muumaamamma

Voinko tilata Klarnan erämaksulla vaikka luottotiedot ovat menneet? Onko jollakin kokemusta että tilaus on mennyt läpi?
Tilasin talvittakin ja tilausvahvistuksessa lukee "maksutapa: klarna erämaksu, avoin", mitä tää tarkoittaa?

• ylös 6
  • alas 39

Sivut

Kommentit (38)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muumaamamma

Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin mennyt jo monta vuotta läpi vaikka luottotiedot aivan kuralla.

Ok, kiitos tosi paljon vastauksesta! Osaatko sanoa mikä toi "avoin" on siinä tilausvahvistuksessa? Tarviiko odottaa että se tulee jotenkin hyväksytyksi tms?

Vierailija

Jos on luottotiedot menneet niin ei kyllä pystyisi ottaa erämaksulla saatika laskulla. Se avoin tarkoittaa varmaan juuri sitä että tilaus ei ole mennyt läpi

• ylös 56
  • alas 7
Vierailija

Ei onnistu. Mulla oli joskus ollut pari klarna-laskua myöhässä maksettu, enkä saanut enää uutta klarnaa. Maksa se ostos verkkopankissa niin ei tarvitse enää myöhemmin huolehtia siitä maksamisesta.

• ylös 46
  • alas 1
Vierailija

Joskus pienten ostosten kanssa onnistuu Klarna-laskulla tilaus.Erämaksu meinaa,että saat joka kuukausi pikkulaskun.Avoin ehkä sitä,että lasku on maksamatta.

• ylös 24
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos on luottotiedot menneet niin ei kyllä pystyisi ottaa erämaksulla saatika laskulla. Se avoin tarkoittaa varmaan juuri sitä että tilaus ei ole mennyt läpi

Klarna on tässä asiassa poikkeus. Se antaa luottoa luottohäiriöisillekin, jos ei ole kyseiselle yritykselle pystyssä.

• ylös 26
  • alas 5
Vierailija

Mä luulen, että klarna ei joka kerta tarkista luottotietoja, siksi menee läpi. Ensin sain jotain pikkutilauksia laskulle, ja nykyään olen kokeillut kalliimpien tavaroiden kanssa osamaksua. En kyllä osaa sanoa mitä tarkoittaa jos tilaus on avoin? Sitä ei ole vielä käsitelty? T:2

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Klarna on tässä asiassa poikkeus. Se antaa luottoa luottohäiriöisillekin, jos ei ole kyseiselle yritykselle pystyssä.

Ei varmasti anna luottoa. Klarnahan on Nordea rahoituksen laskuhomma??!

• ylös 9
  • alas 18
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että klarna ei joka kerta tarkista luottotietoja, siksi menee läpi. Ensin sain jotain pikkutilauksia laskulle, ja nykyään olen kokeillut kalliimpien tavaroiden kanssa osamaksua. En kyllä osaa sanoa mitä tarkoittaa jos tilaus on avoin? Sitä ei ole vielä käsitelty? T:2

Oma veikkaukseni menee tälle, että laskutuksen ulkoistanut taho ei ole vielä lähettänyt tilausta.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti anna luottoa. Klarnahan on Nordea rahoituksen laskuhomma??!

Varmasti voin sanoa, että antaa luottoa.

t. luottokelvoton

• ylös 10
  • alas 3
Vierailija

No en ihmettelisi vaikka antaisi, elisaltakin saa luottotiedottomat tilata laitteita osamaksulla, kunhan vaan on puhelinlaskut maksettuna...

• ylös 19
  • alas 2
Muumaamamma

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oma veikkaukseni menee tälle, että laskutuksen ulkoistanut taho ei ole vielä lähettänyt tilausta.

Olit oikeassa! :)

Muumaamamma

Vierailija kirjoitti:
Mikset osta kirpparilta?

En todellakaan ehdi kirppareilta etsimään sopivaa talvitakkia! Teen töitä yötä päivää yrittäjänä. 

Erämaksulla tilaaminen siis onnistui ja takki on tulossa minulle. Kiitos vastanneille ja mukavaa syksyä!

• ylös 16
  • alas 16
Vierailija

Olen aika varma että Klarna tarkistaa luottotiedot ainoastaan uusilta asiakkailta. Seuraavat ostot onnistuvat siis vaikka maksuhäiriöitä olisi tällä välin kertynyt, kunhan on huolehtinut Klarnan maksuista.

• ylös 1
  • alas 10
Vierailija

Kunhan on tarkka viitteiden kanssa, ostin kahta tavaraa ja meinattiin ottaa huomautuslisä, sitten soitin se peruttiin, olin hoitanut lyhennykset ajallaan.  Vain toisella viitteellä.

Vierailija

Mutta siis jos ei lasku mee läpi, niin ei kai se tarkoita että luottotiedot on menneet? Olen käsittänyt, että luottotiedot on menneet siinä vaiheessa kun on tullut ulosottovirastolta kirjettä ja on jo ihan reilusti velkaa. Laskulle ostaminen taas ei välttämättä onnistu, jos on vaan pari laskua myöhässä eikä isompaa ongelmaa.

Niinhänseon

Itelläni meni tilaus läpi alle 100e ostokseen klarnalle ja erämaksulla. Vähä yllätyin mutta silti olen skeptinen kunnes tuote tulee. Tuotteen saatavuus kauppaan on muutama päivä ja on tilassa odottaa tuotetta. Ehkä siinä on se että jos ei ole sinne velkaa tai jos on ollut joskus mutta on saanut maksetuksi tms. Jos tuo nyt tosiaan tulee niin hoidan maksun
ens kuun aikana. Muutenkin olisin tuon tuotteen käteisellä ostanut mutta kuhan nyt kokeilin tuota.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.