Miehet, kelpaisiko?
Eronnut nainen, kurvikas ja normaalipainoinen. Suuret silmät. Hyvä työ, paljon ystäviä. Seurallinen ja iloinen. Ystävällinen ja hellä. Isot silmät.
Mutta:
Eronnut, kouluikäiset lapset. Isän kanssa yhteishuoltajuus
Ikää reilusti yli 35 v.
Kommentit (14)
Tykkään introverteistä, jotka katsovat animea ja pelaavat tietokoneella, eivätkä halua lapsia. Eli ei osunut nyt kyllä.
Määrittele kurvikas. Mikä on BMI:si. Montako lasta ja onko lapsilla käytöshäiriöitä tai kehitysvammoja tai sairauksia?
Vierailija kirjoitti:
Monta lasta ja kuinka suhtautuu talouden pitoon?
Monta isoa ja suurta silmää? Ja kuinka suhtautuu silmälläpitoon?
Muuten kyllä, esteenä lähinnä se että olen vasta 23v ja toiseksi en pidä lapsista/en halua lapsia.
M23
Lapset on aika big no no, eli kelpaisi korkeintaan johonkin ei kovin vakavaan meininkiin.
This is how I roll. A natural twenty every time.
hanska kirjoitti:
Ei kelpaisi.
Miksei?
Vierailija kirjoitti:
hanska kirjoitti:
Ei kelpaisi.
Miksei?
En erityisemmin välitä kurvikkuudesta enkä halua mitään lapsiperhevirityksiä. Muut mainitut ominaisuudet ovat neutraaleja tai yhdentekeviä. Naisen seurallisuudella, iloisuudella tai kaveripiirin koolla ei ole minulle merkitystä, ja oikeasti tärkeistä asioista ei mainittu oikein mitään.
Lisäksi jos pitää mainita omista plussapuolistaan sekä "isot silmät" että "suuret silmät", tuntuu vähän siltä, että tynnyrin pohja pilkottaa jo. Varmaan epäreilu vaikutelma, mutta minkäs teet.
Miksi hiivatissa sä täällä tuollaista kyselet? Oletko itse tuollainen? Aika monenlaiset näyttää löytävän kumppaneita. Mua vähän tympii jo tää miehille kelpaavuuden miettiminen. Onks se nyt tosiaan niin oleellista, aina pitäisi olla se mies elämässä?
Hei
Vaikutat ihanalta ja mikäli tilanne tulisi, ensimmäiset treffit voitaisiin ainakin katsoa loppuun asti. Mutta -sanan jälkeen tulevat asiat eivät vaikuta päätöksen tekemiseen.
M30
Kurvikas tarkoittaa nykyään lihavaa, vältä sitä sanaa vaikka olisit kuinka normaalipainoinen.
Voitais tapailla,paneskella ym. Mutta ei mitään vakavempaa,en tule lasten kanssa oikein juttuun.
t.M40v
Ala-asteellako?
Ja lapset isällään yks viikonloppu kuukaudessa?
Jääkö yhtään aikaa uudelle miehelle, siis kahdenkeskeistä?
Reilusti yli 35v? Mitä se tarkoittaa, yli 40v? Vai 39v?
Monta lasta ja kuinka suhtautuu talouden pitoon?