Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minna Kuukka vanhentunut

Terttu, 51
13.11.2016 |

TV:ssä näkyy Minna Kuukka Radio Novan mainoksissa. Minusta Kuukka on selvästi vanhemman näköinen kuin 15 vuotta sitten. Outoa, että hän on silti saanut olla Radio Novassa. Selvästi paremmin säilynyt Annika Metsäketo sai sieltä potkut, kun oli yli 40 v vaikka hän on selvästi hoikempi!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg... ihmiset vanhenee...

Vierailija
2/43 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kyllä se ulkonäkö on radiossa tosi tärkeä juttu. Ei mitään läskejä sinne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen aamuisin RadioNovaa, Minnaa ja Akia, kun muita ei vaan voi. Räkätys ja tyhmät jutut ei nappaa aamusta. Minnalla on hyvä ääni, ei haittaa ulkonäkö tai vanhentuminen pätkääkään, koska radio!!!

Vierailija
4/43 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnex mä en oo vanhentunut yhtään 15 vuodessa. Voi tsiisus. Täytyykin sanoa pomolle, että vois olla potkujen paikka, olen rupsahtanut ja sain vielä työkaveriksi toimistohuoneeseeni 1980-luvulla syntyneen poitsun. Mähän voisin olla sen äiti! Voi poikaparka.

Vierailija
5/43 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan kuuntele Novaa. Siellä on jutut ihan tyhmiä. Mutta ihmetyttää kyllä, että jos voi olla sama ääni äänessä vielä 15 vuoden kuluttua. Jossain on silloin jotain outoa.

Vierailija
6/43 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan näpsäkän näköinen nainen on. Ei kai kenelläkään 13 vuotta jää jättämättä jälkiään, sinullakaan?

Niin, ja ikääntyminen ei oikeuta työntekoon, mielestäsi? Tämän viestin olen muuten nähnyt aiemminkin tällä palstalla. Katkeroitunut jostain syystä.....?

Vierailija
7/43 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko montakin ihmistä, jotka eivät vanhene?

Vierailija
8/43 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terttu, 51 kirjoitti:

Minä en koskaan kuuntele Novaa. Siellä on jutut ihan tyhmiä. Mutta ihmetyttää kyllä, että jos voi olla sama ääni äänessä vielä 15 vuoden kuluttua. Jossain on silloin jotain outoa.

Aamutiimi vaihtuu jatkuvasti, mutta Kuukka on ja pysyy. Hyvä työsuhdeturva jostakin syystä.

Vierailija
9/43 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin vanha Kuukka kuin kypsymätön Hautala tai paskantärkeä Perho.

Vierailija
10/43 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos hän jokin missi vai muistan väärin

Vierailija
11/43 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään pahoin että jos ap on realiteeteissa auttavasti on hän vanhentunut tismalleen yhtä monta vuotta :)! Ellei niin.... Realiteeettitestaus ... se ei nyt täsmää.

Vierailija
12/43 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä h*lvettiä te puhutte? Eikös se radiojuontajan työ ole ihan ammatti siinä missä muutkin? Pitäisikö lääkärikin potkia pois kymmenen vuoden jälkeen? Ja eikös luulisi, että ne jutut "fiksuuntuu" ajan myötä.. Mitä tulee siihen Metsäketoon, muistan joskus häntä kuunnelleeni ja miettineeni, että ompa siinä yksinkertainen juontaja (ikävä näin sanoa).

Vierailija
13/43 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terttu, 51 kirjoitti:

Naiset jotka eivät tue toisia naisia, joutavat helvettiin, Terttu.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Helvetiss%C3%A4_on_erityinen_paikka_naisi…

Vierailija
14/43 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Terttu oikeasti Annika?   ;)

Vierailija
15/43 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aivan kamalaa kun vanhemmannäköinen ja lihavampi nainen on RADIOSSA!!

Mut mitä kuuluu Annika?

Ps. Olit surkea juontaja, huonot jutut.

Vierailija
16/43 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin huomannut saman, selkeästi lihonnut.

Vierailija
17/43 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten piti pakkokuunnella bussissa Radio Novaa ja Sari Seppälää Pieksämäeltä Joensuuhun.

Pääni meinasi oikeasti räjähtää siinä Valamon kohdalla.

En kehdannut mennä huomauttamaan kuskille, kun se oli vähän kokemattoman oloinen nuori tyttö ja vaikea keli muutenkin.

Silmät oli perillä Joensuussa aivan, kuin olisin ollut 10 vuotta jossain Quantanamon vankilassa.

Vierailija
18/43 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna muuten ei koskaan anna puhua aamuissa seksistä tai vastaavasta. Aina kun miesjuontajien jutut alkaa menemään sänkypuolelle hän torppaa vaihtamalla puheenaihetta. Kukkahattutäti.

Vierailija
19/43 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio Nova on varmasti Donald Trumin kannattajien radioasema.

Vierailija
20/43 |
13.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Radio Nova on varmasti Donald Trumin kannattajien radioasema.

Eli voittajien asema?  :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä