Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muut koette pakaroiden hieronnan?

Vierailija
15.11.2016 |

Alaselkä oli jumissa ja menin hierojalle. Hän hieroi myös pakarat ihan kokonaan. Selitti kyllä, miten selän lihakset jatkuu alas asti ja että on alaselän ollessa kipeä syytä hieroa myös ne. Minusta se tuntui todella kiusalliselta ja teki mieli pyytää häntä lopettamaan, mutta en kehdannut. Olenko jotenkin liian herkkä? Miltä teistä muista tuntuu, kun pakaroita hierotaan? Tai onko hierojia paikalla: kuinka yleistä on, että asiakas kieltää koskemasta pakaroihin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sais tulla hieromaan mun pakaroita.

N24

Vierailija
2/24 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hoitaa ja hieroa naisten pakarat kuntoon. Sensuelli ja luottamuksellinen palvelu

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun pakaroita ei hierottaisi, en kävelisi. Pakarat vetäis kireinä selän mutkalle ja hermokivut hirveät. Vastauksena kysymykseen: pakaraheironta sattuu mutta on tarpeellista. Sively olisi kiusallista.

4/24 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin toimi oikein. Pakaroista pitäisi aina aloittaa, jos selkää hierotaan.

Vierailija
5/24 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sais tulla hieromaan mun pakaroita.

N24

Täällä ois vapaaehtoinen!

M26

Vierailija
6/24 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakara on lihas siinä missä muutkin. Minulla on alasekä ja lantio ihan jumissa ja pakarat on osa tätä ongelmaa - eli ehdottomasti ne kannattaa hieroa. 

Vierailija
7/24 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin alaselkään auttaa pakaroiden hieronta. Mutta hierojalle kyllä sitten pitääkin sanoa jos ei halua että johonkin kohtaa kosketaan.

Itse en ole hieroja, mutta käsittääkseni pakaratkin voi hieroa monella tapaa. Tietysti siihen pakaraan pitää koskea, mutta se on mahdollista niinkin että se pyyhe pysyy pakaran päällä suojana joten ihokontaktia ei tule. Auttaisiko se asiaan?

Vierailija
8/24 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla se vain yleensä sattuu ihan saatanasti, kun pakarat on niin jumissa. Käyn naishierojalla ja aina silloin tällöin hierotaan myös pakarat ja jalat ylipäätään. Mutta ei hieroja kyllä siis varsinaisesti ns. perskannikoita hiero... Enemmän siitä sivusta, tai näin mulla.

Vierailija
9/24 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö Ap koskaan gynellä?

Vierailija
10/24 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pakaratkin pitää hierotuttaa. Kyllä se takaosasto toimii kokonaisuutena.

Vierailija
11/24 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko löysäperseenkin pakarat olla jumissa?

Vierailija
12/24 |
15.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
13/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pakarat voi myös hieroa, eikä haittaa vaikka vähän hieroo sieltä anaalireiän syvyyksistäkin joko sormella tai kovalla kalulla.

Vierailija
14/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä tule ymmärtämään näitä ihmisiä, jotka eivät saa sanottua mitään vaikka kuinka olisi epämukavaa. Miten se hieroja olisi voinut tietää että sinulla on ongelma pakaroiden hieromisen kanssa?

Vierailija
15/24 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hieroja ensin kysyi, että sopiiko pakaroiden hierominen, koska jotkut siitä eivät tosiaan tykkää. Mutta kyllä ihmeessä kannattaa antaa hieroa pakaroita, sillä lihakset on yhteydessä ja ehdottomasti tuntuu selkäkin paremmalta, jos pakaratkin otetaan huomioon.

Vierailija
16/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn jokatoinen viikko hierojalla ja ei se mitään kysy ku työtään se vaan tekee pakarat on lihas niinkun muutki lihalset eli ei se ihmeellistä oo itse olen nainen ja käyn aina mieshierojalla välillä käyttää koukkua ja hieroo vähän syvemmältäkin mutta kyllä se ne pakarat hieroo aina se ei ole noloa sillä ainakin mun pakarat on aina jumissa ja sitten vaikuttaa kokoselkään kun pakarat on niin kipeet oikeastaan se on ihanaa tai siis itse tykkään kun pakaroihin kosketaan:) rohkeasti vaan se on nautinnollista varsinkin hierontapallon ja hierontakoukun kanssa:) mulla on taas huomenna pakara ja reisi hieronta.

Vierailija
17/24 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen isoin lihas.Itse pidän traditionaalisesta Thai-hieronnasta.Saa olla löysät housut jalassa.

Vierailija
18/24 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn joka toinenviikko hieromassa mieshierojalla alaselän ja pakarat. Pakaroiden hierominen on erittäin tärkeää eikä sitä kannata hävetä kannattaa miettiä haluuko et pakarat kokoajan piukkoina vai et tuntuu vapaalta siellä takapuolessa itseni mielestä mieshieroja aina parempi jostain syystä eikä minulta ainakaan mitään kysellä pakara on lihas kumminki niinku kaikki muutkin rohkeesti vaan äsken juuri tuli mieleenkin et täytyis varata 40 minuutin pakarahieronta sillä tällä hetkellä niin jumissa kun olla voi että on inhottava tehä kaikkea

Vierailija
19/24 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisko joku hieromaan mun pakarat?se on nautinnollista.

Vierailija
20/24 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pakarat voi myös hieroa, eikä haittaa vaikka vähän hieroo sieltä anaalireiän syvyyksistäkin joko sormella tai kovalla kalulla.

terv. Asko 67-v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi