Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehet mmilloin runkkasitte/tyydytitte itseänne ekan kerran

TRUMP
12.11.2016 |

Eli milloin runkkasitte/veditte käteen/tyydytitte itseänne vaikka vahingossa kerro millainen tilanne minkä ikäisenä itelläni oli tällä olin jotai 7 rannalla menin pukkariin kuulin että pukkarin toisella puolella oli joku tiiättehän ku siinä pukkarin lattian rajassa on se kohta josta näkyy jalat et tietää onks siel joki ni kurkkasin sieltä ja siellä oli alaston nainen ja se rupes kuivaa pimpsaa ja huomasin että uikkareissani oli joku kyhmy pipuli oli pystyssä ja rupes tekee mieli kosketella sitä sit istuin penkille vedin housut alas ja aloin hieroa ja puristella penistä ja sitten laukesin spermaa ei tietenkään tullut mutta vähän kusta lensi pukkarin lattialle toisen kerran 12v kurkkasin uudestaan jolloon siellä oli 3 naista kun kurkkasin ensimmäinen asia jonka näin oli iso pylly ja kun katsoin muuaalle huomasin että myös pimpit näkyivät silloin muna pomppasi pystyyn ja alkoo hirveä himo vedin äkkiä housut pois tällä kertaa munanikin oli paljon isompi menin lattian tasalle ja olin kuullut miten se tehdään aloin vetää esinahkaa ylös ja alas ajattelin yhtä tytöistä istumassa pylly paljaana munani päälle ja laukesin en kuitenkaa tienntyt spermasta ja yllätyksenä siemensyöksy tuli ja mälli lensi tyttöjen pukkarin puolelle ja päästin vielä sellasen aaaaahhhh äänen lähin juoksee ihan täyttä karkuu myöhemmin muistan vielä ku olin kävelemässä saman rannan metikössä nainen ei huomannu mua kävi pissalla hyppäsin kallion taakse tungin molemmat kädet housuihin ja mitein sen karvasta pimppi kahella kädellä laukes helposti vedin äkkiä ison seisovan munan pois housuista ja spermaa tuli jotain 20 sekunttia sellases kaaressa kallion takaa et veikkaan et se. Naine näki ku kuulin sen askelten pysähtyvän ei se iha äänetontä ollu taaskaa ku ihan ääneen päästin aaaahh äänen sen jälkeen koko lapsuuden kun olen nähnyt alastoman naiseen oon melkei aina vetässy onneks se tapa loppu joskus17v

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8v

Vierailija
22/23 |
19.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-vuotiaana eka orgasmi. Sen jälkeen harrastin asiaa päivittäin. Eka siemensyöksy 11-12 v.

5-vuotiaana varhaisin muistamani ihana masturbaatiotuokio. Eiköhän harrastus alkanut jo paljon ennen sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 40v kirjoitti:

Runkkasin 13v. tyttöä sormilla niin kauan että se laukesi huutaen kovaa.....pillunkarvat kastu ihan märäks, ja nännit sojotti kovina

Olikos sukulainen vai mistä moisen nuoren alastoman tytön löysit ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi