Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokenut etiäisiä?

Vierailija
14.11.2016 |

Onko sinulla ollut koskaan vahva etiäinen, joka on toteutunut? Minkälainen ja saiko etiäinen sinut toimimaan vaikkapa ikävän tapahtuman estämiseksi?

Itse olen saanut vahvan etäisen ystäväni vammautumisesta (mukaanlukien aika poikkeuksellinen loukkaantumistapa), mutta epäilin silloin itseäni enkä tehnyt asialle mitään. Hän joutuu viettämään luultavasti lopun ikänsä pyörätuolissa joten oma puhumattomuus raatelee toki.

Kaverini äidillä taas nousi yhtäkkiä ihokarvat pystyyn hetkellä, jolla miehensä ajoi hirvikolarin. Hän koki (uskovana) vahvaa tarvetta rukoilla yhtäkkiä miehensä puolesta. Kun onnettomuudesta soitettiin, hän tiesi jo mitä on tapahtunut.

Onko teillä vastaavia kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Esimerkiksi WTC-iskut koin voimattomuuden ja pahoinvoinnin kautta. En siis tiennyt niiden tapahtuneen juuri silloin.

Vierailija
2/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mietin erästä suht tuntematonta tyyppiä ja tunnin sisällä sain siltä viestin. Oltiin tavattu kahvilassa ja siitä oli kulunut jo jotain kolme viikkoa ilman mitään yhteydenottoja. Ei ollut edes mikään tärkeä kohtaaminen ja tuskin enää nähdäänkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut etiäisiä, aika paljonkin, mutta vain nuorena. 

Vierailija
4/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja ne on usein pahoja asioita. On jopa ihmisiä menehtynyt. Aina asioille ei mahda mitään.. Ja en halua (enempää) noidan mainetta. Laittaavat pian roviolle!

Vierailija
5/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tiskikoneen äärellä ja kumartuessani sain selvän tuntemuksen/näyn vanhasta naisesta joka hymyili. Ajattelin että nyt se on sitten kuollut. Pian soi miehen puhelin ja sanoi että isoäitinsä kuoli. 

Silloinen mies oli aasiasta eikä mummon kanssa koskaan nähty. Odotin tuolloin ainokaistani. Ehkä mummo kävi siunaamassa syntymättömän? Mene tiedä.

Vierailija
6/6 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt sellainen etiäinen, että alapeukuttaja saapuu kohta pilaamaan tämänkin ketjun. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi