Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Miten sun hiukset voi olla noin hyvässä kunnossa?" "Mä katsos pidän niistä huolta!"

Vierailija
11.11.2016 |

Vittuilua tuossa mainoksessa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, myös täällä ollaan aina mielletty se pelkkänä vittuiluna :D

Vierailija
22/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä jos mun ystävä sanois mulle noin niin viilenis kyllä välit. Tosi ylimielinen toi "mä katsos pidän niistä huolta" ihan suoraa vittuilua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt ihan samaa.

Lisäksi kyseisen mainoksen lopussa tuo vittuilija-nainen hymyilee todella pelottavan näköisesti. Sain kylmät väreet kun kerran avasin tvn niin, että tuo nainen irvisti sieltä ruudusta samantien.

Vierailija
24/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras näistä on se Miia Nuutilan hiusmainos missä se hypistelee niitä rapisevan kuivia kiharoitaan kehuen niitä hyväkuntoisiksi ja lopussa hymyilee maanisesti.

Pakotettu irvistys ja pitkä piinaava tuijotus, hyi että se on hirvee mainos :D

Maaninen tuijotus, kunnon hullunkiilto silmissä...ja se kestää ja kestää....! Mä en ennen tätä edes tiennyt mitä siinä mainostetaan, niin hämmentävä se Nuutilan poseeraus on 😲

"Mitä sun hiuksille on tapahtunut?" Sen tukka on kuin lattiamoppi niin ihan aiheellista kysyäkkin että mitä sille on tapahtunut...

Vierailija
25/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuutilan mainos on kammottava. Sekopää ilme sopis kauhuleffaan. 👹😱💀

Vierailija
26/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nyt vaan on niin, että geenit ovat ne, jotka hiusten "kunnon", paksuuden ym. määräävät. Huonot hiukset saanut valitettavasti ei voi paljoakaan asialle tehdä. Myös sairaudet vaikuttavat, niillekään ei oikein mitään voi.

Paksut kauniit kiiltävät hiukset omaava ei tätä tietenkään tunnusta, mutta tosiasia se kuitenkin on.

Voi niille jotain tehdä. Oma tukkani oli todella huonokuntoinen, lähti paljon hiuksia ja loputkin katkeilivat. Syynä oli sairaus ja pitkäaikainen stressi. Minulle ei tästä kukasn maksa kun kerron, että nimenomaan Priorinilla sain hiukset kasvamaan ja hyväkunyoisiksi. Söin kapseleita maksimäärän puoli vuotta ja 4 kk:n kohdalla tulos näkyi. Paksuja hiuksia en saanut, koska se olisi mahdotonta jo perimän vuoksi, mutta paremmat kuin ikinä ennen.

Vierailija
27/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras näistä on se Miia Nuutilan hiusmainos missä se hypistelee niitä rapisevan kuivia kiharoitaan kehuen niitä hyväkuntoisiksi ja lopussa hymyilee maanisesti.

Joo! Miksi mainokseen on valittu tuollainen kamala harakanpesä, en ymmärrä. Kyllä pysyn kaukana tuotteesta, joka moisen lopputuloksen aiheutta!

Vierailija
28/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ja akne johtuu hygienian puutteesta!

Vierailija
29/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä mielestäni on tärkeää huolitella hiukset päivittäin. Nykyään näkee monenlaisia harakanpesiä!!" -En tiedä oliko tuo, ironiaa tai sarkasmia, mutta varmast oskasi tottakin.  Itseäni vain harmittaa kun olen käyttänyt useita satoja euroja mm. lääkärin  lääkkeisiin, joilla on tavoiteltu pysäyttää hiuksieni harveneminen.  - Toistaiseksi tuloksetta. Hieman olen kyllästynyt ihmisten uteliaisiin tuijotuksiin ja joidenkin suoranaisiin enemmän ja vähemmän tahdikkaisiin kommentteihin, joissa on vuoroin surkutteltu "sairauttani" ja vuoroin annettu ymmärtää, että huonoista elintavoistahan tämän täytyy johtua. 

- Muuten ulkoisesti olen >ikäänkuin jotain kiinnostain> sopusuhtainen, etten sanoisi urheilullinen. Nykymittappuulla pituudeltani hieman alle keksimittainen. Ikäänkuin jälkimmäisen olsi voinut valita vapaasti; tai ainakin samaan tapaan, kuin joku toinen päättää hiuksiensa värin.  

Vierailija
30/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maaninen tuijotus, kunnon hullunkiilto silmissä...ja se kestää ja kestää....! Mä en ennen tätä edes tiennyt mitä siinä mainostetaan, niin hämmentävä se Nuutilan poseeraus on 😲

"Mitä sun hiuksille on tapahtunut?" Sen tukka on kuin lattiamoppi niin ihan aiheellista kysyäkkin että mitä sille on tapahtunut...

Aina mietin, että kohta se vastaa, että "en oo pessyt näitä viikkoon ja just äsken joku auto vielä roiskutti kuravedet mun päälle".

Vierailija
31/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä vittuilevalla naisella on muutenkin paksummat hiukset kuin toisella. Ei ne sellaisiksi kasva jollain priorinilla. Mulla on samanlainen ohut tukka kuin sillä toisella ja en usko hetkeäkään, että jollain kapseleilla saisin tuplattua hiusteni määrän. Ei hyväkuntoinen ja paksu ole synonyymejä.

Vierailija
32/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se nyt vaan on niin, että geenit ovat ne, jotka hiusten "kunnon", paksuuden ym. määräävät. Huonot hiukset saanut valitettavasti ei voi paljoakaan asialle tehdä. Myös sairaudet vaikuttavat, niillekään ei oikein mitään voi.

Paksut kauniit kiiltävät hiukset omaava ei tätä tietenkään tunnusta, mutta tosiasia se kuitenkin on.

Ilman muuta tunnustan! Mulla on paksut, pitkät, kiiltävät hiukset. En tee yhtään mitään. Syön ihan normiterveellistä ruokaa, halpa Erisan-shampoo, ei hoitoainetta. Ei todellakaan mitään kapseleita. Se on just niinkuin sanot.

Vierailija
33/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sun hiuksille on tapahtunut? Ei se ole salaisuus, sain sähköiskun.

Vierailija
34/34 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä vittuilevalla naisella on muutenkin paksummat hiukset kuin toisella. Ei ne sellaisiksi kasva jollain priorinilla. Mulla on samanlainen ohut tukka kuin sillä toisella ja en usko hetkeäkään, että jollain kapseleilla saisin tuplattua hiusteni määrän. Ei hyväkuntoinen ja paksu ole synonyymejä.

Niinpä. Tuossa mainoksessa niillä naisilla on aivan erilainen hiuslaatu, vittuilevalla on paksua ja karkeaa jouhta ja sillä toisella taas suomalaiselle tyypillistä ohutta ja lasimaista. Vaikka niitä hiuksia saisikin hiukan paremmin kasvamaan, niin ei sen yksitäisen hiuksen paksuutta saa tuplattua tai triplattua millään pillerillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi