Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä haluaisin edes joskus olla avuton nainen

Vierailija
06.12.2016 |

Jolle olisi valmiiksi aurattu piha että pääsee autolla maantielle ja liikkelle.
Melkein itku pääsi kun tajusin että lunta on niin paljon ettei paskakärryllä pääse loivaan ylämäkeen.
Mutta eipä itku olisi mitään auttanut, joten ei muuta kuin traktorilla auraamaan ensin lumet pois.
Samantyyppisiä arkipäivän pikku ongelmia jatkuvasti mutta ei mulle tule mitään voittajafiilistä, tunnetta että selvitimpäs taas tämänkin. Vaan enneminkin suunnaton väsymys, ajatus että eikö mies voisi joskus olla huomaavainen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka testaaminen on muka perseestä, kokeilepa miehen kanssa tällaisessa tilanteessa tajuaako hän missään vaiheessa mitä olisi voinut tehdä toisin ja missä olisi voinut ajatella sinua. Ihan pokalla alat juttelemaan, että olipa mäessä lunta, huomasitko kuin paljon oli tullut. Sitten että olikos sinulla vaikeaa päästä maasturilla ylös. Sitten että olipa tuolla henkilöautolla mahdotonta. Jos ei missään vaiheessa ala kyselemään että kuinkas sinä pärjäsit, kerro sitten mitä jouduit tekemään, mitä siitä seurasi (esim myöhästyitkö jostain) ja että olisit toivonut miehen huomaavan jo lähtiessään että sinä et tule pääsemään pihasta. Kävikö ajatus sinulla mieheni mielessä ja mitä siitä ajattelit?

Vierailija
22/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No...sulla on sentään mies, kyllähän sä silloin periaatteessa voisit heittäytyä avuttomaksi. :) 

Entäs sitten kaikki me joilla ei ole, meillä ei ole mahista olla avuttomia. Se on vaan jotenkin jaksettava... Kyllähän se olis mukavaa jos joku joskus hemmottelis, mutta kun ei.... :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse tomera henkisesti tai fyysisesti?

Olen ollut sekä että =) varsinkin fyysisesti toimelias. Nyt mä en jaksa olla kumpaakaan.

ap

Lääkärille masennuksen takia. Saat pillerit ja mahdollisesti psykoterapiaa.

Heti pukkaa masennusta jos  hetkellisesti ei jaksa jotakin saissea?

Vierailija
24/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen itsenäinen nainen, joka tekee kyllä hommat kuin hommat asennuksista lumitöihin. On ollut pakko oppia ja tehdä itse. Edelliset ukot eivät ole muuta kuin tietokonetta jaksaneet nysvätä. Mutta kun tapasin nykyisen mieheni, olin aivan myyty :) kun hän välillä kantoi puolestani kauppakassin ja vei autoni huoltoon <3 <3 . Toki teen nämä hommat edelleen monesti itse, niin olen edelleen niin rakastunut tähän mieheen ja on turvallinen ja onnellinen olo kun saan edes joskus olla avuton. Teen häntä varten lähes joka päivä ruoat ja pesen pyykit, eli vastavuoroisuuteen tämä perustuu. Mutta on ihan mahtavaa saada olla joskus avuton.

Ei sitä tarvitse vähätellä kutsumalla tätä avuttomuudeksi. Mehän pidämme miestä avuttomana vain jos hän ei itse edes osaa tehdä ruokaa tai pestä pyykkiä eikä suostu opettelemaan, emme silloin kuin hän ne kyllä osaisi mutta me teemme ne hänelle valmiiksi koska arvostamme ja haluamme auttaa ja näyttää rakkauttamme. Samalla lailla se kun mies kantaa sen kauppakassin ja vie auton huoltoon, olemme naisina avuttomia vain jos emme suostuisi ja osaisi tehdä näitä itse. Muussa tapauksessa otamme vain miehen arvostavan ja rakastavan eleen hyvillä mielin vastaan, eli juuri kuten eleen tarkoituskin on.

Vierailija
25/25 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule sano vaikka sille miehelle että se maasturi on varattu sinulle lopputalveksi niin tämäkin ongelma on ratkaistu. Toimi tai itke.

Joskus tuntuu että jotkut ihmiset ovat jollain tavalla yksinkertaisia. 

Tästä kommentista tuli vahvasti sellainen olo

Ap se tässä yksinkertainen on jos vain vänisee itsestään selville asioille. Jos ap kerran jossakin korpi kuusen alla haluaa asua, niin hänen tulee osata elää sen mukaan. Itkua tihrustamalla asiat harvoin paranevat ja varsinkaan silloin kun tulee av:lle vinkumaan... XD Vaihtoehtoja on, ap käyttää niistä jotakin tai oppii elämään paikan vaatimalla tavalla.

Joopa joo. Sympaattisuus on ei ehkä ole sinun vahvuuksiasi.

Aapeehän otti traktorin ja aurasi itselleen tien vaikka tekikin ensin mieli pillahtaa itkuun.

Mä en käsitä näitä ihmisiä joiden mielestä mistään ei saisi ikinä valittaa.

Mä ymmärrän aloittajaa oikein hyvin, aina ei vaan jaksa. Kun hetken rypee itsesäälissä, voi taas nousta

Itsesääli on sairautta.

Öhh...joskus kyllä voi itsesääli olla juuri terveyden merkki. Ei saa olla julma tai liian vaativainen itseänsä kohtaan. Jokaisen täytyy suojella itseänsä, ei sitä kukaan muu tee.

(en ole tuo edellinen)