Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyväksyttävää että työtön vanhempi herää lasten kanssa aamulla kl: 8-9?

Vierailija
18.10.2016 |

Ja voiko sanoa että päivärytmi on sekaisin jos herää tuohon aikaan? Ainoat rutiinit ovat aamutoimet, pikkukakkonen ja iltarutiinit kl.8-9.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta mielestäsi pitäisi herätä?

Vierailija
2/63 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyslomalla kyllä on. Itse heräsin tänään klo 11 ja olin ensimmäinen joka oli ylhäällä perheestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs väliä mikä rytmi siinä vaiheessa on? :D ihan hyvin voi herätä vaikka 10-11 aikaankin, jos muksut nukkuu niin pitkään. Harvalla ainakaan kovin pienet tosin pitkään nukkuvat.

Vierailija
4/63 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sekaisin. Miksi sitä noin aikaisin työttömänä heräisi?

Vierailija
5/63 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä aika nousta jos ei ole aamulla kiire mihinkään.

Vierailija
6/63 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa. Ylipäätään ei ole olemassa mitään ainoaa oikeaa kunnon ihmisen heräämusaikaa. Elämäntilanteen mukaan.

Vierailija
7/63 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väärää nyt tässäkin joku kyttäri näkee?

Vierailija
8/63 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi noin aikaisin herätä, mutta jos aika on suunnilleen sama joka päivä, niin rytmihän on hyvin kohdallaan.

Vierailija
9/63 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ja lapset heräävät noihin aikoihin, vaikka ollaan molemmat vanhemmat töissä. Eipä ole tullut mieleen kysellä onko se ok.

Vierailija
10/63 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt lastenhuollon asiantuntija väittää että perheen rytmi on sekaisin koska aamulla herätään myöhään (kl:8-9). ap

Vierailija
11/63 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä voi aivan hyvin herätä tuohon aikaan, mutta ammattilaisen mielestä 7 olisi parempi aika. Niin ja myöhään ei saa valvoa. ap

Vierailija
12/63 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku jonka ei ole ihan pakko heräisi ennen yhdeksää??? Varsinkaan talviaikaan kun ei ole muuta kuin pimeää.

Vierailija
13/63 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, eihän 8-9 ole myöhään vaan ihan normaali aika herätä, jos ei ole heti aamusta menoa minnekään.

Vierailija
14/63 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä voi aivan hyvin herätä tuohon aikaan, mutta ammattilaisen mielestä 7 olisi parempi aika. Niin ja myöhään ei saa valvoa. ap

Missä tällaiseen ammattilaiseen olet törmännyt?

Vierailija
15/63 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi? Pitääkö mennä lypsämään lehmät vai mitä?

Vierailija
16/63 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsilla alkaa koulu ennen kuin heräätte, niin sitten on paha.

Vierailija
17/63 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lastenhuollon ammattilainen nyt puuttuu heräämisiin? Onko muita ongelmua perheessä, kuin työttömyys?

Vierailija
18/63 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä nyt lastenhuollon asiantuntija väittää että perheen rytmi on sekaisin koska aamulla herätään myöhään (kl:8-9). ap

"Asiantuntija" haistakoon pitkän paskan. No ehkä ei oikeasti kannata haistattaa, mutta ei teillä oikeasti ole mitään syytä huoleen. Säännöllinen päivärytmi, sisältäen nukkumisen lisäksi myös ruokailut ja ulkoilut, on tärkeämpi kuin se että herätään kukonlaulun aikaan. Se kertoo jo paljon, jos lapset sekä nukahtavat että heräävät helposti.

Vierailija
19/63 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sama jonka mielestä makaronilaatikko kuuluu tehdä kerroksittain tai on väärin tehty. :D

Vierailija
20/63 |
18.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen ja vallalla olevan käsityksen mukaan sun pitää nousta sohvalta kaljapuljo kädessäsi iltapäivällä  noin klo 15.00. Silloin olet oikea työtön. Valtaapitävien mukaan olet myös itse syyllinen työttömyyteesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä