Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cheek: "En halua vaimoa baareista"

Vierailija
06.10.2016 |

http://www.voice.fi/musiikki/elamakerta-paljastaa-cheekin-tarkeimmat-na…

[quote]Sopiva nainen on sellainen, joka ei viihdy viihdekuvioissa, vaan elää tavallista elämää.
- Ainahan sitä haluaa rauhoittua. Moni sanoo, että "mä en usko Jare, että sä haluat oikeasti rauhoittua." OIkeasti haluaisin. Se tapahtuu sitten, kun sille tulee oikea hetki ja oikea ihminen, toteaa Cheek Iskelmän haastattelussa.
Etsiikö räppäri edelleen itselleen vastakohtaa puolisosta?
- Kyllä mä luulen, että aika pitkälti. Jos keikkailemme, dokaamme ja bailaamme yössä, niin siitä altaasta en ole edelleenkään vaimoa halua, tokaisee mies.
[/quote]

Törkeää sovinismia. Nainen ei saa käyttäytyä kuin hän itse käyttäytyy!

Kommentit (285)

Vierailija
261/285 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne lööpit ois ollut jo jos se helsingissä raskaana olevan naisen kans liikkuis yhdessä. Tosin tämä nainen ei näy olevan kavereita somessa edes Cheekin perheen kanssa, yhteisiä kavereita vaan jotku sisäpiirin ukot, eikä sieltäkään ne Cheekin läheisimmät. Hyvin on piilossa pidetty.

Hyvin on piilotettu myös tavismies, jos sellainen on Liisalla.

Mistä sinä tiedät onko miehen perhe sen facebookin kaverilistalla, kun et tiedä kuka se on? Mullakin on mies, joka ei näy missään mun somekanavissa, en koe tarpeelliseksi jakaa hänen kuviaan missään. Ilmeisesti pitäisi, ettei herätä epäilyksiä että kenen kanssa asun ja arkea pyöritän.

Toki mahdollista, mutta en muista koskaan törmänneeni kenenkään taviksen kohdalla niin tiukkaan embargoon.

Voi kuule, kyllä se on ihan yleistä nykyään ettei kaikkea jaeta somessa.

En myöskään muista että kenenkään taviksen instaa olisi jaettu täällä samanlaisessa huijaustarkoituksessa. Mikä pointti siinä olisi? Trollaus? No onpa hyvä trolli.

On jaettu. Cheekistä on aiemminkin ollut vastaava perättömäksi osottautunut juoru täällä.

Ei tainnut olla kovin uskottava jako kun ei jäänyt mitään muistomerkkejä.

Miksi siitä olisi pitänyt jäädä muistomerkkejä, perättömästä juorusta? Onhan tällä palstalla iät kaiket juoruiltu Jareen yhdistetyistä naisista ja miehistä, saati se kaikki muu loka mitä Cheek saa niskaa, tuskin kaikesta on jäänyt muistomerkkejä.

Hieman vaikea sanoa tilanteiden vertailukelpoisuudesta mitään jos ainoa data on "kerran oli täällä yksi tämmöinen".

silloin oli muka silminnäkijähavaintoja milloin mistäkin. Kuvia ei tietenkään, kuten ei tässäkään tapauksessa. Tässä tapauksessa ainoa Cheekin ja tämän naisen yhdistävä tekijä taitaa olla tuo, että ovat kavereita facebookissa, mutta ei Cheek ainoa mies siellä kaverilistalla ole. Silloin aikaisemman juorun kanssa ei tainnut kukaan tietää fb-kaveruudestakaan, koska se oli ihan puhdasta trollausta, syytä ei voi kuin arvailla.

Tässäkin oli silminnäkijähavaintoja alkuperäisen (poistetun) ketjun mukaan. Erottavia tekijöitä ei tarvisi olla kuin yksi niin homma kosahtaisi saman tien siihen. Esim. miehen nimi jossain kuvan kommentissa tms.

Vierailija
262/285 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörkkö kirjoitti tänään Cheekin pöllitystä mersusta. Pöllittiin joskus 3 vkoa sitten ja löytyi melkein heti. Oisko käynyt Töölössä katsomassa näkyykö autoa/omistajaa kotinurkillaan (jutussa ei mainintaa itse päällikkömme tämänhetkisestä sijainnista). Snäppi ollut mykkänä jo monta päivää. Tämä tosin ei Jarella harvinaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/285 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.voice.fi/musiikki/elamakerta-paljastaa-cheekin-tarkeimmat-na…

Sopiva nainen on sellainen, joka ei viihdy viihdekuvioissa, vaan elää tavallista elämää.

- Ainahan sitä haluaa rauhoittua. Moni sanoo, että "mä en usko Jare, että sä haluat oikeasti rauhoittua." OIkeasti haluaisin. Se tapahtuu sitten, kun sille tulee oikea hetki ja oikea ihminen, toteaa Cheek Iskelmän haastattelussa.

Etsiikö räppäri edelleen itselleen vastakohtaa puolisosta?

- Kyllä mä luulen, että aika pitkälti. Jos keikkailemme, dokaamme ja bailaamme yössä, niin siitä altaasta en ole edelleenkään vaimoa halua, tokaisee mies.

Törkeää sovinismia. Nainen ei saa käyttäytyä kuin hän itse käyttäytyy!

Tanssittu koskaan ei Keekin häitä. Maailma houkutti pois sulhasen. Vanhoja poikia viiksekkäitä keekin ja håmppi kumpikin on.

Vierailija
264/285 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hörkkö kirjoitti tänään Cheekin pöllitystä mersusta. Pöllittiin joskus 3 vkoa sitten ja löytyi melkein heti. Oisko käynyt Töölössä katsomassa näkyykö autoa/omistajaa kotinurkillaan (jutussa ei mainintaa itse päällikkömme tämänhetkisestä sijainnista). Snäppi ollut mykkänä jo monta päivää. Tämä tosin ei Jarella harvinaista.

Jare on snäpännyt viimeksi kaverinsa polttareista pari viikkoa sitten, eihän se ole ikinä ollut aktiivinen sen suhteen paitsi kun tulee uutta musaa tai on rundilla. Harvoin siltä tulee snäppejä lomalta tai himastakaan.

Ja autosta uutisoitiin ehkä siksi että poliisi on nyt lopettanut esitutkinnan, kun vihjeitä tekijästä ei ole. Auto löytyi kyllä, mutta varasta on haettu näihin päiviin asti. Kannattaa avata ne uutiset, eikä päätellä kaikkea pelkästä otsikosta. Tosin tämä keskustelukin on harhaanjohtavan otsikon peruja, että en ihmettele.

Vierailija
265/285 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jare on snäpännyt viimeksi kaverinsa polttareista pari viikkoa sitten, eihän se ole ikinä ollut aktiivinen sen suhteen paitsi kun tulee uutta musaa tai on rundilla. Harvoin siltä tulee snäppejä lomalta tai himastakaan.

Ja autosta uutisoitiin ehkä siksi että poliisi on nyt lopettanut esitutkinnan, kun vihjeitä tekijästä ei ole. Auto löytyi kyllä, mutta varasta on haettu näihin päiviin asti. Kannattaa avata ne uutiset, eikä päätellä kaikkea pelkästä otsikosta. Tosin tämä keskustelukin on harhaanjohtavan otsikon peruja, että en ihmettele.

Hörkkö sai tietää esitutkinnan lopettamisesta vasta kun soitti poliisille. Mistä hän sen muuten olisi tiennyt? Eli oli itse kyselemässä jotain ensin.

Vierailija
266/285 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää näkyy!

Vierailija
267/285 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hörkkö sai tietää esitutkinnan lopettamisesta vasta kun soitti poliisille. Mistä hän sen muuten olisi tiennyt? Eli oli itse kyselemässä jotain ensin.

Hän siis soitti poliisille, koska halusi tietää missä tämä sinun päällikkösi on tällä hetkellä ja samalla kysäisi myös autosta? Vai miksi se on poliisille soittanut, jos on itse notkunut päällikön kotinurkilla? Totta kai juorutoimittaja ottaa itse yhteyttä poliisiin tuollaisessa tilanteessa, eihän poliisi mitään julkista tiedoitetta laita, mutta sen kyselyn perusteella tehtiin uutinen Cheekin mersusta, ei toimittajan ole tarvinnut käydä töölössä asiaa selvitelläkseen. 

Vierailija
268/285 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän siis soitti poliisille, koska halusi tietää missä tämä sinun päällikkösi on tällä hetkellä ja samalla kysäisi myös autosta? Vai miksi se on poliisille soittanut, jos on itse notkunut päällikön kotinurkilla? Totta kai juorutoimittaja ottaa itse yhteyttä poliisiin tuollaisessa tilanteessa, eihän poliisi mitään julkista tiedoitetta laita, mutta sen kyselyn perusteella tehtiin uutinen Cheekin mersusta, ei toimittajan ole tarvinnut käydä töölössä asiaa selvitelläkseen. 

En muista että kenenkään muun auton pöllinnän tutkinnan keskeyttämisestä olisi koskaan ennen uutisoitu, joten vaikea sanoa miksi tämä nyt oli uutinen. Hörkkö lienee joka viikko yhteydessä poliisiin eri juttujen tiimoilta, ja nostaa lehteen sen perusteella minkä arvioi sillä hetkellä kiinnostavaksi. Liisan mahdolliset parkkisakot tms. on jo varmaan tsekattu.

Vierailija
269/285 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareista(kaan).

Vierailija
270/285 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon B:n nimisiä on tosi vähän Suomessa, eli luultavasti ei ole mieheltä saatu nimi vaan äidiltä. Nuori muija, nuorempi ku duudsonin uusi hani.

Vierailija
271/285 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas niin kiinnostavaa.... kipittäkää pennut leikkimään

Vierailija
272/285 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aito turkis uusimmassa kuvassa? Kamalaa. Nyt anarkomammat äkkiä somekohu pystyyn.

Vierailija
273/285 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa on poistanut Cheekin fb-kavereistaan, samoin julkiset kuvat raskausmahastaan. Sattumaako?

Vierailija
274/285 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Liisa??

Vierailija
275/285 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisbet

Vierailija
276/285 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kun vaan niitä yleensä on eniten  siis ehdokkaita.

Vierailija
277/285 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jarella on nainen nyt, niin se on ihan varmaa ettei somesta löydy mitään jolla heidät vois yhdistää. Jare tekee kaikkensa, että hän ei joudu julkisesti riepoteltavaksi.

Vierailija
278/285 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Jarella on kiva nainen.

Vierailija
279/285 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek tarkotti En halua homobaarista

Vierailija
280/285 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on varjeltu Jeren homous täytyy sanoa,tuon kanssahan se harrastaa kuka sen kanssa usein lavalla laulaa ja asuu kuulemma naapurissa kun esitteli hänet konsertissa💩

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi