Kumman nimen valitsisit näistä kahdesta tyttövauvalle: a) Emmi Lotta vai b) Mimmi Lotta?
Kommentit (22)
a.
Mimmistä tulee mieleen Matami Mimmi...
En tietty kumpaakaan, kun haluan keksiä itse, mutta noista mullekin A.
No ei Mimmi oo edes nimi, sehän tarkoittaa vaan naista, kuten muija, bööna, akka, ämmä, gimma... mitä kaikkia niitä nyt on.
A.
Itse tunnen peräti kolme Emmi Lottaa (90-luvun lapsia), joten itse pitäisin sitä ehkä hieman persoonattomana omassa tuttavapiirissäni.
Ei Mimmiä!! Mimmi on sellainen hieman kevytkenkäinen naikkonen, teinipoikien kosteiden tuokioiden kohde.
En kumpaakaan . Jos ei vaihtoehtoja niin mimmi parempi. Emmi on nykyää jokatoinen
Mimmi. Musta se on tosi kiva nimi muutenkin! :D
Mimmi. En tykkää yhtään Emmistä koska kyseisestä nimestä tulee ikäviä ihmisiä mieleen....
Kuka helvetti antaa lapselleen nimeksi mimmi?
Mä en tunne ketään Emmiä, yks vanha sukulaisakka oli joskus, mutta kuollut jo aikoja sitten, se ku kävi lapsuudenkodissa kylässä, tai siis isovanhemmilla, lonksutteli aina tekareitaan.
Enemmän tulee mieleen Emilia (Emmi) Vileen (Vileeni) (heittomerkillä, en vaan tiedä missä kohtaa ne heittomerkit piti olla)
Emmi Lotta. Tosi kivan kuuloinen :) Melkeinpä voisin itsekin antaa ko nimen lapselleni.
En kumpaakaan. Lotta ja perään joku toinen nimi. Lotta Emilia?
A.