Cheek: "En halua vaimoa baareista"
http://www.voice.fi/musiikki/elamakerta-paljastaa-cheekin-tarkeimmat-na…
[quote]Sopiva nainen on sellainen, joka ei viihdy viihdekuvioissa, vaan elää tavallista elämää.
- Ainahan sitä haluaa rauhoittua. Moni sanoo, että "mä en usko Jare, että sä haluat oikeasti rauhoittua." OIkeasti haluaisin. Se tapahtuu sitten, kun sille tulee oikea hetki ja oikea ihminen, toteaa Cheek Iskelmän haastattelussa.
Etsiikö räppäri edelleen itselleen vastakohtaa puolisosta?
- Kyllä mä luulen, että aika pitkälti. Jos keikkailemme, dokaamme ja bailaamme yössä, niin siitä altaasta en ole edelleenkään vaimoa halua, tokaisee mies.
[/quote]
Törkeää sovinismia. Nainen ei saa käyttäytyä kuin hän itse käyttäytyy!
Kommentit (285)
Hörkkö kirjoitti tänään Cheekin pöllitystä mersusta. Pöllittiin joskus 3 vkoa sitten ja löytyi melkein heti. Oisko käynyt Töölössä katsomassa näkyykö autoa/omistajaa kotinurkillaan (jutussa ei mainintaa itse päällikkömme tämänhetkisestä sijainnista). Snäppi ollut mykkänä jo monta päivää. Tämä tosin ei Jarella harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
http://www.voice.fi/musiikki/elamakerta-paljastaa-cheekin-tarkeimmat-na…
Sopiva nainen on sellainen, joka ei viihdy viihdekuvioissa, vaan elää tavallista elämää.
- Ainahan sitä haluaa rauhoittua. Moni sanoo, että "mä en usko Jare, että sä haluat oikeasti rauhoittua." OIkeasti haluaisin. Se tapahtuu sitten, kun sille tulee oikea hetki ja oikea ihminen, toteaa Cheek Iskelmän haastattelussa.
Etsiikö räppäri edelleen itselleen vastakohtaa puolisosta?
- Kyllä mä luulen, että aika pitkälti. Jos keikkailemme, dokaamme ja bailaamme yössä, niin siitä altaasta en ole edelleenkään vaimoa halua, tokaisee mies.Törkeää sovinismia. Nainen ei saa käyttäytyä kuin hän itse käyttäytyy!
Tanssittu koskaan ei Keekin häitä. Maailma houkutti pois sulhasen. Vanhoja poikia viiksekkäitä keekin ja håmppi kumpikin on.
Vierailija kirjoitti:
Hörkkö kirjoitti tänään Cheekin pöllitystä mersusta. Pöllittiin joskus 3 vkoa sitten ja löytyi melkein heti. Oisko käynyt Töölössä katsomassa näkyykö autoa/omistajaa kotinurkillaan (jutussa ei mainintaa itse päällikkömme tämänhetkisestä sijainnista). Snäppi ollut mykkänä jo monta päivää. Tämä tosin ei Jarella harvinaista.
Jare on snäpännyt viimeksi kaverinsa polttareista pari viikkoa sitten, eihän se ole ikinä ollut aktiivinen sen suhteen paitsi kun tulee uutta musaa tai on rundilla. Harvoin siltä tulee snäppejä lomalta tai himastakaan.
Ja autosta uutisoitiin ehkä siksi että poliisi on nyt lopettanut esitutkinnan, kun vihjeitä tekijästä ei ole. Auto löytyi kyllä, mutta varasta on haettu näihin päiviin asti. Kannattaa avata ne uutiset, eikä päätellä kaikkea pelkästä otsikosta. Tosin tämä keskustelukin on harhaanjohtavan otsikon peruja, että en ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jare on snäpännyt viimeksi kaverinsa polttareista pari viikkoa sitten, eihän se ole ikinä ollut aktiivinen sen suhteen paitsi kun tulee uutta musaa tai on rundilla. Harvoin siltä tulee snäppejä lomalta tai himastakaan.
Ja autosta uutisoitiin ehkä siksi että poliisi on nyt lopettanut esitutkinnan, kun vihjeitä tekijästä ei ole. Auto löytyi kyllä, mutta varasta on haettu näihin päiviin asti. Kannattaa avata ne uutiset, eikä päätellä kaikkea pelkästä otsikosta. Tosin tämä keskustelukin on harhaanjohtavan otsikon peruja, että en ihmettele.
Hörkkö sai tietää esitutkinnan lopettamisesta vasta kun soitti poliisille. Mistä hän sen muuten olisi tiennyt? Eli oli itse kyselemässä jotain ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hörkkö sai tietää esitutkinnan lopettamisesta vasta kun soitti poliisille. Mistä hän sen muuten olisi tiennyt? Eli oli itse kyselemässä jotain ensin.
Hän siis soitti poliisille, koska halusi tietää missä tämä sinun päällikkösi on tällä hetkellä ja samalla kysäisi myös autosta? Vai miksi se on poliisille soittanut, jos on itse notkunut päällikön kotinurkilla? Totta kai juorutoimittaja ottaa itse yhteyttä poliisiin tuollaisessa tilanteessa, eihän poliisi mitään julkista tiedoitetta laita, mutta sen kyselyn perusteella tehtiin uutinen Cheekin mersusta, ei toimittajan ole tarvinnut käydä töölössä asiaa selvitelläkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän siis soitti poliisille, koska halusi tietää missä tämä sinun päällikkösi on tällä hetkellä ja samalla kysäisi myös autosta? Vai miksi se on poliisille soittanut, jos on itse notkunut päällikön kotinurkilla? Totta kai juorutoimittaja ottaa itse yhteyttä poliisiin tuollaisessa tilanteessa, eihän poliisi mitään julkista tiedoitetta laita, mutta sen kyselyn perusteella tehtiin uutinen Cheekin mersusta, ei toimittajan ole tarvinnut käydä töölössä asiaa selvitelläkseen.
En muista että kenenkään muun auton pöllinnän tutkinnan keskeyttämisestä olisi koskaan ennen uutisoitu, joten vaikea sanoa miksi tämä nyt oli uutinen. Hörkkö lienee joka viikko yhteydessä poliisiin eri juttujen tiimoilta, ja nostaa lehteen sen perusteella minkä arvioi sillä hetkellä kiinnostavaksi. Liisan mahdolliset parkkisakot tms. on jo varmaan tsekattu.
Tuon B:n nimisiä on tosi vähän Suomessa, eli luultavasti ei ole mieheltä saatu nimi vaan äidiltä. Nuori muija, nuorempi ku duudsonin uusi hani.
Kyllä taas niin kiinnostavaa.... kipittäkää pennut leikkimään
Onko aito turkis uusimmassa kuvassa? Kamalaa. Nyt anarkomammat äkkiä somekohu pystyyn.
Liisa on poistanut Cheekin fb-kavereistaan, samoin julkiset kuvat raskausmahastaan. Sattumaako?
Siellä kun vaan niitä yleensä on eniten siis ehdokkaita.
Jos Jarella on nainen nyt, niin se on ihan varmaa ettei somesta löydy mitään jolla heidät vois yhdistää. Jare tekee kaikkensa, että hän ei joudu julkisesti riepoteltavaksi.
Toivottavasti Jarella on kiva nainen.
Cheek tarkotti En halua homobaarista
Hyvin on varjeltu Jeren homous täytyy sanoa,tuon kanssahan se harrastaa kuka sen kanssa usein lavalla laulaa ja asuu kuulemma naapurissa kun esitteli hänet konsertissa💩
Tässäkin oli silminnäkijähavaintoja alkuperäisen (poistetun) ketjun mukaan. Erottavia tekijöitä ei tarvisi olla kuin yksi niin homma kosahtaisi saman tien siihen. Esim. miehen nimi jossain kuvan kommentissa tms.