Miten voi antaa anteeksi omalle lapselle joka tehnyt minua kohtaan todella ison vääryyden?
Lapsi on jo aikuinen mutta teki teininä niin ison rikoksen minulle että en voi antaa anteeksi. Muutenkin aina ollut vaikea lapsi jo pienenä ja nyt pitäisi ottaa avosylin takaisin? En tiedä mitä ajattelisuin mutta päälimäinen tunne häntä kohtaan on vain viha ja halveksunta! Voiko kukaan muu vihata omaa lastaan??
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homo?
Vietteli mieheni,isäpuolensa!!
Mä en usko tuota. Kyllä vastuu on aina aikuisella eli tässä tapauksessa miehelläsi. Se että uskot miestäsi mieluummin kuin omaa lastasi jota tämä miehesi on mahdollisesti käyttänyt hyväkseen hänen ollessaan alaikäinen on minusta kuvottavaa.
Miksi kuvittelet, ettei ap ole voinut naida nykyistä miestään vaikka viisikymppisenä ja että yhdyntä on voinut tapahtua silloin, kun poika on ollut kolmikymppinen? Pitääkö kaikesta vetää heti pedofilia-asia?
Lapsen Ikä teon sattuessa? Ja kerro molempien versio tapahtuneesta.
Ap:n lapsi luultavasti riistänyt toisen ihmisen hengen. Miten muuten voisi olla vaikeaa antaa omalle lapselleen anteeksi? Äidin armo kuitenkin on niin suuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homo?
Vietteli mieheni,isäpuolensa!!
Mä en usko tuota. Kyllä vastuu on aina aikuisella eli tässä tapauksessa miehelläsi. Se että uskot miestäsi mieluummin kuin omaa lastasi jota tämä miehesi on mahdollisesti käyttänyt hyväkseen hänen ollessaan alaikäinen on minusta kuvottavaa.
Miksi kuvittelet, ettei ap ole voinut naida nykyistä miestään vaikka viisikymppisenä ja että yhdyntä on voinut tapahtua silloin, kun poika on ollut kolmikymppinen? Pitääkö kaikesta vetää heti pedofilia-asia?
Ap kertoi aloituksessaan tämän tapahtuneen kun lapsi oli teini.
Terapia voisi tehdä teille kaikille hyvää, kun saisitte purkaa vuosien takaisen tapahtuman objektiivisen asiantuntijan kanssa.
Pohjanmaalla? Lestoja?