Tapasin netistä miehen, joka paljastui varatuksi. Kertoako hänen naiselle?
Tapasin yhden nettifoorumin kautta miehen, jonka kanssa oltiin chattailtu useita viikkoja. Päätettiin treffata livenä, kun juttu kulki niin hyvin ja asuttiin samassa kaupungissa. Itse siis olen sinkku ja etsin parisuhdetta, ja mies vakuutti moneen otteeseen olevansa sinkku. No tavattiin ja tavattiin monta kertaa uudelleen. Käytiin ajelemassa hänen autolla, ulkoilemassa, vietettiin iltoja hänen kotonaan, tavatti ohimennen kadulla eräs miehen työkaveri jne, luulin siis kaiken olevan ok, minua ei mitenkään piiloteltu. Varsinaista seksiä ei ole ollut, mutta jotain sinne päin kyllä. Mikään kotonaan ei viitannut siihen että olisi varattu, paitsi että tiedän hänellä olevan teini tytär (mies näytti kuvia), mikä selitti kylppärissä naisten shampoon. No, joidenkin viikkojen tapailun jälkeen arvasin yllättäen eräästä pikkuasiasta että mies onkin vakisuhteessa. Kielsi kaiken, sanoi että on sinkku, kunnes lopulta tunnusti että on jo useamman vuoden ollut ihan vakavassa suhteessa ja se jatkuu onnellisena edelleen, tuo nainen on vain usein työmatkalla ja asuvat asunnossa joka on alunperin miehen omistama, nainen muuttanut sinne. Selvitin salaa kuka tämä nainen on. Nyt mietin kertoako hänelle? Ottaakko yhteyttä ja paljastaa miehensä pettäminen? Olen raivoissani miehelle valehtelusta ja minun hyväksikäyttämisestä. Mutta sääli käy tätä naista myös.
Pelkään kyllä myös sitä että mies suuttuu minulle jos otan yhteyttä naiseensa ja puutun heidän suhteeseen. Ymmärrän hänen olevan patologinen valehtelija ja taitava siinä. Meillä on jotain yhteisiä "puolituttuja" yhteistyökumppaneita koska ollaan osin samalla alalla. Alaan liittyvällä nettofoorumilla alettiin juttelemaankin. Pelkään että jos mies kostaa joidenkin työkuvioiden kautta. Ap.