Vierailija

Ensin ollaan ostavinaan, sitten ei enää vastata meileihin!
Mitä tuommonen tarkoittaa?

Kommentit (14)

Vierailija

Tiedän tunteen. Monesti on myös käynyt niin että ollaan jo sovittu noutoaika ja muutamaa tuntia ennen saan tekstarin että sori en pääsekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ensin ollaan ostavinaan, sitten ei enää vastata meileihin!
Mitä tuommonen tarkoittaa?

Nii-iin! Ketä nämä "onks tää vielä myynnissä" "mä ostan tän" "-tyypit oikein on? Vastaan kaikille kohteliaasti ja nopeasti, mutta mitään ei kuulu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne on hallitsevinaan toisia ihmisiä, esittävät jotain ostajaa, vaikka oikeasti ovatkin ihan persaukisia

Persaukinen jolla ei ole varaa kahden euron kumisaappaisiin?

Vierailija

Tästä syystä heitän suoraan roskiin jos en jotain tarvii. Tämähän on vain yksi ärsyttävä piirre. Kun laskee vielä muutkin vänkäämiset niin ei kiitos.

Vierailija

Mulle on tullut myös vastaan tosi monia "ostan" tyyppejä, jotka katoavat samantien. Joskus sovittu nouto kotoani ja sitten ei ilmaannuta paikalle eikä edes laiteta mitään viestiä ettei pääse hakemaan. Ja sitten on näitä, joille pitäisi viedä tavarat paikkaan X, kerran erehdyin treffaamaan muualla kuin kotoani ja yllätys, yllätys ei tullut paikalle. 

Vierailija

On myös toisinpäin olevia ongelmia sekä Huudossa että Torissa. Myyjä voi olla koko maailmaan vittuuntunut ihminen, jonka kanssa saa purra hammasta että saa tavaran ostettua. Muuten en heiltä ostaisi jollen tarvisi. Olen itse sellainen ostaja, joka haluaa maksaa ja saada tuotteen mahdollisimman pian. En millään jaksaisi kaupan päälle tulevia piikittelyjä. Olisivat mielissään että ovat saaneet myytyä mutkattomasti eivätkä rähjäisi myös tuntemattomille asiallisille ihmisille.

Vierailija

Nro 10, taidat itse olla aika vaativa ostaja. Käykö sulle useinkin noin? Itse en ole ikinä törmännyt mihinkään vihaisiin myyjiin, jotka eivät suostuisi myymään. Joko sä tingit tai vaadit noutoa jostain myyjälle huonosti sopivasta paikasta. Tai vaadit noutoa, vaikka toimitustapana on postitus.

Vierailija

Minulle taas kerran kävi niin, että olin suullisesti sopinut myyjän kanssa ostavani hänen sohvansa, mutta sitten kun piti sopia tarkempi aika, milloin haen sen, hän ilmoittikin töykeästi päättäneensä myydä sen toiselle. Kiitti hei!

Torilla tavataan

Torissa on idiootteja jotka luulee että on 24h koneen/puhelimen ääressä ja vastaa sillä sekunnilla viesteihin yms.. ilmeisesti ovat työttömiä yms. persaukisia myyjiä joille se 1€ on nii v**** tärkee että pitää pommittaa myynti viesteillä vaikka keskellä yötä, että saadaan se kauppa runnottua vaikka väkisin päätökseen, mutta niille vajakeille voi sanoo vaan et heippa ja ostaa joltakin toiselta joka ei ole sellainen idioottikusipäävammanen joka yrittä niitä pakko kauppoja kaikin keinoin.

Vierailija

Justiin kävi niin, että mieheni halusi ostaa keräilyesineen, soitti ja myyjä tuumasi odottavansa pari päivää jonkun viestin ”ostan tämän”, lähettäneen kanssa. Mieheni olisi ollut valmis maksamaan ja noutamaan saman tien, mutta ei, odotellaan... 😤

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat