Miksi et ole poistanut koulukaverit.com-profiilissasi olevia, 10 vuotta sitten vanhentuneita tietoja?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä? En ole poistanut sieltä mitään, kun en tiennyt että tuollainen paikka on edes olemassa.
Siis onko tuo joku joka on kaikilla automaattisesti? Minkä vuoden juttu tämä on?
Mene takaisin nukkumaan.
Täytyy olla aika idiootti työnantaja, jos jostain koulukaverit comista etsii tietoa rekryttävistä. En menis sellaiselle töihin.
Minäkään en tunnuksiani tuonne muista. En myöskään usko, että kukaan minulle nykyisin merkityksellinen ihminen käy tietojani tuolta katsomassa. Jos joku käy, oletan hänellä olevan sen verran älyä, että ymmärtää tietojen olevan päivitysajankohdalta, ei nykyhetkestä (toki joillain voi tilanne olla yhä sama kuin 10v sitten). Työnantajat tuolla tuskin käyvät, sillä a) harva tietää mitä peruskoulua työntekijä kävi, b) aikoja sitten suurimmalta osalta unohtunut sivusto ei ole millään tasolla olennainen lähde c) edellisen takia suurin osa työnantajistakaan ei tuon sivun olemassaoloa muista
Rakastan kattella vanhoja luokkakuvia sieltä yläasteelta joskus kasarilta. Ihana tyyli! :D
Siksi koska ei ole olemassa enää sähköpostia, jolla sinne kirjauduin aikoinaan. En siis muista tunnuksia, enkä ole jaksanut nähdä enempää vaivaa.
Kokeilin juuri hakua. Löysin itseni, mutta pitää kirjautua sisään jotta näkisi tiedot. Mulla ei ole hajuakaan edes siitä, millä sähköpostiosoitteella olen silloin rekisteröitynyt. Ei mitään tarvetta nähdä mitä olen sinne kirjoittanut.
Ei ollut tapana kymmenen vuotta sitten eikä ole tapana nykyisinkään päivittää someen mitään sellaista joka ei kestä päivänvaloa kasvokkain.Mulla on siellä varmasti jotain supertylsää.
Itse olen nykyisin projektijohtajana mainostoimistossa ja jos jollain rekrytoitavalla olisi jossain someprofiilissa kymmenen vuoden takaa päivitys, että "saa kiinni yöelämästä" ajattelisin tyypin olevan ihan tapaamisen arvoinen. Jos hän on bilettänyt hurjana nuoruudessaan ja on nyt vaikkapa perheenisä, niin eipä nuoruuden biletykset juuri vaikuta. Toisaalta parhaat nuoret suunnittelijat just bilettää siellä yöelämässä, mutta ne parhaat ymmärtävät arjen ja vapaan eron kristallinkirkkaasti.