppui myös naisten kiinnostus. Katkera kyllä tästä olen

Saman huomion olen tehnyt. Tai jos kiinnostus ei nyt ihan loppunut, niin ainakin väheni dramaattisesti. Mutta sellaista se on, en ole katkera asiasta.

Vierailija
28/33 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä sinulle vastaa, et usko kuitenkaan. Teet näitä samoja avauksia hamaan elämäsi loppuun saakka.

Vierailija
29/33 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelläni oli hiusraja jo alkanut karata kun menimme naimisiin.

Ei se haitannut eikä haittaa vieläkään, 20v muöhemmin ja yhä korkeammalle paenneena

Vierailija
30/33 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Moni" nainen tykkää kaljuista, aivan kuten "moni" mieskin tykkää kanapersetukkaisista ja ylipainoisista naisista.

Vierailija
31/33 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju mies saattaa olla naisen silmissä hyvinkin komea.  Esim. Juha Tapio muuttui komeammaksi kun ajoi tukkansa pois. Pääsi suosioon vasta kaljuna!

Vierailija
32/33 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä diggaan kaljuista, namm. Silmät ja kasvot tulee kivasti esiin.

Vierailija
33/33 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kaljuuntumista ei voi sanoa edes kauneusvirheeksi, kuten joku aiemmin mainitsi. Kaljuuntumisella ei ole mitään merkitystä minulle, mieheni on rakas ja komea oli tukkaa tai ei. Jos jollekin kaljuuntuminen on deal breaker, niin haluatko oikeasti olla sellaisen ihmisen kanssa...?