Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua on mitätöity lapsena (äiti) ja nyt harrastan mieheni mitätöintiä

Vierailija
06.12.2016 |

koska se ei ansaitse enempää. Koska se on kivaa. Mies ei suostu mitätöitymään, sen takia jatkankin, koska miksi hänellä on oikeus kokea itsensä arvokkaaksi ja mulla ei?

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia jotka pitävät itseään jo valmiiksi mitättöminä en koita mitätöidä, mutta sellainen joka arvostaa itseään on hyvä kohde.

Vierailija
2/131 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään arvostavat ihmiset ovat hyvä vihanpurkukohde. Samalla voi testata arvostavatko he muita vain ainoastaan itseään. Jos he arvostavat myös muita, (minua) niin he eivät provosoidu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa taas.

Vierailija
4/131 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa, mutta noin voi käydä, kun tulee huonosti kohdelluksi. Kerro tämä sama miehellesi. Hän ymmärtää käytöstäsi. Toisaalta hänelle käytöksesi on tuhoisaa, eikä hänen kannattaisi jäädä seuraasi, ellet muutu. Pystyt kyllä muutokseen, jos haluat.

Vierailija
5/131 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikissaäidin täytyy olla provo. Eihän kukaan mies ole niin tyhmä, että katselisi tuollaista :D

Vierailija
6/131 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpelipom.

Vierailija
7/131 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullun itsenäisyyspäivä on alkanut!

Vierailija
8/131 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa, mutta noin voi käydä, kun tulee huonosti kohdelluksi. Kerro tämä sama miehellesi. Hän ymmärtää käytöstäsi. Toisaalta hänelle käytöksesi on tuhoisaa, eikä hänen kannattaisi jäädä seuraasi, ellet muutu. Pystyt kyllä muutokseen, jos haluat.

Kyllä mä haluankin, mutta vituttaa ihan saatanasti olla tullut kohdelluksi mitätöivästi!!!!! Saatana. Mies ei pidäkään sitä omana syynäni, mutta totta kai hänellekin on rankkaa. Haluaa silti omituista kyllä olla ihan ystävällinen mun äidille. En tajua miksi.

Vierailija
9/131 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu mitätöi kaikkia. Lapsiaan, miestään, äitiä, isää, isän vaimoa, muita sukulaisia, kaikkia työläisiä, palstalaisia, työkavereita.

Ihan kaikkia

Vierailija
10/131 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole paukkupakkaset. Eräs Ismo lähti hetki sitten koko päivän lenkille, kun se ei kestä hullua.

Vierailija
11/131 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitihullu mitätöi kaikkia. Lapsiaan, miestään, äitiä, isää, isän vaimoa, muita sukulaisia, kaikkia työläisiä, palstalaisia, työkavereita.

Ihan kaikkia

Niin mitätöinkin. Jokaisesta virheestä, jonka joku tekee alkaa mitätöinti. Miksi kenenkään kuuluisi saada kokea itsensä arvokkaammaksi kuin mä saan kokea itseni, varsinkin kun se mun mitätöinti ei ole ikinä ollut mun omaa syytä. Ei miksikään.

Vierailija
12/131 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta äitisi mitätöi niin eise tarkoita sun pitää perinnetä jatkaa miestäsi kohtaan.

Vai tuntuiko susta mitätöinti aivan ihanalta?

Vierailija
13/131 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin last season...

Menneisyyden tietoinen käsittely ja terve käyttäytyminen ihmissuhteissa on nyt SE juttu.

Ei taida sulla rohkeus riittää?

Vierailija
14/131 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikkia

Niin mitätöinkin. Jokaisesta virheestä, jonka joku tekee alkaa mitätöinti. Miksi kenenkään kuuluisi saada kokea itsensä arvokkaammaksi kuin mä saan kokea itseni, varsinkin kun se mun mitätöinti ei ole ikinä ollut mun omaa syytä. Ei miksikään.

Persoonallisuushäiriö saa ihmisen tulkitsemaan maailmaa vain omasta näkökulmasta ja erilailla kuin muut. Persoonallisuushäiriö saa ihmisen jatkuvasti ristiriitoihin muiden kanssa

Vierailija
15/131 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kerta äitisi mitätöi niin eise tarkoita sun pitää perinnetä jatkaa miestäsi kohtaan.

Vai tuntuiko susta mitätöinti aivan ihanalta?

Otin sen niin, että KAIKKIA kohdellaan siten, että sen on pakko olla niin. Vähän niin kuin sanotaan kiitos jos saadaan jotain.

Vierailija
16/131 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tuo huomionkipeä seinähullu saadaan suljetulle? Ihme selittelyä ja vikojen ulkoistamista edelleen, ei edistystä ole tapahtunut. Lasten lapsuus ja tulevaisuus pilalla.

Vierailija
17/131 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on niin last season...

Menneisyyden tietoinen käsittely ja terve käyttäytyminen ihmissuhteissa on nyt SE juttu.

Ei taida sulla rohkeus riittää?

Mikä on last season? Terve käyttäytyminen jos se on vain teatteria? Mitä se auttaisi? Totta kai rohkeus riittää. Jos tää nyt siitä jäisi kiinni en anna itselleni anteeksi. Sillä paraneminen ei voi koskaan olla niin kauheaa kuin se tunne milloin minua kohdltiin väärin oli.

Vierailija
18/131 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi koko päivän narsistinen jankutus vaikka aiheesta minulle on tehty väärin, koska hevoshullu.

Vierailija
19/131 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on myös mitätöity lapsena mutten tunne tarvetta mitätöidä miestäni, joka on  ihana, fiksu, ymmärtäväinen ja luotettava. Pystyn myös sujuvasti siivoamaan nämä 100m2  vähän yli tunnissa sekä tekemään muutkin kotityöt. Mun ja ap:n ero on se että olen työstänyt lapsuuteni traumat enkä  tunne tarvetta kostaa niitä  viattomille ihmisille.Ap ei edes halua työstää niitä koska sen psyyke ei kestäisi moista.

Vierailija
20/131 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikkia

Persoonallisuushäiriö saa ihmisen tulkitsemaan maailmaa vain omasta näkökulmasta ja erilailla kuin muut. Persoonallisuushäiriö saa ihmisen jatkuvasti ristiriitoihin muiden kanssa

Sä voit tunkea pershärödiagnoosisi perseeseesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi